Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997
Witam Przeglądałem poprzednie tematy na temat wymiany lecz nic dokładnego i czego szukam nie było.
A problem u mnie polega na zdjęciu paska.
Alternator wyciągnąłem i chciałbym wymienić pasek lecz problem zaczyna się,ze szukając nie mogę zależ śruby do poluźnienia paska od wspomagania bo bez tego zdjęcie paska od alternatora jest nie realne.
I moje pytanie czy by mógł ktoś mnie nakierować gdzie mogę znaleźć śrubę do poluźnienia?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 12:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001478
Napinacz automatyczny ,nie ma sruby , trzeba kluczem 13mm zlapac za ten odlew w ksztalcie sruby (obok rolki prowadzacej) i odchilic caly napinacz.
Pozdr.
W przypadku wymiany paskow nie potrzeba blokowac napinacza, zadne to udogodnienie. Pomaga to natomiast przy odkrecaniu calego napinacza bo rolka zaslania jedna ze srub mocujacych .
Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 18:15 [214i]Wymiana paska klinowego alternatora
Witam dziękuje za zainteresowanie się mym problemem a jeszcze mam pytanie do poluźnienia paska od wspomagania dojść od strony ściągniętego koła od strony pasażera czy od góry z spod klapy?
ja się męczyłem bo napinacz mechaniczny paska od wspomagania kierownicy się zaciął, drugiego dnia spróbowałem sposobem który widziałem kiedyś na tym filmiku w necie, i zmiana 2 pasków od wspomagania i do laternatora zajęła mi na kanale jakieś 20 minut bez napinania, luzowania itp. O to filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=eMFo05Rd8zc
i takim samym sposobem zrobiłem
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 138 Skąd: Grodzisk WLKP.
Wysłany: Sro Sie 10, 2011 17:36
Mam pytanie odnośnie poluzowania paska wieloklinowego alternatora.
Mam automatyczny napinacz i odchylam sruba 13mm w strone sciany grodziowej pasek trochę sie poluzni po czym znow jest tak samo mocno napiety. Co zrobic zeby poluzował sie na stale?
A po co? Po to jest automatyczny napinacz zeby go napinal...automatycznie l. Chyba ze chodzi o wymiane lub demontarz to mozna go zablokowac odchylajac do pewnego stopnia w tej "nakretce" co nasadzasz klucz jest otwor .Trzeba ustawic z drugim otworem od tylu napinacza i wsadzic jakis gwozc albo cos podobnego. Przy wymianie samego paska nie ma potrzeby blokowania napinacza.Pozdr.
odkurzę temat stary jak świat, ale najwięcej w nim szczegółów znalazłem odnośnie wymiany pasków. Walczę od dwóch dni z wymianą paska od alternatora. Udało mi się zrzucić ten od pompy/klimy i przełożyć ten od alternatora. Udało mi się założyć ten od klimy/pompy i docisnąć napinacz. Ale za diabła nie mogę poradzić sobie teraz właściwym naciągnięciem na rolki dłuższego paska od alternatora. Rolkę odkręciłem wysunąłem ale co dalej i tak pasek nie chcę naciągnąć się na te rolkę. Jakaś łopatologiczna wskazówka co po kolei bo mnie już krew zalewa i wizja trzeciego wieczoru pod samochodem mnie już nie bawi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum