Typ: TD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam, tym razem mam problem z rozrusznikiem, wiecie jak go szybko wyjąć? bo z tego co spojrzałem to jest strasznie słaby dostęp... a może ktoś już miał podebny problem i da pare wskazówek co odkręcac co nie... nie chce znowu rozbierać polowy silnika zdejmowac osłon itd. jak dopiero co wszystko przykręciłem, wersja TD nie TD4
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 06, 2011 02:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 22 Kwi 2010 Posty: 20 Skąd: Nowy Wiśnicz
Wysłany: Sro Lip 06, 2011 10:23
Skopiowałem Ci innego posta wg którego ja to robiłem
Dosyć prosta operacja, mnie wymiana rozrusznika zajęła ok 40min (od góry). Odkręcamy przewód zasilający (nakrętka pod klucz 13) wypinamy drugi (żeński konektorek) i pozbyliśmy się instalacji el. Następnie odkręcamy górną śrubę mocującą rozrusznik (od stony rozrusznika chyba klucz 15, za skrzynią 17) trzyma ona też wspornik który z drugiej strony przykręcony jes chyba do poduchy silnika. Z drugą śrubą trzeba się trochę bardziej pogimnastykować bo jest schowana pod rozrusznikiem. Po odkręceniu bez problemu można wyjąć rozrusznik.
tylko przed odkręceniem kabli odłącz akumulator. Bo jak ten gruby kabel ci gdzieś by dotknął pod napięciem to fest fajer może iść.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum