Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 22:11 [r45] przyspieszenie - problem nie do rozwiazania??
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam,
Panowie problem jest nastepujacy, 3 przeplywka - nowa taka jaka musi byc , dolot szczelny, turbina sprawdzona , egr dobry, a moje auto dalej muli? czy ktos ma jakis pomysl o co tu chodzi?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 22:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
karooo, pomierz najpierw orientacyjne czasy. jeśli będą porównywalne do tych z danych technicznych pojazdu to
1. może to być po prostu Twoje odczucie.
2. auto jest w pewien sposób wyeksploatowane i jak z fabryki nie jest.
nie wiem czy katalizator by mial az taki wplyw? przy jakich predkosciach mierzyc mam czas? wydaje mi sie ciagle ze po prostu slabo wchodzi na obroty, jak odlacze przeplywke na luzie jak dam gazu to wiele szybciej wchodzi na obroty, a tak z podlaczona dosc wolno, dzis wymienilem filtry i juz jest troche lepiej, ale dalej to nie jest to samo.
karooo, Ale ty wiesz ze niektóre oplowskie nawet z tym samym numerem nie działają pisałem o tym bo miałem to samo u kumpla i 3 rożne przeplwyki i dopiero na mojej auto użyło a wszystko nowe i orig. Boscha było kupowane
Kat bym i tak wywalił ale winne leży przy przeplywce, pożyć od kogoś sprawna z Rovera
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
wlasnie nie mam od kogo chyba nikt sie nie zgodzi, bo przeciez jak maja ludzie jezdzic? ja moge wyslac swoja jak by ktos mi podeslal swoja bo mam jedna ktora lezy sobie w domu, ale chyba nikt na to nie pojdzie;/
[ Dodano: Wto Wrz 20, 2011 22:30 ]
dodam ze moje auto dostaje kopa dopiero tak przy 2.3 obr.
Pomógł: 11 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 354 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Wrz 22, 2011 15:59
Podłączam się do tematu.
karoo to ciekawe co piszesz bo u mojego ojca w 620 jest identycznie !
Ten samochód prawie w ogóle nie rusza na niskich obrotach i na pewno nie jest to normalne bo kiedyś tak nie miał.
Auto już było wszędzie : pompa sprawdzana kilka razy , wtryski , regulator , elektryka ogólnie wszystko co tylko można i nadal ten sam problem.
Wszyscy mechanicy rozłożyli ręce a problem trwa miesiącami.
Auto na niskich obrotach totalnie nie ma siły , dodatkowo jeszcze potrafi na nich zgasnąć bo obroty sporadycznie spadają do zera.
Sprawdziłbym jeszcze tą przepływkę bo z tego wszystkiego nie wiem czy ktoś tam zaglądał a wole sprawdzić wszystko. Gdzie ona jest w 620 i jak ją sprawdzić ?
Sprawdziłbym jeszcze tą przepływkę bo z tego wszystkiego nie wiem czy ktoś tam zaglądał a wole sprawdzić wszystko. Gdzie ona jest w 620 i jak ją sprawdzić ?
w 620 możesz ją sobie w ogóle odłączyć bo przepływka w SDi steruje tylko EGR.
Jak tatko z Wawy to do Mariusza można jechać.
Poza tym niech zrobi samodiagnostykę.
chciałem was ostrzec przed autorem tego tego tematu ( karooo )
koles naciągną mnie na pare godzin pracy oraz koszty pakowania drzwi w folie bombelkowe pianki itp oraz telefony po kurierach zeby ktos ta paczke w miare szybko relatywnie tanio i oczywiscie bezpiecznie przewiozł
jesli bedzie chciał ubic jakis interes to stanowczo wam odradzam chyba ze z tydzien na przod wysle kase
bo najpierw jest 15wiadomosci co za ile kiedy jak jaki stan a zdjecia a czy da sie to wysłac szybko bo czas
a po przygotowaniu paczki brak pieniedzy brak kontaktu
telefonicznie udaje ze on to nie on
no i brak kontaktu przez forum i gg
[ Dodano: Pią Wrz 23, 2011 15:19 ]
człowiek uczy sie na błedach i teraz zanim kasy nie bedzie to niewarto wogole wycziagac czesci z garazu
a wy koledzy poprostu badzcie ostrozni z ta osoba
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum