Armandoo, Odkręcasz korek a raczej ta śrubkę to wlewania oleju w skrzyni i patrzysz. I poziom ma być do krawędzi gwintu na śrubę żeby się nie wylewał. A jak nie wiesz ile jest to najlepiej wymień i będziesz miał spokój na kilkanaście tys. km 2 litry wystarczy i będzie full
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Na prawej stronie jak jest skrzynia, są tam dwie śrubki na Imbus taki gruby. I ta górna się odkręca Dolna jest spust, jak sie chwile przypatrzysz to będziesz widział o których śrubkach jest mowa, nie da się tego nie przeoczyć
Albo czekaj spróbuje fote poszukać
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 11 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 354 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Wrz 13, 2011 21:49
Remi poszukam w weekend .Znajdę na pewno. BArdziej obawiam się , że tą śrubę pewnie nie będzie łatwo odkręcić. Jeszcze do tego pewnie jakiś wielki impus co na pewno takiego nie będę miał
A teraz z innej beczki.
Orientujesz się możę czy pedał sprzęgła w MG ZS i Roverach 45 / 400 jest taki sam?
Cholera jakaś spręzynka mi tam strzela i brzęczy przy wciskaniu i szlag mnie od tego trafia.
Armandoo, Ahh sorki nie jest to imbus a 4 kont śruba, wiec bez nasadki wstawiasz grzechotke w sumie klucz i odkręcisz to na bank
Pedały są te same w MG i 45
[ Dodano: Wto Wrz 13, 2011 22:57 ]
Nasmaruj to smarem dobrze i powinno ucichnąć, ja tak miałem w pedale gazu i sprzęgła w 220 i mnie to denerwowało tez Ale nasmarowałem to i była cisza
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 11 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 354 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Wrz 20, 2011 21:42
A no to git
Jestem ciekaw jeszcze jak skomplikowana jest operacja wymiany pedału bo pewnie jest jakoś dziwnie połączony z pompą sprzegła....no cóż spróbujemy.
[ Dodano: Wto Wrz 20, 2011 22:42 ]
Witam Cie Remi55 w kolejnym moim temacie
Powiem Ci , że za ch...... nie mogę znaleźć śruby od sprawdzania poziomu oleju w skrzyni.
Chyba potrzebuję pomoc od kogoś kto ma V6 i cyknie fotkę gdzie to się ukryło.
Kiedyś w R400 ( kanciak ) bez problemu znalazłem a tu a ni widu ani słychu
a my nie mamy czasem bagnetu do sprawdzania poziomu? od gory skrzyni przy wtyczkach od czujnika swiatel cofania, wydaje mi się ze widzialem tam maly bagnecik..?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum