Wysłany: Czw Cze 02, 2011 08:04 [R75] Zła praca silnika, niskie obroty silnika
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam serdecznie,
Mam pewien problem, który nie ukrywam martwi mnie troche.
Rano kiedy odpalę silnik, wiadomo jest zimny, obroty stoją gdzieś na 1100, natomiast jak już pojeżdżę troszkę to obroty mam bardzo niskie, wskazówka lekko drga jak również samochód, obroty to około 600, kiedy włączę klimę, często na postoju auto mi gaśnie .
Powiedzcie mi co to może być
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Paź 03, 2011 21:45, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 02, 2011 08:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jak jeżdze to drgań nie czuje, jedynie jak stoje.
gaśnie tylko przy włączeniu klimy i to też nie za każdym razem , lecz często.
przy okazji zadam drugie pytanko, aby nie zakładać nowego tematu :
czy Rover 75 rok 2001 benzyna , poj. 2.0 ma rozrząd na pasku czy na łańcuszku ?
Nie znam sie za bardzo wiec prosze o wyrozumiałość moje pierwsze autko
Dzieki za pomoc
czy Rover 75 rok 2001 benzyna , poj. 2.0 ma rozrząd na pasku czy na łańcuszku ?
na paskach
boomi19lca napisał/a:
obroty to około 600
te obroty to norma na zegarze , ale faktyczne powinny być około 750 obr/min i to mozna sprawdzić wchodząc w diagnostykę zegarów pkt. 7.0. Możesz sprawdzić jak te obroty zachowują się w opisanych przez Ciebie sytuacjach. Nie jest normalne to gaśnięcie.Potrzebny będzie przegląd .
dziekuje za odpowiedz - prosze mi tylko powiedziec, w ktorych silnikach jest łańcuszek, pytam dlatego, gdyż kiedyś ktoś mi powiedział, że to własnie silniki 2.0 benzyna mają na łańcuszku więc po zakupie auta nie sprawdzałem kompletnie czy rozrząd był wymieniany, ksiazke serwisowa mam z niemiec , z niej równiez nie wynika nic kompletnie, że cokolwiek było robione przy rozrządzie . Jest się czym martwić ?
wiele się o tych paskach i rozrządach naczytałem negatywnych opini.
czytałem książke serwisową i nie wynika z niej aby rozrzad był wymieniany, w sumie samochód chodzi dobrze , nie mogę narzekać - czy jest się czym martwić w kwestii tego rozrządu ?
sprawdziłem i to
i bardzo mnie zaskoczyło , aukcje na allegro chodza w granicach do tysiąca zł za kompletny rozrząd np. tutaj : http://allegro.pl/rozrzad...1598707898.html 775zł to chyba nie tak dużo, oczywiście plus wymiana - chyba że coś pominąłem
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam serdecznie,
Czy możecie wypowiedzieć się na mój mały problem z autkiem, mianowicie:
Objawy :
1) autkiem delikatnie szarpie, nie chodzi równo lecz tak przerywa
2) wskazówka obrotomierza delikatnie faluje, kiedy włącze klime faluje zdecydowanie bardziej
3) auto nie ma zbytnio mocy - do 100 rozpędza się jeszcze znośnie jednak kiedy wrzuce 5 bieg i daje mu do konca gaz idzie jak żółw, jestem w szoku bo niby 2.0 V6 ma 150 KM wiec coś tu jest nie tak
Mechanik przy okazji wymiany sprzęgła powiedział mi że przewody zapłonowe mam do wymiany, bo poprzedni właściciel (Niemiec) kleił je taśmą izolacyjną i muszą być przebicia, dlatego auto tak się dziwnie zachowuje
Myślalłem na początku że to może silniczek krokowy z tego co poczytałem inne posty, ale czy mogliyście się wypowiedzieć ?
Z góry dziękuje
Pozdraiwam
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam serdecznie,
Zakładałem już podobny temat ale dalej bez skutecznie, problem dalej jest.
Silnik nie pracuje równo, szarpie lecz nie gaśnie, wskazówka obrotomierza faluje, nie ma mocy jak mu się depnie, gdzie przy 150 km powinien iść a ja od 120 w wzwyż ledwo ciągne.
mechanik powiedzial mi ze to przewody zapłonowe, bo stare niemiec całe tasma izolacyjna pokleil wiec kupilem kable wymienilem i nic nie pomoglo , jakbylo tak jest
Mam to samo. Jutro jade na kompa zobaczymy czy cos pokaże. Napisze po ogledzinach.
Swiece, przewody, silniczke krokowy i cewki odpadaja wymieniałem.
Ma ktos jeszcze jakis pomysł??
[ Dodano: Wto Paź 04, 2011 17:06 ]
Po podłaczeniu pod kompa nie wykazało zadnych błedów. Mój mechanik obstawia na jeden z wtrysków do wymiany....
[ Dodano: Pon Paź 17, 2011 20:26 ]
Już nie mam siły do tego samochodu!
Panowie pomóżcie...
Od rana zła praca silnika trzesie i przerywa i czasem gasnie im zimniej tymbardzioej sie to nasila delikatnie drga wskazówka obrotomierza na owlnych obrotach. PO minucie juz jest ok jak sie chwile nagrzeje.
Wymieniłem swiece platynowe NGK i przewody tez NGK
Podmieniłem cewki z innego auta i nic..
Silniczek krokowy wymieniony
Przepustnica czyszczona
Co odpowiada za prace silnika jak jest zimny ?? Co moge jeszcze sprawdzic? POmocy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum