Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1999
Witam serdecznie, jestem swiezo po wymianie uszczelki pod głowica, ostatnio zauważylem, ze sa plamy pod samochodem co mnie bardzo zaciekawilo, okazalo sie, ze plyn do chlodnicy ucieka. Olej jest czysty, raczej sie plyn do silnika nie dostaje. Wrzuce pare zdjec, moze ktos mial podobny przypadek i wie skad to cieknie.. Dodam, ze rozrzad tez byl wymieniany przy okazji.
yeah, przecieka pompa Swoja droga zaciekawiła mnie rozmowa z mechanikiem, mam silnik 16V a jak wymienial pasek rozrzadu to ponoc od tej wersji 75 konnej O.o Tez tak macie?
yeah, przecieka pompa Swoja droga zaciekawiła mnie rozmowa z mechanikiem, mam silnik 16V a jak wymienial pasek rozrzadu to ponoc od tej wersji 75 konnej O.o Tez tak macie?
Zdolny mechanik. Pasek do silnika w wersji 8-zaworowej ma 126 zębów, ten od wersji 16-zaworowej - 143 (manualny napinacz) lub 145 (napinacz automatyczny).
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
Też mi się wydaje to niemożliwe, chyba że nieźle napinacz zniszczył, chodź i tak nie wiem czy by nie był za krótki.
Jeeeśli jakoś go tam wcisnął i masz automatyczny napinacz, to wywiera on taki nacisk na pompę wody że mógł go uszkodzić, po za tym bał bym się że pęknie i wtedy będziesz miał roboty...
Jak możesz to odkręć plastikowa osłonę (może być tylko górna) i zrób zdjęcie paska, najlepiej największego obszaru jaki obejmiesz paska.
Odkopie temat mam wyciek dokładnie w tym samym miejscu co kolega który go tu opisuje. Z tym że u mnie wyciek nie pojawia się za każdym razem tylko raz na 2-3 dni. Co może być jego przyczyną i jakie mogą być ewentualne koszty naprawy? A może jakiś sposób na uszczelnienie ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum