Forum Klubu ROVERki.pl :: [Honda Accord] źle odpala, malo mocy, palacy się check
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Sro Lip 27, 2011 09:52
[Honda Accord] źle odpala, malo mocy, palacy się check
Autor Wiadomość
michal065 



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: plock



Wysłany: Wto Lip 26, 2011 16:22   [Honda Accord] źle odpala, malo mocy, palacy się check
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam otoz moj problem polega na tym ze ostatnio przez skapstwo czego bardzo zaluje zalalem do hondy accord 2,0 tdi olej opalowy 10 l wszystko bylo dobrze az do wczoraj kiedy probujac go odpalic mial problemy lapal ale nie odpalal pomyslalem brak paliwa diesle tak maja ze jak konczy sie paliwo to ciezko odpala wiec nalalem 5 L tym razem juz ropy( dodam ze olej opalowy lalem dobre 25 L temu) i samochod odpalil jednak nie chcial sie wkrecac w obroty mial te 1 tys obr i nie reagowal na dodawanie gazu po chwili objaw ten ustapil i wyjechalem nim na droge samochod dziwnie sie zachowywal mial malo mocy bardzo wolno sie rozpedzal a raz na ok 5 min zapalal sie check i samochod albo gasl albo musialem odpuscic gaz i dopiero wtedy lampka gasla. Wyciagnalem dzisiaj filtr paliwa i podlaczylem na krotko by sprawdzic czy to jego wina niestety objaw nie minal...
Prosze was o rade choćby przypuszczenia bo wiem ze nie da sie tak bez specjalistycznego komutera ktorego w mojej okolicy niestety nei ma z gory dziekuje.
Ostatnio zmieniony przez szoso Sro Lip 27, 2011 09:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lip 26, 2011 16:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bolcik 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 184
Skąd: Rz-ów



Wysłany: Sro Lip 27, 2011 07:53   

będę strzelał: pompa wtryskowa? wtryskiwacze?
 
 
TrAViShOn 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 351
Skąd: 3MiA100



Wysłany: Sro Lip 27, 2011 11:40   

Rozumiem, że zalałeś opał lekki, czyli RED 0,1 z którego wytrąca się czerwony barwnik... Niewykluczone, że osadził się w pompie wtryskowej i uniemożliwia jej normalną pracę, bądź na wtryskach przytykając je... To oczywiście przypuszczenia...

Zanim zaczniesz cokolwiek rozmontowywać polecam: http://www.roverki.pl/com...urbodiesel.html

Do samego silnika nie potrzeba ci kompa...
_________________
'Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.' Lew Tołstoj
 
 
michal065 



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: plock



Wysłany: Sro Lip 27, 2011 13:43   

wiec dzisiaj poszedlem do smaochodu i niestety nie udalo mi sie znalezc tej kostki znlazlem jedna wolna 20 pinowa ktora byla przykryta czyms co laczylo piny (taki mostek) innna kostke ktora znalazlem to byla 16 pinowa jednak podpieta do jakiegos gniazda i ksztaltem nie przypominala tej serwisowej pozniej postaram sie podeslac zdjecia
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Sro Lip 27, 2011 14:37   

Witam
Sprawdź czy posiadasz coś takiego :

"Złącze znajduje się pod kierownicą i jest to 5-pinowa kostka koloru brązowego i wychodzą z niej 4 kable. zwieramy 1 i 3 pin i wybłyskuje nam blędy kontrolka check"
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
michal065 



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: plock



Wysłany: Wto Sie 09, 2011 13:32   

Witam poraz kolejny. Samochod jezdzil jako tako zrobilem nim 1 tys km oczywiscie to nie byla jazda a meczarnia wkoncu dzisiaj chcialem go odpalic odpalil na chwile jednak check juz nie gasl co ciekawsze obrotomierz pozostawal w pozycji 0 i samochod zgasl. udalo mi sie odczytac kod usterki sa to cyfry 31 34 i 62 we wszystkich tych bledach jest mowa o nijakim ECM ktory znajduje sie kolo akumulatora niestety nie mam tam nic oprocz 2 bezpiecznikow i jakiejs kostki prosze szanowne Panstwo o pomoc co moge zrobic by usprawnic moj samochod dziekuje i pozdrawiam
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Sie 09, 2011 13:39   

ECM, ECU to skróty oznaczające sterownik wtrysku.
Albo "komputer".
Nie wiem jak to jest w R75, w mniejszych Roverkach zapewne chodzi o MEMS, szarą metalową puszkę w komorze silnika.
Ostatnio zmieniony przez sobrus Wto Sie 09, 2011 13:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Sie 09, 2011 13:42   

michal065 napisał/a:
obrotomierz pozostawal w pozycji 0 i samochod zgasl

michal065 napisał/a:
31

to jedno masz z głowy, czujnik położenia wału
michal065 napisał/a:
we wszystkich tych bledach jest mowa o nijakim ECM ktory znajduje sie kolo akumulatora niestety nie mam tam nic oprocz 2 bezpiecznikow i jakiejs kostki

bo patrzyłeś na zdjęcie silnika w 200-tce a tam komputer jest przy akumulatorze :wink:
 
 
michal065 



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: plock



Wysłany: Wto Sie 09, 2011 13:46   

Czyli padl mi prawodopobnei sterownik wtrysku ? a jaki koszt takiego czegos ? czy moge go jakos sprawdzic ?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Sie 09, 2011 13:49   

sobrus napisał/a:
Nie wiem jak to jest w R75

temat dotyczy Accorda a nie 75 :wink:
 
 
michal065 



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: plock



Wysłany: Wto Sie 09, 2011 13:53   

a czy moza jakos sprawdzic ten czujnik ?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Sie 09, 2011 14:01   

ty lepiej sprawdź wiązkę pompy wtryskowej, jeśli wiązka jest ok to zostaje sama pompa, dwa ostatnie błędy wskazują na wiązkę lub pompę
nie szukaj uszkodzenia w ecm, samo nic tam się nie psuje
 
 
michal065 



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: plock



Wysłany: Wto Sie 09, 2011 14:12   

tzn przewody i kostki tak ? wszystko od poczatku do konca tak ? przepraszam ze tak dopytuje ale nie jestem mechanikiem i rozumiesz...
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Sie 09, 2011 14:13   

michal065 napisał/a:
tzn przewody i kostki tak ? wszystko od poczatku do konca tak ?

tak, zwłaszcza w okolicach pompy
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Wto Sie 09, 2011 14:17   

michal065 wyczyść styki w samej kości jakimś preparatem np. "kontaktem",sprawdź przewody zaraz za kostką tam najczęściej lubią się podłamywać do sprawdzenia jeszcze są przewody idące po obudowie paska rozrządu i przewód dwu pinowy od pierwszego wtryskiwacza.
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Honda Accord] Check engine i błąd 34
Kulmas Rover serii 600, Honda Accord 1 Sob Paź 09, 2010 10:09
thef
Brak nowych postów [honda accord 2.0] brak mocy
zimek-1985 Rover serii 600, Honda Accord 1 Nie Mar 27, 2011 23:33
tomason
Brak nowych postów [Honda Accord] Brak mocy-problem nierozwiązany
Shawn Rover serii 600, Honda Accord 10 Wto Gru 23, 2008 23:34
NEOSSS
Brak nowych postów [Honda Accord] Turbina po regeneracji i brak mocy
Ali Rover serii 600, Honda Accord 20 Pon Lip 02, 2007 20:21
piter34
Brak nowych postów [Honda Accord] Spadek mocy i wydmuchana uszczelka
sake_kl Rover serii 600, Honda Accord 4 Pią Lis 05, 2010 22:30
kadzaf



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink