Wysłany: Wto Paź 04, 2011 08:59 [R416] Problem z ukł. chłodzenia i teraz nie odpala
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997
Witam, jestem nowym użytkownikiem na tym forum i spotkał mnie problem. Mianowicie dwa dni temu kupiłem Roverka 416Si, i wszystko wydawało sie być okej, poza strasznie wysokim sprzęgłem, i kilkoma drobiazgami. Zauważyłem że coś nie tak jest z chłodzeniem, kiedy odpalałem silnik nagrzewał sie momentalnie po minucie byl juz nagrzany. Wczoraj wieczorem wracałem do domu i ruszajac z jedynki cos strzelilo jakby wydech, rozpedzilem samochod mniej wiecej do 90km/h przy czym nie wkrecal sie na obroty tak jak powinien, przerywal, w koncu zgasl i sie zatrzymalem. Zauważyłem ze jest pęknieta metalowa rura od chlodzenia mniej wiecej miedzy 3 a 4 wtryskiem, stamtad wydobywała sie para, i troche pochlapalo plynem po bloku. Kiedy byłem holowany odpalilem silnik trzymal 1obr. ale wogole nie chcial sie wkrecic na obroty, zas dzisiaj juz nie odpala.
Wydaje mi się ze to nie UPG ponieważ samochod nie dymi, olej jest olejem, a plynu chlodniczego ubylo niewiele (tyle co wylalo sie z tej rury) Nie wiem za co się wziasc. Jeszcze jedno spostrzerzenie naciskajac gumowy wąż od chłodnicy (na wylaczonym silniku) i powtarzajac to kilka razy gdzies spod kolektora obok 4 wtrysku kapie plyn chlodniczy. Aha dodam jeszcze ze gdy silnik byl nagrzany, sprzeglo strasznie skrzypiało, i gdy było wcisniete silnik jakby troche inaczej pracowal..
Pomóżcie.. ; )
Ostatnio zmieniony przez banerRSP Wto Paź 04, 2011 09:10, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 04, 2011 08:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam
Mi tez jakiś czas temu silnik chodził dziwnie i jak go odpalałem to chodził na 3 gary i nie miał mocy u mnie przyczyna było przeskoczenie paska rozrządu o jeden ząbek i takie miałem objawy więc sprawdź na poczatek rozrząd
_________________ Porażka jest gorsza niż śmierć, bo z porażką trzeba żyć...
c'mon ARSENAL
Samochód został naprawiony, trzeba było uszczelnić ukł. chłodniczy, zostaly wymienione kable wn i odziwo samochód jeździ. Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum