Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam.
Jak wyczyścić przewody paliwowe.
Ewidentnie są zapchane,po uruchomieniu zapłonu pompka pompuj
ale paliwo nie leci na odcinku zbiornik -silnik.Po rozkręceniu wężyka
tego nad zbiornikiem i dmuchnięciu wyleciało czarne paliwo.
Nie wiem jak dalej to ugryźć..?
jak odetkać przewody..?
_________________ Rób co uważasz,uważaj co robisz....
Ostatnio zmieniony przez apples Czw Lip 14, 2011 10:50, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 14, 2011 07:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
mam pytanie co do listwy,czy nie powinno być tak że po dmuchnięciu z drugiej strony
na powrocie paliwo powinno się wydmuchać z samej listwy.pompa wyrabia ale jak odpalę
na gazie to paliwo pompuje tylko chwilę (do słoika) i przestaje.
nie za bardzo rozumiem, jak pompa przestaje to właśnie może nie dawać radę, bo zwiększa się ciśnienie które ma generować podczas dodawania gazu ( więcej benzyny) i może się zawiesza po prostu.
na gazie to paliwo pompuje tylko chwilę (do słoika) i przestaje.
nie za bardzo rozumiem, jak pompa przestaje to właśnie może nie dawać radę, bo zwiększa się ciśnienie które ma generować podczas dodawania gazu ( więcej benzyny) i może się zawiesza po prostu.
No chyba nie bardzo bo skoro ma lać do słoika to ciśnienia tu ni jak nie widzę
Ja miałem identyczne objawy jak zostawiłem tej zimy przy temperaturze w nocy rzędu -20 samochód z oparami benzyny w baku. Nic nie pomogło nalanie z kanistra, musiałem czekać na plusowe temperatury ..... Odpalał, kilka sekund pracy i koniec paliwa.
Może zatem jednak filtr?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum