Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400 2.0 SDI] Traci moc na niskich obrotach - dlawi sie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400 2.0 SDI] Traci moc na niskich obrotach - dlawi sie
Autor Wiadomość
KAJKO44 



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 9
Skąd: TRÓJMIASTO



Wysłany: Nie Cze 05, 2011 19:10   

spr. filtry powietrza i paliwa- a wogóle to może jakiegoś trefnego paliwa wlałeś

nie tankowałeś przed objawami

[ Dodano: Nie Cze 05, 2011 19:10 ]
a kiedy tankowałeś może to paliwo do kitu
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 05, 2011 19:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maciejliwak 



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 26
Skąd: Toruń



Wysłany: Nie Cze 05, 2011 19:20   

Dzis mialem okazje jechac w dluzsza trase i zauwazylem ze problem pojawia sie w przedziale obrotow 1750 - 2000 przy nizszych i wyzszych jest ok ale w tym przedziale wystepuje jakby dlawienie sie silnika.
Cytat:
spr. filtry powietrza i paliwa- a wogóle to może jakiegoś trefnego paliwa wlałeś

nie tankowałeś przed objawami

tankuje na 3 stacjach i nigdy nie bylo problemow choc przed przed wystapieniemproblemu dosc dlugo jezdzilem na rezerwie....
 
 
 
KAJKO44 



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 9
Skąd: TRÓJMIASTO



Wysłany: Nie Cze 05, 2011 20:13   

zbyt wąski zakres obr. w którym to powstaje i trudno nie słysząc i czując postawić diagnozę.

jakby dławienie? a dokladnie?

spr. połaczenia dolotu powietrza

- nie gorączkuj się dolej dobrej wachy pojeździj i poobserwuj- nie działaj zbyt pochopnie odłaczając jakies kolejne czujniki
 
 
 
maciejliwak 



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 26
Skąd: Toruń



Wysłany: Nie Cze 05, 2011 22:20   

KAJKO44 napisał/a:
akby dławienie? a dokladnie?

czuc ze traci moc na chwile wraca.... odczuwane jakby szarpanie ale konczy sie na ponad 2000 obrotow
 
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Wto Cze 07, 2011 06:53   

Wiązka pompy do przeglądu,sprawdzenie przewodów i czyszczenie styków kostki.
Musisz sprawdzić przewody idące w peszlu od kostki pompy do ECU w tym miejscu najczęściej lubią się przecierać lub podłamywać.Zabrudzona kostka też będzie dawała objawy takie jak podałeś wyżej.
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
KAJKO44 



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 9
Skąd: TRÓJMIASTO



Wysłany: Pią Cze 10, 2011 08:56   

no fakt o tym nie pomyślałem to też może być :ok:
 
 
 
maciejliwak 



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 26
Skąd: Toruń



Wysłany: Sob Cze 11, 2011 10:31   

Koju napisał/a:
Wiązka pompy do przeglądu,sprawdzenie przewodów i czyszczenie styków kostki.
Musisz sprawdzić przewody idące w peszlu od kostki pompy do ECU w tym miejscu najczęściej lubią się przecierać lub podłamywać.Zabrudzona kostka też będzie dawała objawy takie jak podałeś wyżej.


A ma ktos moze jakis szkic albo zdjecia gdzie co i jak?? Bo ja totalnie nie mam pojecia.... :(
 
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Nie Cze 12, 2011 08:45   



Niebieska strzałka - wiązka pompy wtryskowej
Czerwona strzałka - to kostka wtryskiwacza sterującego (dwa piny)
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
mi_sza1 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 287
Skąd: Terespol



Wysłany: Pon Lip 11, 2011 11:17   

Koju napisał/a:
EGR nie ma nic wspólnego z turbiną to jest recylkulacja spalin załączana na wolnych obrotach.
Zawór ma być otwarty na niskich obrotach a po dodaniu gazu ma się zamykać

Bezpośrednio nie ma nic wspólnego ale i turbina i zawór EGR jest "zasilany" spalinami z wydechu. I jesli nie zamyka sie na wysokich obrotach to te zasilanie ze sapalin jest podzielone na turbine i na dolot.
W kazdym razie ja blaszki nie mam, mam zrobione jak adamos, tj. zdjety węzyk i zatkany śróbką. Róznice odczuwa sie szczególnie jezdząc ruszając pod górę.
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Pon Lip 11, 2011 16:11   

mi_sza1 napisał/a:
Bezpośrednio nie ma nic wspólnego ale i turbina i zawór EGR jest "zasilany" spalinami z wydechu. I jesli nie zamyka sie na wysokich obrotach to te zasilanie ze sapalin jest podzielone na turbine i na dolot.

Sugerujesz że brakuje "napędu" na turbinę ? :D
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
mi_sza1 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 287
Skąd: Terespol



Wysłany: Pon Lip 11, 2011 16:31   

A nie mam pojęcia czy brakuje, ale i nie brakuje ich również w dolocie a to już nie wskazane przy energicznym przyspieszaniu.
Chodziło mi o to ze przy sprawnym (zamykającym sie do końca) EGR blaszka jest zbędna. Wystarczy śróbka.
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Pon Lip 11, 2011 22:04   

mi_sza1 napisał/a:
Chodziło mi o to ze przy sprawnym (zamykającym sie do końca) EGR blaszka jest zbędna. Wystarczy śróbka.

Przy sprawnym zaworze nie potrzebna jest nawet śrubka ;) po co odłączać sprawnie pracującą część.
Jeśli zawór jest zabrudzony i nie pracuje jak trzeba samo odłączenie sterowania czyli podciśnienia może być wielkim błędem nie wiesz w jakiej pozycji (otwartej,zamkniętej) zostało odłączone sterowanie.
W przypadku zaślepienia go na stałe masz pewność że nie dostają się spaliny w kolektor ssący.
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [rover 416si 96r benzyna] dlawi sie na niskich obrotach
joker844 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Paź 26, 2009 23:43
kasjopea
Brak nowych postów [ R400 ] Szarpanie na niskich obrotach
bolcik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lis 25, 2011 13:29
bolcik
Brak nowych postów [R400 1.6 16v] Szarpie na niskich obrotach, ciężko pali.
Majdan Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Cze 21, 2013 14:39
Majdan
Brak nowych postów [Rover 45 iDT] muł na niskich obrotach
barszczyk Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Czw Lip 02, 2009 12:11
pitek82
Brak nowych postów [400] Szarpie na niskich obrotach
dzidek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Gru 21, 2010 15:05
dzidek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink