tronsek, a jak tankujesz od rezerwy i do pelna i upychasz jezscze te 12 to ile litrow Ci wychodzi?? Bo jestem ciekaw czy te 55 to do pierwszego wybicia mniej wiecej czy do korka
Tankuję jak mi się zaświeci kontrolka rezerwy. Do pierwszego odbicia wchodzi mi wtedy najczęściej 46-48 litrów. W sumie staram się tak, aby zatankować 60 litrów.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
oraz w zbiorniku, bo tworzy się w nim poduszka powietrzna. Jak zatankuję te 60 litrów i jak "majtam" bagażnikiem to nie słychać chlupotania paliwa w baku. Po pierwszym odbiciu to słychać.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Te silniki mają to do siebie, że palą więcej paliwa im wyższe obroty. Eco driving w przypadku tego silnika to jazda z prędkością 70-80kmh na 5 biegu. Jeżeli jeździsz 40kmh na 3 w mieście to 500km na pełnym baku to normalny wynik. Żeby palił mniej to trzeba wrzucać biegi:
2 przy 20
3 przy 30
4 przy 50
5 przy 70
i hamować silnikiem i wyłączona klima. Wtedy można zejść ze spalaniem naprawdę nisko. Zauważyłem że mniej pali im mniej jest paliwa w baku. Tzn. jak jest pełny bak, wyjeżdżę 1/4 to spalanie wychodzi wyższe niż jak wyjeżdżę cały bak. Sprawdzałem to kilka razy i też bardziej jest mułowaty jak paliwko się kończy, więc coś w tym jest. w 420Di było to samo. Nie polecam jednak jazdy na rezerwie, tym bardziej jak mrozy się zaczną.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum