Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam, w trakcie używania mój roverek zaczyna zgrzytać, gdy wrzucam wsteczny bieg. Oczywiście wtedy nie cofa. Słychać zgrzytanie w samochodzie. Czasem trzeba próbowac kilka razy (np. mocniej docisnąć do tyłu dźwignie). Co to może oznaczać?
Drugie pytanie - błahostka. Jak poprawnie rover sygnalizuje to, że jedzie na rezerwie? zdarzyło mi się, że jechałam na koncówce (wskazówka nie opadała do "0") zalanego paliwa, a mimo to kontrola zaczyna świecić i za chwile gasnać.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 19, 2011 13:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
co do rezerwy to jest to opisane na forum, zapala się kiedy w baku pozostaje około 13 litrów paliwa, potem przygasa - jest na forum...
co do zgrzytania to może jakiś element sprzęgła, wysprzęglik itp? ale niech wypowie się ktoś bardziej oblatany, mi zgrzytało jak nie miałem oleju (brakowało 400ml) teraz po wymianie się uspokoiło, zgrzytało zawsze po długim nie używaniu wstecznego, a jak na parkingu cofałem to 2,3 i każde kolejne włączenie biegu było już ciche. Ale koniec końców bieg zawsze wchodził bez problemu pomimo zgrzytu.
no więc jestem po wizycie u mechanika. Wymieniono wysprzęglik, zregenerowano skrzynie biegów, jestem chudsza o 460 zł i... dalej nic.
Mechanik mówi, że albo za mało oleju w skrzyni, albo synchronizator. W przypadku tego drugiego dużo poważniejszy wydatek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum