Wysłany: Czw Mar 11, 2010 16:08 [R620] Błąd 34 - Cewka czasu wtrysku paliwa...
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam, Problem dotyczy Rover 600 z silnikiem 2.0 SDI.
Od dłuższego czasu mam błąd 34 - cewka czasu wtrysku paliwa.
Oświeca się CHECK podczas jednostajnej jazdy a gaśnie gdy odpuszczę gazu, później znów się oświeca i tak w koło... w momencie oświecenia się CHECK próbuję dodawać gazu ale samochód nie przyśpiesza... dopiero w momencie gdy odpuszczę gazu to przyśpiesza normalnie.
Wymieniłem cewkę w pompie na inną, sprawdziłem kable biegnące do ECU, podmieniłem ECU, przestawiałem kont zapłonu... i nadal CHECK się zapala...
Co na to poradzicie ?
_________________ W razie czego to kom
503-500-044 Hera 23
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 12, 2011 23:13, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 11, 2010 16:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mialem identyczny problem, ten sam blad. Po pierwsze sprawdz wiazke kabli do pompy wtryskowej, jesli to nie pomoze ustaw kat wtrysku. U mnie ustawiony byl na 9 stopni.Pompa przechodzila w tryb awaryjny i stad ta zapalajaca sie kontrolka check. Kto Ci ustawial ten zaplon. Jedz najlepiej do jakiegos kumatego pompiarza
Wiązka jest ok, kable przy pompie też.
Zapłon sam ustawiałem, na "ucho". nie mam manometru by go idealnie ustawić... opóźnie go jeszcze o 2 stopnie i zobaczę co się będzie dziać, jak nie pomoże to o kolejne 2... skoro mówisz że miałeś na 9 ustawiony to u mnie może być podobnie a jak dotąd to opóźniłem go tylko(albo aż xD) o 3 stopnie...
Dzięki za odpowiedź
Dam znać jutro co i jak
_________________ W razie czego to kom
503-500-044 Hera 23
Witam,ja miałem identyczny problem po wymianie pompy.Trzeba jeszcze delikatnie go opóźnić aż przestanie zapalać się kontrolka .Mi się udało ustawić za trzecim razem .Powodzenia
Odświeżę temat.
Mam podobny problem juz ponad rok tak jeżdzę, przestawiałem kąt wtrysku na fasolkach i to mu pomagało, znaczy się chcek engine przestał się świecić, tylko teraz auto ciężko pali, więc nie wiem co jest, może wymienić tą cewkę w pompie?
Może kolega Hera_23 by napisał czy i jak rozwiązał problem?
Elo...
Problem został rozwiązany poprzez ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu...
Generalnie co mogę dodać do Rovera 600, należy WYCZYŚCIĆ STARANNIE wtyczki "o ile się nie mylę to są trzy kostki" które znajdują się pod maską koło amortyzatora pasarzera(są wszystkie trzy razem tak że nie problem będzie je znaleźć).
To są jedyne przewody które łączą silnik z ECU, więc czasem troszeczkę zieleni i np. jest zły pomiar z przepływów-ki... Rover 600 - od tych kostek zaczynają się wszystkie problemy...
_________________ W razie czego to kom
503-500-044 Hera 23
Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 350 Skąd: Kozienice
Wysłany: Pon Wrz 19, 2011 17:22
Hera_23 napisał/a:
To są jedyne przewody które łączą silnik z ECU, więc czasem troszeczkę zieleni i np. jest zły pomiar z przepływów-ki... Rover 600 - od tych kostek zaczynają się wszystkie problemy...
Najczęściej siada kostka-przewody pompy wtryskowej która znajduje się przy samej pompie co nie znaczy że reszta jest w dobrym stanie
_________________ Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
Dzięki wielkie właśnie idę się tymi kabelkami zając a jak to nie pomoże to trzeba ustawić zapłon bo auto trzeba dłużej palić czy zimne czy ciepłe a jest świeżo po rozrządzie więc może i kąt wtrysku trzeba ustawić....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum