Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005
Mam pytanie odnośnie turbiny.
Na zdjęciu zaznaczyłem cięgno. Moje pytanie brzmi: do czego służy to cięgno, czy ono jest ruchome (tzn. czy się przestawia w czasie pracy turbiny), czy też może jest ustawione na stałe?
z góry dzięki za odp.
Ostatnio zmieniony przez Adrian Wto Paź 11, 2011 08:42, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 11, 2011 08:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
szoso, doprecyzuj bo ty zawsze sie mylisz . Im krótsze cięgno tym większe cisnienie Jest Na stałe, ustala sie mechanicznie wartość na westgate której turbina nie przekroczy
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dzięki za odpowiedź. Pytałem, bo pod maską mam część rzeczy pordzewiałych (z Danii auto jest), w związku z tym zastanawiałem się czy ta turbina dobrze działa .
zefir, Bedzie podczas jazdy widoczne na postoju jak dodasz gazu nie zauważy się tego. Podłącz kompresor pod to wejście gdzie to ścięgno wchodzi a jest ten czarny gumowy waz i puść 2bary to będziesz widział jego prace
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Tak zrobie, dzieki. W prawdzie nie wiem czy sie zacina, auto mam od niedawna i to pierwsze w dieslu wiec nie mam jeszcze doswiadczenia. Na moje "oko" chodzi jak pocisk ale myśle że wd-40 nie zaszkodzi.
a turbina jak ci pracuje słyszysz ja? turbina zaczyna pompować od 2.5tys obr Najlepiej to otwórz okno i na 3biegu przeoraj samochód i powinieneś słyszeć gwizd
Na słuch nie probowałem ale w okolicach 2 tyś. obr. mam takie kopniecie że boje sie o fotele jedynie czego sie moge czepić to to że konkretnego kopa czuć właściwie w przedziale od 2 tyś obr do 3 tyś obr....powyzej to juz tak sobie ale predkość max to raczej osiagnie bo miałem okazje jechać 170 km/h , pod pedałem jeszcze był zapas i jak wciskałem niżej to auto jeszcze przyspiesza z tym że nie przepadam za szybka jazda nie mniej jednak chciałem go troche sprawdzić
a turbina jak ci pracuje słyszysz ja? turbina zaczyna pompować od 2.5tys obr Najlepiej to otwórz okno i na 3biegu przeoraj samochód i powinieneś słyszeć gwizd
mi zaczyna ciągnąć od ok. 1,8 tys. obr., gwizd słychać w przedziale 2-2,5 tys. (z tego co pamiętam, bo na codzień żonka ZS'ka śmiga).
Teraz jeszcze pytanie czy to cięgno można jakoś ręcznie rozruszać ? sprawdzić jak chodzi itd. ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum