Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Dziwna praca silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: tronsek
Sob Sie 27, 2011 15:36
[R420] Dziwna praca silnika
Autor Wiadomość
Raftek 




Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 26
Skąd: Annopol



  Wysłany: Sob Sie 27, 2011 14:50   [R420] Dziwna praca silnika
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Jak w temacie może mi ktoś przybliżyć jakie są objawy tego iż nastawnik pompy się kończy? bo ostatnio Rover się dziwnie zachowuje, tzn. silnik pracuje głośniej wyraźnie twardo, obroty głupieją, i na biegu jałowym się dusi trudno ruszyć bez gazu, kiedy dodaje gazu zapala się check engine i auto nie przyspiesza, a jak już zacznie przyspieszać to w okolicach 3000 rpm odcina paliwo i auto potrafi zgasnąć, dziwnym faktem jest to że po dłuższym postoju wszystko wraca do normy a potem jak się nagrzeje sytuacja się powtarza. Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony przez Raftek Sob Sie 27, 2011 15:28, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sie 27, 2011 14:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Sob Sie 27, 2011 18:10   

Zacznij od sprawdzenia czy nie masz błędów,chyba że już to zrobiłeś ;)
http://www.roverki.pl/ind...el#comment-1440
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Sob Sie 27, 2011 20:29   

Miałem problem z nastawnikiem wysokich obrotów ale mi auto nie gasło.
W tym temacie opisalem objawy jakie miałem u siebie:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=608515
 
 
 
Raftek 




Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 26
Skąd: Annopol



  Wysłany: Nie Sie 28, 2011 09:34   silnik

Sprawdzałem błędy i wyskoczyło tylko 34 i standardowe 12 czyli wydaje mi się że powalił się kąt wtrysku, być może coś z paskiem od pompy się stało po skasowaniu błędów jest ok póki co, a zrobiłem już z 30 km, może stąd zmiana kąta wtrysku gdyż pasek jest już luźniejszy w poniedziałek wymieniam oba paski, miałem wczoraj ale nie zamówili towaru.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] dziwna praca silnika z włączona klimatyzacją
Raftek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sro Wrz 14, 2011 16:59
Raftek
Brak nowych postów [R 400 LPG] dziwna praca silnika
LuQas Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sob Mar 10, 2012 23:26
brand
Brak nowych postów [R45] dziwna praca silnika
seba11917 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sob Paź 11, 2014 13:52
seba11917
Brak nowych postów [R45 1.8i 01r] Dziwna praca silnika tuż po starcie?!?!
Wadim Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pon Kwi 26, 2010 10:58
zetkaii
Brak nowych postów [R416] Dziwna praca silnika
chrzanek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Lut 15, 2008 09:50
giewu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink