Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25]Problem z obrotami i szarpaniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25]Problem z obrotami i szarpaniem
Autor Wiadomość
Micik 



Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 11
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Pon Paź 17, 2011 13:29   [R25]Problem z obrotami i szarpaniem
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2000

Witam,
Mam taki problem, od jakiegoś czasu, auto praktycznie szarpie przez 60 procent jazdy, przy mocniejszym nacisnieciu pedalu gazu, strasznie sie dusi i szarpie, tak jak by miał problemy z paliwem. Wymienilem wszsytkie świece, filtr paliwa i powietrza i prawie nic sie nie zmienilo, moze jest lekka poprawa, ale szarpie dalej. Po dluzszym nie odpalaniu, nie daje rady sam wskoczyc na obroty, trzeba go podtrzymywac do ok.1300, a i tak np. przy hamowaniu na swiatlach potrafi zgasnac, jak jest zimny, kiedy tylko dluzej pochodzi problem z obrotami znika, natomiast z szarpaniem znika wowczas kiedy na ostatnim biegu utrzymuje stala predkosci w granicach 90-100. Czy ktos moze, ma jakis pomysl co to mogloby byc, z gory wielkie dzieki.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 17, 2011 13:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 17, 2011 13:33   

Podmień dla testu cewkę zapłonową na jakąś inną (dowolną, nawet z malucha możesz dać).
 
 
 
Micik 



Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 11
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Pon Paź 17, 2011 18:47   

Sprawdziłem cewki i sa okej, ale za to okazalo sie, ze kable sa do wymiany jeden jest zasniedzialy i bez izolacji, a do tego nie daje iskry na jeden "gar" jutro bede wiedzial co i jak to dam znac. Jeszcze jedno pytanie silniczek krokowy w tej wersji, jest raczej nie rozbieralny i trzeba go calego wymieniac tak?
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 17, 2011 18:54   

Da się rozebrać trzpień i zazwyczaj to wystarcza:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=72172
 
 
 
marhew 



Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 83
Skąd: Ostrowiec Św.



Wysłany: Pon Paź 17, 2011 18:57   

I że tak zapytam, pomogła coś ta operacja? :grin:

P.s
przepraszam za poprzdni post- pomyliłem tematy...
Ostatnio zmieniony przez marhew Pon Paź 17, 2011 19:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 17, 2011 19:09   

Czyszczenia? U mnie tego widać nie będzie bo mam dość czysty silnik, ale ludziom pomaga.

Kiedyś go wyczyściłem bo mi obroty się zacinały i od tamtej pory mam spokój (ponad 2 lata).
 
 
 
adylth 



Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 44
Skąd: Grudziądz

Rover 200

Wysłany: Pon Paź 17, 2011 20:06   

Również borykałem się z tym problemem ,lecz po wymianie świec ,przewodów oraz filtra paliwa problem znikł .
 
 
 
kalitus84 



Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 57
Skąd: Jelenia Góra



Wysłany: Wto Paź 18, 2011 07:16   

Mam podobny problem choc auto mi normalnia zapala i trzyma obroty ale sie dlawi jak przycisne pedał gazu u mnie niestety pompa paliwa niedaje rady zakuipilem nowa i bede wymienial. Warto sie przyjzec pompie ona ma dawac 3 bar w 16v silniku u mnie niestety pompa piszczy i nie daje cisnienia jakiego powinna raz jest lepiej a raz gorzej lepiej wymienic koszt niewielki na allegro markowa pompa 65 zł plus wysyłka
 
 
PTE 




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Wto Paź 18, 2011 08:12   

kalitus84 napisał/a:
(...)u mnie niestety pompa piszczy i nie daje cisnienia jakiego powinna raz jest lepiej a raz gorzej lepiej wymienic koszt niewielki na allegro markowa pompa 65 zł plus wysyłka


Nowa oryginalna pompa to wydatek rzędu 800zł. Te po 65 zł to tanie podróbki o sporej awaryjności - wystarczy przyjrzeć się opiniom wystawianym przez kupujących na Allegro :wink: Może lepiej zastanowić się nad tym?

Micik, sprawdziłbym jeszcze sondę lambda (pierwszą).
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
Micik 



Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 11
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Wto Paź 18, 2011 19:56   

W moim przypadku krokowiec jest nie rozbieralny, nie mam akurat mozliwosc wstawienia zdjecia, ale tworzy jedna calosc z kopulka, znaczy sie nie ma tych dwoch malych srobek z przodu najlatwiej mowiac, przy wtyczce zasilajacej, ale i tak go wyciagnalem, wymoczylem w ropie, oszuszam zakladam juz z nowymi kablami i mam nadzieje, ze problem zniknie, ewentualnie wtedy sprobuje sonde.


Po wymianie swiec, filtrow, kabli, szarpanie i wszystkie inne dolegliwosci minely jak reka odjal:) Jedyny problem jaki pozostal to sprawnosc krokowca, po wlaczeniu silnika utrzymuje 1500 obrotow, zalozylem cos na zasadzie recznego ustawienia przeplywy powietrza, ktory wspiera krokowca i obrota sa na poziomie 1000, czyli krokowiec do wymiany tak? Jak sa mniej wiecej koszta nowego?

[ Dodano: Wto Paź 18, 2011 20:56 ]
Po wymianie swiec, filtrow, kabli, szarpanie i wszystkie inne dolegliwosci minely jak reka odjal:) Jedyny problem jaki pozostal to sprawnosc krokowca, po wlaczeniu silnika utrzymuje 1500 obrotow, zalozylem cos na zasadzie recznego ustawienia przeplywy powietrza, ktory wspiera krokowca i obrota sa na poziomie 1000, czyli krokowiec do wymiany tak? Jak sa mniej wiecej koszta nowego?
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 18, 2011 20:01   

Micik napisał/a:
Jak sa mniej wiecej koszta nowego?

Nowego bardzo duże, nawet nie chcesz wiedzieć. :wink: A używanego do 100 zł na pewno coś kupisz. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] problem z szarpaniem i obrotami, ktoś pomoże z LBN ?
boli88 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Nie Maj 07, 2017 21:24
Kamil97
Brak nowych postów [R25 2.0D] problem z szarpaniem lub utrata mocy
abuk888 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Sty 10, 2016 14:02
abuk888
Brak nowych postów [R200 1.4 1996] problem z szarpaniem podczas jazdy
izeK Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Pon Lis 30, 2009 23:40
oprawca_1978
Brak nowych postów [MG ZR 160] Problem z obrotami
Toby0 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Mar 27, 2023 18:29
Toby0
Brak nowych postów [MG ZR 160] PROBLEM Z OBROTAMI
bebechu. Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Wrz 26, 2012 10:45
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink