Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 13:42 [R220] przerywa i dusi się POMOCY !!!
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Rover 220 sdi. Mam pewien bardzo nurtujący mnie problem. Mianowicie podczas jazdy z letnim silnikiem zdarza się że samochód szarpnie, zadławi się i przez chwilę nie chce jechać, po chwili znowu jedzie normalnie.. Tak kilka razy i później już wszystko gra. Zdarza się to po wróceniu z jazdy ( gorący silnik ) i gdy po paru godzinach odpalam auto . Wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem wszystkie węże.. Dodam jeszcze że zaczęło przerywać jakiś czas po zmianie filtra powietrza na K N ( sportowy ), ale to może zbieg okoliczności. Proszę o pomoc !
Ostatnio zmieniony przez szoso Pią Wrz 16, 2011 14:40, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 13:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
do sprawdzenia masz wiązkę idącą po silniku na pompe wtryskową miedzy innymi i od tego zacznij... moge ci powpowiedzieć ze zaczął bym poszukiwania od wiązki idącej po obudowie rozrządu (prawa strona auta) i kierować sie w strone pompy wtryskowej
tak bo czesto ta wiązka sie przeciera i takie są właśnie objawy ze szarpie i takie tam.
zrób sobie miejsce od izoluj przewody i sprawdzaj czy nie ma przetarć zagięć i innych uszkodzeń a jak znajdziesz to napraw i po temacie
jak odłączy to cały czas będzie otwarty wiec w gre wchodzi jedynie zaślepienie pozatym GRZYBEK82, jak by Jacek11, miał problem z EGR to auto by było mułowate i mocno by dymiło a nic o tym nie pisał
wczoraj znowu mój problem się pojawił.. poszarpało jakieś 5 minut i przeszło. W tamtym czasie samochód nie dymił.. Poza tymi sytuacjami autko jeździ naprawdę fajnie, ma kopa takiego jak być powinno i za dużo nie kopci..
Przyczyn będę dalej szukał w kablach..
wypstrykałem błędy.. Wyskoczył mi błąd nr 28 i 28 ( 28 Przepływomierz powietrza (MAF) - wysokie napięcie Zwarcie do masy, przerwa w obwodzie, brak zasilania,brak masy, uszkodzenie MAF, uszkodzenie ECM
29 Przepływomierz powietrza (MAF ) - bardzo prawdopodobne uszkodzenie Zwarcie do masy, przerwa w obwodzie, brak zasilania,brak masy, uszkodzenie MAF, uszkodzenie ECM, uszkodzony dolot powietrza ) czy to może być przyczyna moich problemów
Dodam jeszcze że podczas wymiany filtra powietrza odłączyłem na chwilę ten przepływomierz ( na wyłączonym zapłonie )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum