Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Witam, czy ma ktoś jakąś metodę na sprawną wymianę żarówek w tych miejscach (zegarek i lewa strona panelu klimy)? Ewentualnie jak nie ma innego wyjścia to jak rozebrać ten środkowy panel? Gdzieś pamiętam ktoś opisywał jak to zrobić ale nie mogę znaleźć tego tematu . Próbowałem ostatnio tam się dostać i skończyło się na odkręceniu kilku śrubek w koło, ale i tak nic nie chciało się ruszyć . Może chociaż wiadomo jakie żarówki tam są? Z góry dzięki za każdą pomoc w tym temacie!
SPAMU¦
Wysłany: Czw Wrz 29, 2011 08:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 256 Skąd: Płońsk
Wysłany: Sob Paź 01, 2011 20:59
Witam. ja wymieniałem przez zdjęcie kratek nawiewu środkowego Wtedy masz dostęp do żarówki od zegarka. Pozostałe też tak można. Tylko musisz mieć chudziutkie rączki Poproś jakąś dziewczyne. powinna poradzic sobie. Kratka jest wpinana na takie blaszki. 2 na górze i 2 na dole.
Witam. ja wymieniałem przez zdjęcie kratek nawiewu środkowego Wtedy masz dostęp do żarówki od zegarka. Pozostałe też tak można. Tylko musisz mieć chudziutkie rączki Poproś jakąś dziewczyne. powinna poradzic sobie. Kratka jest wpinana na takie blaszki. 2 na górze i 2 na dole.
czas wymiany żaróweczki ok 6min .Teraz to może i 3 min by zajęło może komuś się przyda mały opis:
1:śrubokręt płaski szerokość ok 0,5cm
2:podważamy od spodu delikatnie kratkę nadmuchu od dolnego narożnika 3cm znajduje się klips i po drugiej stronie to samo
3:kratka wyskoczy dość ochoczo z klipsów nie są to takie same klipsy jak w osłonie popielniczki
4:delikatnie pociągamy kratkę do góry aby zobaczyć linki do regulacji nadmuchu i pociągamy do siebie nie odpinając linek
5:kratka powinna się wysunąć na tyle że swobodnie mamy dojście do zegarka wymieniamy żaróweczkę
6:zakładamy w odwrotnej kolejności tzn kratka do góry celujemy w rękawy nadmuchu po czym wsuwamy kratkę pierw górę potem dół do momentu aż poczujemy że wskoczyła na swoje miejsce na pewno wyczujecie
uf to tyle a się napisałem
zrobiłem wg instrukcji kolegi jarekft Wszystko super, tylko żarówkę strasznie ciężko dostać - nie ma co szukać na stacjach benzynowych, w "zwykłych" sklepach motoryzacyjnych nie dostałem, dopiero w specjalizujących się w częściach japońskich.. od zakupu auta (4lata temu) miałem przepaloną i dopiero teraz wymieniłem (nie chciałem ściągać całej konsoli) - efekt bomba!
dzięki za instrukcję i pozdrawiam Roverkowiczów
_________________ DIESEL kopci, DIESEL kadzi, DIESEL nigdy Cie nie zdradzi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum