do 1,8 zalecane sa platynowki - drogie jak fiks - ale jest roznica - nie padaja tak szybko
co do kopulki i palca - w pl warunkach to chyba tylko "eps" i uniparty , przynajmniej ja innych nie widzialem, a od dlugiego czasu moge kupic tylko eps - strasznie kijowy, zwlaszcza kopulka z aluminiowymi platynkami - szybko zachodza tlenkiem i kiepsko dzialaja przez to
szukaj a jak znajdziesz taka ktora ma miedziane platynki to daj znac
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 22:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
aa co do przewodow - juz nikt nie robi dobrych bosch to tandeta, ngk sa nierowne - kumplowi kupilem to nas popiescilo zaraz po montazu, moje wytrzymaly moze pol roku i tak bija iskra na glownym ze jak kiedys grzebalem w okolicy kopulki
tylko polskich janpoli nie uzywalem - a firma ciekawa - prezesowi na zamowienie zrobili do rollsa wg wzoru, jak nalezy - wygladaly ok - i na pewno nie przebijaly po montazu
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
No właśnie, ja mam kopułkę i palec EPS, przewody NGK i świece również NGK R. Chętnie zakupiłbym platynki. Silnik ma chodzić jak zegarek. Nie po to na remont wydałem prawie 7000zł by chodził tak sobie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum