To zależy do jakich felg potrzebujesz te nakrętki. Do niektórych będą potrzebne te z pierwszego linku, a do niektórych takie nakrętki: http://allegro.pl/nakretk...2297433590.html Mówię oczywiście o oryginalnych felgach ROVER'a.
Te nakrętki z drugiego linku co podałeś, są do felg stalowych i kołpaków przykręcanych razem z felgą.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie to już na pewno nie stożkowe do moich felg, a sferyczne. Więc te z pierwszego linku powinny pasować. To i dobrze bo okazało się, że są z tego samego miasta co ja i mam możliwość podskoczyć i sprawdzić osobiście.
Te nakrętki z drugiego linku co podałeś, są do felg stalowych i kołpaków przykręcanych razem z felgą.
Będę się kłócił
Honda Accord ma takie nakrętki przy alu. Ja też
bartoszek_m, różnice cenowe w głównej mierze spowodowane są materiałem z którego są zrobione. Kupiłem kiedyś nakrętki które przez 3 lata leżenia w piwnicy (suchej) przykręcona kilka razy felga do piasty w piwnicy (nakrętki nie widziały wody, soli ani nic z tych rzeczy) i wyglądają kiepsko. Jakiś nalot się zrobił. Oem rover leżą obok i wyglądają jak przy zdjęciu z samochodu.
Osobiście niedawno kupiłem nakrętki jak z drugiego linku z tym że oem honda.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Na zdjeciu nie widac takiego szczegolu ale spojrz z bliska w otwor i bedziesz wiedzial. a jak nie to doloz linjijke, srubokret cokolwiek pod kątem w otwor i zobacz czy dolega idealnie czy jest przeswit.
-_Zielarz_- napisał/a:
I teraz mam pod klucz 19 a widzę że są i pod 21 ...
Wez 19tki, taki klucz predzej znajdziesz na trasie u siebie lub u kogos.
-_Zielarz_- napisał/a:
(takie do tych szpilek mają być podobno i nie twardsze).
Chodzi o to zeby w razie zlego nakrecenia uszkodzic gwint w nakretce a nie na szpilce.
-_Zielarz_- napisał/a:
Jak ktoś jeszcze wie technicznie dlaczego takie a nie takie to też proszę o info.
Nie bierz przelotowych bo wtedy szpilki moga zaczac korodowac.
Zdjąłem dziś w nocy felgi żeby zobaczyć ... sferyczne.
Będą 19 ...
Natomiast nie zwróciłbym uwagi na całkowity przelot/zaślepienie (jak kapturek ).
Wszystko przy okazji szybkiego przeglądu zawiechy - bo coś czasem potrafi mi huknąć głównie jak skręcam w lewo, dość ostro i z przyhamowaniem albo przygazowaniem (miałem wymieniane przeguby zewnętrzne i końcówki drążków no i oczywiście te tarcze 300 - dokręcone z felgą na te moje śruby do piasty).
Tu niestety nic nie zaobserwowałem na oko i dotyk hehe ... ale może któraś tuleja wyrąbana ...
Za to znalazłem oczywistą i najczęstszą przyczynę dysfunkcji ABS - pierścień na lewej tylnej piaście na ćwiartce czy połówce są skruszałe i popękane ząbki.
PS. Jednak jeszcze będę musiał sprawdzić czy 27mm starczy czy dłuższa ~35mm.
Dobra - śruby zamówione - 16szt. 12x1,5 długości 3,5cm , zaślepione, sferyczne.
Jak założę ... to zmienię avatara
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum