borek88, Nie wiem do czego rysowali to Anglicy Konieczne nie jest ja go nie mam
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 13, 2011 21:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
komik88 [Usunięty]
Wysłany: Wto Cze 14, 2011 19:28
Remi mam rocznik 2004 z sierpnia. nie wiem czemu mi sie zapalił check ale nie ważne, mówisz ze jak wymienie wtryski to będzie lepiej się zbierać?? było by fajnie bo już robi dobrą robote ale wiadomo apetyt rośnie.. długo sie trzeba bawić z ich wymianą?? pozdrawiam
komik88, Będziesz miał i tak większego kopa z wtryskiwaczami. Zależy od stanu silnika, jak jest młode auto to jak umnie wyjdą w palcach, a jak gorzej zapieczone to trzeba się męczyć kluczem 14 ale tez wyjdą
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
komik88 [Usunięty]
Wysłany: Wto Cze 14, 2011 20:49
a powiedz mi bo wlasnie ich szukam , tylko musze tez kupic ten wtrysk sterujący?? bo nie którzy opisują ze brak sterującego a ja nie wiem do końca o co chodzi?? a ty masz wgrany program inny czy seria?? ciekaw jestem wlaśnie czy go jeszcze pobudzi..
komik88, No musi być cały komplet wtrysków razem z tym pierwszym wtryskiwaczem, zwanym sterujący który ma kabelek elektryczny. I na każdym ma być nabite 200bar, w tedy jest to od SDI
Ja mam serie niestety, miałem mieć bo zlotcie teraz zaprogramowany drugi ECU z Chipami do zmiany, ale okazało się ze ECU zepsuty jest bo nie łączy się Testbook ani autko nie chce odpalić na nim
Będę musiał teraz to swojego obecnego ECU lutować od nowa podstawki i tam próbować. Ale ogólnie mam dwie rożne mapy które chce wypróbować i może dostane jeszcze inne zwariowane mapki
Ale z wtryskiwaczami na serii jestem w sumie zadowolony Ogólnie taka granica jest 150KM max potem szkoda PG1
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
komik88 [Usunięty]
Wysłany: Wto Cze 14, 2011 22:49
no mi wypluło 138KM i 290NM teraz, więc może ze 142 i 300 pokaze na tych wtryskach, byloby super to wyslij mi mapki to kupie od ciebie moze masz lepsze od moich heh, ja mam podstawki juz
Krzysi3k, Im wyciej czanrego dymu tym lepiej Widać ze zdrowy silnik się ma
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
komik88 [Usunięty]
Wysłany: Sro Cze 15, 2011 01:08
Krzysiek jak zapodasz mu za duzo powietrza to ci znowu turbo poleci i dodatkowo uszczelka, mój znajomy w takim MG jak ja w Anglii mial z hamowane na 155KM i 320NM i nic nie poszło sie walić a zrobił na takich pomiarach 30tyś km wiec 140 i 300NM to dla tych silników nic specjalnego
REMI masz mojego meila: tomcio160@poczta.onet.pl
Sam obrabiasz mapy?? ja ogólnie mam na sprzedanie całego kompa z wgranym już fajnym programem więc jak by ktoś był zainteresowany to śmiało pisać.
komik88, ja sam mam teraz koło 140KM i zamierzam do 150KM dobić, tylko nie samym chipem i wtyskami, bo tak też można Stożek+ciśnienie doładowania 1.3 bara+większy IC
Poza tym nie wiesz chyba co mówisz, albo nie zrozumiałeś moich słów.
Ja Ci nie mówię, żebyś mu dawał powietrza na seryjnych mapach, tylko po podlaniu paliwem (chip, wtryski), żeby mieszanka była uboższa, lepiej dla silnika
każdy robi autko wedle swoich doświadczeń, ja mam tak zrobioną mapę że ani jakoś specjalnie nie kopci, nic z autkiem się nie dzieje i jest zrobiona dobrze, jak zmienie wtryski to też bede chciał wlozyć wiekszy IC i dograć tą mapę pod ten nowy kit. w sumie teraz tylko szukam wtrysków bo ic-ka włoże z iveco jakiegoś.. to już nie jest wielki problem..
Napisałeś że stożek?? to jest w dieslu tymbardziej u nas w MG w ogóle bez sensu.. ja mam wkładke K&N i wystarcza, tak czy tak ma powietrza więcej, czystrze i nic wiecej nie potrzeba.Co do cisnienia 1.3 bara jak masz 140KM to już masz 1.3 bara bo ja mam 138KM i mam 1.3 bar turbo ustawione, a IC ci koni nie da tylko utrzyma ci mieszanke powietrza chłodniejszą i tyle.. wiec nic sobie nie zrobisz specjalnie tym co napisałeś.. jedynie cię wtryski i zmiana mapki ratują, tak jak i mnie heh
komik88, Ogólnie Krzyszkowi ten IC dobrze chłodzi bo w czasie jazdy mu przy samym kolektorze dolotowym na bloku silnika powietrze na 40°C schładza
Stożek czy puszka to obojętne bo powietrze i tak się przez Turbo podgrzewa i IC ma je schłodzić
Co do moich map to chyba nie będę tobie ich wysyłał bo ja mam słabsze mapki, bo mam mapki od ZR trochę ulepszone na 120KM i poprawiony dol A drugie mapki to nie wiem ile maja ale coś więcej bo na WINOLS bardziej agresywna jest mapka w porównaniu
CO do twojego kompa to ja bym go kupił bo mój który został przerobiony na podstawki okazał się zepsuty i nie mam teraz drugiego ECU. Ale sorry ze tak powiem nie za 850zl bo trochę chora cenna Za max 100zl bez chipów go mogę kupić
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
A wiec dziś robiłem próby żeby mój wskaźnik doładowania uspokoić bo brzęczy strasznie Zamontowałem na przewodzie zaworek zwrotny od spryskiwaczy i działa w tedy wskaźnik doładowania jako max. boost peak gauge
Po prostu nie opada już wskazówka na dol, i o dziwo cichutko w tedy pracuje wskaźnik. Jechałem autostrada i max doładowania mam teraz z tymi wtryskami SDI 1.38bara I nie będę nic obniżał chyba tak zostawię może mi Turbo nie rozwali Przyrost dały o jakieś 0,2bara bo na początku miałem 1,2bara
Niestety potem przedziurawiłem membranę od zaworka zwrotnego żeby opadała znów wskazówka i brzęczenie jest bardziej ciche ale teraz występuję powyzej 1bara tylko
Głośniejszy w cale nie jest jedynie stożek ryczy za bardzo przy 180km/h
Test z PL do Versaille i z powrotem zakończony i jedynie nie warto butowac bo Autobahnie jak głupi
Spalanie PL, Austria- Niemiec 6.25 l/100km
Niemcy - granica Francji przy ciągłym 170km/h 7.04 l/100km
Francja szybko - Paryża 6.4 l/100km
I z powrotem przy max 2900rpm cały czas 5.8 l/100km
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Poczułem lepiej się Turbo wkręca od dołu Bardziej wyraźnie słychać Turbo teraz od tylu
Ale nie wiem czy to przelot czy nie ale da sie teraz rozpędzić do 190km/h GPS'owe co przedtme tylko przy 184 km/h GPS'owe bylo koniec
[ Dodano: Pią Sie 05, 2011 21:59 ]
Dzis był montaż wtrysków od SDI tych z 200bar na korpusie Hehe.. I 45 teraz leci a nie jedzie już
Przedtem miałem wtryski z Freelandera i byl lepszy kop ale w porownaniu z SDI'kami to niebo i ziemia.
Wiec Angole mieli racje.
wtryski od IDT - no seria jakoś to się toczy
wtryski Freelander - No zaczyna czuć ta moc i auto nabiera wigoru
wtryski SDI - szatan opętał Rovera
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
No to ludziska wiec tak, zostałem dziś bardzo mile zaskoczony
Powiem tak, jedynie co mam modyfikowane to:
Wtryski od SDI wszystkie 4 maja 200bara
Wolny wydech, czyli strumienica zamiast kata 63mm i końcowy wydech wybebeszony i prosty przelot w nim
EGR zaślepiony
Stozek
Mapy mam seria te 101km i turbo tylko 1.2bara dmucha Czekam to września i wsadzę tylko mapy od Mg ZR i na tym zakończę modyfikacje bo aż za dużo przybyło na mocy teraz już
To to oj wykres:
Test 1: to jest na diodzie bez przeplywki, niestety po kilku hamowniach niestety straszny spadek mocy i Nm jest na końcu
Test 2: jest na samej przeplywce bez zadanych gadgetów, przeplykw była myta dzień wcześniej
Test 3: MAFAM na maxa rozkrecony
Test 4: MAFAM po srodku ustawiony
Z tych wszystkich hamowaniach wychodzi na to ze na samej przeplywce na lepiej wychodzi wykres Ale jedyny minus najbardziej kopciło. Najmniej kopci na diodzie
A tutaj jeszcze porownanie
KV6 -Markzo
moja L-seria
kozika 1.8 VVC
Filmiki tez są ale to już kozik wstawi
Zapraszam do dyskusji
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Sob Sie 06, 2011 19:55, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum