Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Sro Lip 06, 2011 12:18
szoso napisał/a:
des napisał/a:
Wg mnie nic nie powinno piszczeć
u mnie też piszczy, u brata w 400 też tak jest
Sprawdzę to jak Roverek wróci od blacharza.
szoso napisał/a:
sam nie, tylko jeśli naciśniesz przycisk na pilocie
No dobra, ale przecież przy odpalaniu samochodu następuje komunikacja, bo jak masz słabą baterię to nie odpalisz bo immo blokuje zapłon. Więc można zaryzykować stwierdzenie, że komunikacja jest non stop. Dlatego też (wg mnie oczywiście) ta bateria trzyma 3-4 miesiące a nie jak w innych NORMALNYCH pilotach z NORMALNYM zasięgiem kilka lat.
_________________ Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 06, 2011 12:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
zostawiam kluczyki w stacyjce, po jakimś czasie chce odpalić i nie mogę (piszczy), naciskam przycisk na pilocie, odpalam i jadę
to samo jeśli auto zostawię otwarte bez klucza w stacyjce, też nie odpalę (znowu piszczy) bez naciśnięcia pilota
des, źle mnie zrozumiałeś. Gdy wysiądę i NIE zamknę samochodu pilotem, a potem wsiądę i odpalam to wtedy piszczy.
szoso napisał/a:
zostawiam kluczyki w stacyjce, po jakimś czasie chce odpalić i nie mogę (piszczy), naciskam przycisk na pilocie, odpalam i jadę
to samo jeśli auto zostawię otwarte bez klucza w stacyjce, też nie odpalę (znowu piszczy) bez naciśnięcia pilota
Dokładnie tak samo mam. Tylko zastanawia mnie czy to tak ma być czy to wynika z niezsynchronizowanego pilota, ale jeśli piszesz, że tylko nowe piloty same wysyłają taki sygnał, to znaczy że to wszystko u mnie (póki co) działa poprawnie. Uff, jeden problem z Roverkiem mniej. Jeszcze zostało jakieś 586214 problemów
Dziękuję za odpowiedzi, punkciki rozdane.
_________________ Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM
Ok, ok Cieszy mnie to
W takim razie z czego wynika taki zasięg zarówno na jednym jak i na drugim pilocie? Baterie nowe. W jakiej odległości u Was łapie?
_________________ Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM
U mnie Arku tak samo jest z tym piszczeniem.
A co do synchronizacji to moje auto totalnie bije pozostałe na głowę
Przy wyjęciu aku i ponownym jego podpięciu, bez jakiejkolwiek synchronizacji, otwieram, przekręcam, piszczy-naciskam guzik, odpalam.
Niby ok, ale...
Tego samego dnia pilot potrafi załapać z 4-5m, a za kilka godzin, a nawet kilka minut już tylko z 1m lub wogóle!
Czasem zamknę, a jeśli chcę po chwili otworzyć to muszę otworzyć pilota i wcisnąć switcha bez gumki...
Pilota oglądałem, nie ma żadnych zimnych lutów itp.W sumie to na obu pilotach jest tak samo, czy mniej czy bardziej używany.
Piloty mam 17TN.
_________________ Lubisz jeździć?To jeździj, ale rób to tak aby inni też mogli czerpać przyjemność z
jazdy.
to są właśnie te lepsze piloty, które łapią dalej niż 3TXA
Jak przyłożysz do brody to 17TN łapie z 10 m.
Słuchajcie, wszystko zależy kto co lubi. Ja wolę z mniejszej odległości, bo wtedy mam pewność, że jak załadowany wracam do domu i wsuwam pilota do kieszeni to nie otworzy mi się przypadkowo auto. Była instrukcja na forum jak zwiększyć zasięg przez bardzo proste dolutowanie antenki.
Słuchajcie, wszystko zależy kto co lubi. Ja wolę z mniejszej odległości, bo wtedy mam pewność, że jak załadowany wracam do domu i wsuwam pilota do kieszeni to nie otworzy mi się przypadkowo auto.
Tyż prawda.
Dzięki
_________________ Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Czw Lip 07, 2011 18:01
ArekL napisał/a:
des, źle mnie zrozumiałeś. Gdy wysiądę i NIE zamknę samochodu pilotem, a potem wsiądę i odpalam to wtedy piszczy.
Jestem pewny, że tak nie mam. Był kiedyś temat o immo (bierny lub pasywny) czy jakoś tak. I w jednym przypadku jest tak jak wy macie a w drugim tak jak ja mam czyli nic nie muszę naciskać bo nic nie piszczy. I ty ArekL i kolega szoso macie Roverki z 96 roku, ja mam z 99 i wiem, że była wprowadzana zmiana immo. Jak znajdę temat na forum to podam linka. A mój pilot to 3TXB.
Ja tylko raz musiałem zastosować synchronizacje, ale tylko po wymianie baterii w pilocie bo nic a nic nie reagował. Natomiast już kilka razy miałem wyjmowany/odłączany akumulator i nigdy ale to nigdy nie było potem żadnych problemów. Pilot działa jak działał z odległości ok 10 m (szczęściarz ze mnie ) , nic nie trzeba było synchronizować itp Ten typ tak ma?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum