Ehh, oszukali mnie...
I z taką lampą nie można jeździć w Polsce? Nie da się jakoś w łatwy sposób jej przerobić? Coś kiedyś widziałem, że ktoś pisał, że są sposoby na przerobienie, ale nie napisał jakie.
EDIT: w pierwszym poście źle napisałem. Powiedzieli mi, że to europejska... Już poprawiłem.
[ Dodano: Nie Lip 10, 2011 23:09 ]
A jeszcze mam takie pytanie. Czym dokładnie w budowie różni się wersja angielska i europejska? Czy tylko kloszem, czy czymś jeszcze? Bo mam starą uszkodzoną lampę europejską, w której klosz jest cały i nie wiem, czy będzie się dało z tych obu zrobić sprawną europejską? Czy może całe odblaski też są inaczej ułożone i nic nie poradzę?
Jest to lampa od angola.
Nie da się przerobić, żądaj zwrotu gotówki.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
lampa ze zdjęć to anglik ja przekładałem klosz z europy do angielskiej lampy i wszystko było ok diagnosta ustawił światła bez problemu więc jak masz cały klosz to przełóż i bedzie po problemie
_________________ To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Tu macie zdjęcia poklazujące jak rozpoznać angola a jak europejczyka
LINK
A co do "przeróbki" to możesz spróbować zasłonić chyba prawą [siedząć w aucie] stronę oprawki żarówki. Użyj jakiejś odbijającej światło blachy. To jest rozwiązanie bardzo tymczasowe, osłabiasz świecenie lampy ale nie oślepiasz innych i tak bardzo nie widać, jak stoisz np za innym autem, że masz angielskie lampy. Przeglądu to i tak nie przejdzie ale na chwilę jak nie masz wyjścia można spróbować.
Ale najlepiej kup jak najszybciej poprawną lampę...
tego to ja nie wiem mówię tylko co zrobiłem i że na stacji diagnostycznej normalnie ustawili mi światła bez żadnego problemu więc nie wiem tak naprawdę czy jest jakaś różnica w odbłyśniku
_________________ To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
OK, dzięki. Ciężko było znaleźć wersję europejską w przystępnej cenie, więc jednak zostawiłem tego anglika (żądając częściowego zwrotu pieniędzy od sprzedawcy) i będę jutro zamieniał klosz na europejski i montował tą.
Tylko teraz pojawia się kolejne pytanie odnośnie montażu:
Czy ma znaczenie ustawienie poziomu regulacji świateł w kabinie (0-3) podczas montażu? Czy muszę montować na takim samym poziomie, na jakim reflektor był wcześniej demontowany? Wydawać by się mogło, że jeżeli np. było wymontowywane na 3, a zamontuję na 0, to jak zmienię później w kabinie na 1, to lampa będzie próbowała się obniżyć, a już jest w najniższym położeniu. Czy będzie w takim przypadku próbowało na siłę ściągnąć jeszcze niżej i coś się w środku połamie, czy są jakieś zabezpieczenia przed tym i poziom podczas montażu nie ma żadnego znaczenia? Jeżeli ma znaczenie, to w jaki sposób mogę rozpoznać na jakim poziomie był demontowany reflektor?
Wiem, że teoretyczne zawsze powinno się wymontowywać i montować na poziomie 0 i wtedy nie było by tego problemu, ale domyślam się, że mało kto ze sprzedających tego przestrzega.
[ Dodano: Sob Lip 16, 2011 19:30 ]
OK, sprawa z lampą załatwiona.
Pierwsza sprawa, którą jest zainteresowanych pewnie wiele osób, ale nikt nie potrafił mi odpowiedzieć na to pytanie:
Różnica w odbłyśnikach angielskich i pozostałych jest, podobnie jak na kloszach są 2 trójkąty, większy i mniejszy, takie same trójkąty są na odbłyśnikach lamp.
Jako że u mnie stary odbłyśnik był dobry, to wziąłem właśnie odbłyśnik oraz klosz ze starej lampy, a z nowej angielskiej jedynie tył.
Drugie pytanie, na które nikt mi nie udzielił odpowiedzi, to jak jest z poziomem, na którym powinno się montować silniczek. Okazuje się, że nie ma to żadnego znaczenia, bo zaraz po podpięciu silniczka i włączeniu zapłonu wszystko się dostosowuje. Przykładowo, ktoś wymontował na poziomie 2, ja zamontowałem na 0. Włączam zapłon, nic nie ruszam regulacją, a silniczek sam dostosowuje się do poziomu 0.
Tak więc ostatecznie lampa zamontowana, wszystko dobrze i z mojej strony temat zamknięty.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum