witam,
ja dwa dni temu oddalem auto do warsztatu i rozkladaja rece, nie wiedza o co chodzi z przyspieszeniem w moim aucie, nie moga podlaczyc sie pod kompa i nie moga wyszukac usterki, przeplywka nowa filtry i cala reszta, nikt nie wie, nie wiem co mam zrobic, jestem ze szczecina
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 07, 2011 19:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pisałem wyżej,kąt wtrysku ma bardzo duże znaczenie na dolny zakres obrotów.
Zmieniając kąt możesz uzyskać bardzo dobry rozruch auta i kiepski dół obrotów lub cięższy rozruch auta a lepsze odejście.
Wiec trzeba sprawdzić ustawienia ewentualnie skorygować najbardziej optymalne ustawienia między 2 a 4 stopnie.
Sprawdze to oczywiście, ale już po ogarnięciu osobistego podłączenia się pod kompa.
Ciekawie napisałeś. . być może coś w tym jest bo czy zima czy zimny silnik bardzo dobrze pali i zgasł mi tylko jeden jedyny raz i to na klimie, bo tak to jakbym nie puścił sprzęgło tak pociągnie tylko później do kompresji turba nie jedzie. Jakbyście mieli temat do podłączenia się do kompa to proszę o linki
panowie znacie jakis dobry warsztat tak max do 100km od szczecina?
ktos cos kiedys mi mowil z eniby jest w gorzowie, dobrze kojarze? w sz-n jest tragedia nikt nie wie o co chodzi...
Zatkałem dziś EGR . Nie żeby jakaś kolosalna różnica, ale jest lepiej. Przede wszystkim to jest bardziej elastycznie na biegach, także i spalanie powinno delikatnie zejść bo nie trzeba już tak redukować i kręcić. Co pewnie przełoży się na szybszą jazdę a nie niższe spalanie .
Wymienie filtr powietrza jeszcze bo troche przybrudzony to może coś jeszcze pomoże.
Jeszcze taka uwaga. Przewiozłem kolegę, który jeździ Roverkirm 620 SDi i mówi, że jego jedzie podobnie, także usterek nie będę już szukał. Jeszcze sprawdzę ten kąt wtrysku, ale to już nie na dniach.
Czy wyjęcie kata będzie opłacalne ? Bardziej będzie kopcić? Jak się to ma do przyrostu Nm ?
witam,
panowie odebralem dzis auto z warsztatu zaplacilem 150zl
gosciu mi wszystko ssprawdzil i mowi ze na 99% obstawia przeplywke, trudno kupilem nowa oddam na gwarancje
ale zaciekawilo mnie jedno, wsadzil druga przeplywke oplowska i bylo to samo, wiec o co tu chodzi? mowi ze egr jest dobry dolot tez jest szczelny, turbina ponoc jest w b.dobrym stanie, daje cisnienie 1.7 bara,
mowil cos o katalizatorze, jak myslicie czy to moze byc przyczyna? podjade w pon do gosci i powiem by go zdemontowali z ciekawosci i zobacze co i jak.
Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 350 Skąd: Kozienice
Wysłany: Sob Lip 16, 2011 17:02
karooo napisał/a:
turbina ponoc jest w b.dobrym stanie, daje cisnienie 1.7 bara,
może 0,7 ?
[ Dodano: Sob Lip 16, 2011 18:02 ]
mathew napisał/a:
Jeszcze taka uwaga. Przewiozłem kolegę, który jeździ Roverkirm 620 SDi i mówi, że jego jedzie podobnie
mathew różnica między tymi dwoma silnikami jest spora jeśli chodzi o dynamikę
Nie słuchaj się jak sam nie siedziałeś za sterami R z IC -pompa elektroniczna a mechaniczna bez IC
Jak to określił kolega "podobnie" robi wielką różnice
_________________ Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Sob Lip 16, 2011 17:25
karooo napisał/a:
daje cisnienie 1.7 bara,
Dobry mechanik, albo masz mega turbałkę
madmips [Usunięty]
Wysłany: Sro Sie 17, 2016 08:06 [r45][2.0 iDT]
Hej, podczepię się bo nie znalazłem do końca odpowiedzi na pytanie zadane w temacie. Może ktoś mi napisać, jakie są skutki jazdy z odpiętym przepływomierzem? Ja w swoim R45 na to obstawiałem, więc kupiłem płyt do czyszczenia przepływek i ją nim potraktowałem. Efekt znikomy się okazał, jednak po przejechaniu się z odpiętą samochód chodzi tak jak w momencie gdy go kupowałem. Pytanie jest właśnie co się stanie jak tak sobie będę jeździł z odpiętym przepływomierzem w moim iDT? Nowy parę groszy kosztuje.
P.S. Na odpiętym pokazuje mi błędy P0102 i P0113 ale to chyba normalne, jednak skutki tego mnie właśnie zastanawiają.
[ Dodano: Sro Sie 17, 2016 09:06 ]
Zlituje się ktoś?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum