WTF is this. V8 w MG ZT
Autor
Wiadomość
Remigiusz
Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7743 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 23:15 WTF is this. V8 w MG ZT
Witam co to za silnik siedzi w Mg ZT co ma 400 horsepower i jakiś kompresor w środku
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 23:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
longer86
Moderator
Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 4792 Skąd: Mosina/Poznań Rover 75
Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 23:21
a czy to nie po prostu grzebany silnik mustanga?
_________________75 Red Edition
azer
Dołączył: 18 Cze 2008 Posty: 1058 Skąd: Poznań Rover 25
Wysłany: Sro Wrz 14, 2011 23:42
longer86 , też tak sądze
tak wygląda seria
kris-tofer
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 2019 Rover 75
Wysłany: Czw Wrz 15, 2011 08:23
no seryjny silnik z Mustanga wkładany do rovera 75 i MG ZT, seryjnie miał 260KM ale co za problem podkręcić wolnossącą V8?
Markzo
Dołączył: 11 Lip 2006 Posty: 7391 Skąd: Błażowa Rover 75
Wysłany: Czw Wrz 15, 2011 09:09
400KM RWD fajnie to musi smigac
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
kris-tofer
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 2019 Rover 75
Wysłany: Czw Wrz 15, 2011 10:40
ciekawe czy seryjne przeniesienie napędu czy może zmieniał sprzęgło na jakieś mocniejsze, chyba, że to automat, nie wiem, ale seria i tak pewnie przy takiej mocy będzie miała słabą żywotność, most napędowy itp.
longer86
Moderator
Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 4792 Skąd: Mosina/Poznań Rover 75
Wysłany: Czw Wrz 15, 2011 11:00
dorzucili kompresor i może grzebali coś w dolocie prezentuje się zacnie... i moc wystarczająca do ciągnięcia cysterny za paliwem za sobą
_________________75 Red Edition
kris-tofer
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 2019 Rover 75
Wysłany: Czw Wrz 15, 2011 11:16
oraz, żeby od razu przy ruszaniu spalić seryjne sprzęgło lub uszkodzić seryjny automat (nie orientuję się czy był tylko automat czy były też manuale)
Markzo
Dołączył: 11 Lip 2006 Posty: 7391 Skąd: Błażowa Rover 75
Wysłany: Czw Wrz 15, 2011 12:12
w zt manual, w 75 aftomat. Mysle, ze skrzynia jak i cale przeniesienie napedu znosi to z palcem w nosie fajnego musi miec niuta hehe
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
longer86
Moderator
Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 4792 Skąd: Mosina/Poznań Rover 75
Wysłany: Czw Wrz 15, 2011 12:21
a jak to fajnie musi bulgotać... choć osobiście wolałbym to w budzie od 75... chromy itd. tak niepozornie żeby karcić wszystkich nieświadomych
_________________75 Red Edition
Markzo
Dołączył: 11 Lip 2006 Posty: 7391 Skąd: Błażowa Rover 75
Wysłany: Czw Wrz 15, 2011 12:23
poszukaj jak wygląda 75 V8 napewno nie jest niepozorny - ogromny chromowany grill i 4 koncowki ukladu wydechowego
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
longer86
Moderator
Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 4792 Skąd: Mosina/Poznań Rover 75
Wysłany: Czw Wrz 15, 2011 12:36
wydech to wiadomo gdzieś musi oddychać, ale widziałem auta z rynną pod zderzakiem które nie miały siły
a nie mówię o tym co jest, a raczej co mogło by być, czyli rover 75 z pierwszych lat produkcji swoja droga na tle vw i audi to ten grill się aż tak nie wyróżnia.
75 mniej rzuca się w oczy niż ZT i nie wygląda na typowo sportowy wóż którego mało kto dogoni
_________________75 Red Edition