dudekmis, Kawał dobrej roboty, fakt że ten kolor mało pasuje do R200 i pewnie lepiej by to wszystko wyglądało na wersji 3D. Z tego wszystkiego kozacko wyglądają te pomarańczowe listwy (przydała by się na przednim zderzaku do kompletu....).
A tak a propos czarnego matu kumpel ma VW Jetta właśnie w taki kolorze i wygląda równie dobrze jak ten mietek co pokazuje Mad,
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 16, 2011 20:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Oklejanie auta jest tańsza alternatywą do lakierowania. Dużym plusem jest to że jak ci się znudzi kolor to zawsze możesz wrócic do orginalnego, poprostu odklejasz folie.
Kolorów folii jest mnóstwo i to już kwestia gustu.
Folie można nalepić sobie samemu wystarczy mieć trochę zdolności manualnych, opalarkę i raklę (15zł) w ostateczności troche garażu lub podwórka
Co do folii
Oracal 970 - łatwo sie nakleja, nie powstają bąble powietrza, łatwo sie naciąga i nie ma wiekszych ploblemów z połozeniem na jakiś kształtach..
Oracal 851 raczej dla wytrwałych, można ja nakleic ale trzeba miec duzo cierpliwości i troche bardziej rozwinięte zdolności manualne.
wskazowki z własnego doświadczenia
- wszelkie poprawki lakiernicze muszą byc wykonane prawidłowo, folia trzyma się dobrze tylko lakieru i to dobrze wyschniętego
- wszelkie nierówności i wgniecenia trzeba wyrównać, u mnie czarny mat bardzo dobrze podkreślił wszystko nawet nie wiedziałem ze mam tak powgniatany dach.
- nie wolno zostawić żadnej rdzy pod folią bo po chwili zostanie tylko sama folia.
-zakładki na rantach najlepiej zrobić ok 1 cm krótsze po 3-4 myciach karcher odlepiają się.
-w dwie osoby zawsze łatwiej sie kładzie
- trzeba uwazac żeby folia nie zlepiła sie ze sobą , można ja rozkleić ale potem widać ze klej ma inną strukturę.
- nigdy nie próbowałem lepic folii na mokro, tak samo jak koleś który mi lepil reszte.
Minusy
- otwierasz drzwi a tam niebiesko, troche dziwnie to wygląda.
- mycie tylko na karcher albo gąbką na podwórku
Plusy
- szybka zmiana koloru auta
- tania zmiana koloru auta
- ochrona lakieru przed płowieniem i warunkami atmosferycznymi (przy założeniu ze nigdzie pod folia nie została rdza)
- możliwość powrotu do orginalnego koloru
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum