Wysłany: Pon Paź 17, 2011 13:29 [R25]Problem z obrotami i szarpaniem
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2000
Witam,
Mam taki problem, od jakiegoś czasu, auto praktycznie szarpie przez 60 procent jazdy, przy mocniejszym nacisnieciu pedalu gazu, strasznie sie dusi i szarpie, tak jak by miał problemy z paliwem. Wymienilem wszsytkie świece, filtr paliwa i powietrza i prawie nic sie nie zmienilo, moze jest lekka poprawa, ale szarpie dalej. Po dluzszym nie odpalaniu, nie daje rady sam wskoczyc na obroty, trzeba go podtrzymywac do ok.1300, a i tak np. przy hamowaniu na swiatlach potrafi zgasnac, jak jest zimny, kiedy tylko dluzej pochodzi problem z obrotami znika, natomiast z szarpaniem znika wowczas kiedy na ostatnim biegu utrzymuje stala predkosci w granicach 90-100. Czy ktos moze, ma jakis pomysl co to mogloby byc, z gory wielkie dzieki.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 17, 2011 13:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Sprawdziłem cewki i sa okej, ale za to okazalo sie, ze kable sa do wymiany jeden jest zasniedzialy i bez izolacji, a do tego nie daje iskry na jeden "gar" jutro bede wiedzial co i jak to dam znac. Jeszcze jedno pytanie silniczek krokowy w tej wersji, jest raczej nie rozbieralny i trzeba go calego wymieniac tak?
Dołączył: 16 Gru 2010 Posty: 57 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Wto Paź 18, 2011 07:16
Mam podobny problem choc auto mi normalnia zapala i trzyma obroty ale sie dlawi jak przycisne pedał gazu u mnie niestety pompa paliwa niedaje rady zakuipilem nowa i bede wymienial. Warto sie przyjzec pompie ona ma dawac 3 bar w 16v silniku u mnie niestety pompa piszczy i nie daje cisnienia jakiego powinna raz jest lepiej a raz gorzej lepiej wymienic koszt niewielki na allegro markowa pompa 65 zł plus wysyłka
(...)u mnie niestety pompa piszczy i nie daje cisnienia jakiego powinna raz jest lepiej a raz gorzej lepiej wymienic koszt niewielki na allegro markowa pompa 65 zł plus wysyłka
Nowa oryginalna pompa to wydatek rzędu 800zł. Te po 65 zł to tanie podróbki o sporej awaryjności - wystarczy przyjrzeć się opiniom wystawianym przez kupujących na Allegro Może lepiej zastanowić się nad tym?
Micik, sprawdziłbym jeszcze sondę lambda (pierwszą).
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
W moim przypadku krokowiec jest nie rozbieralny, nie mam akurat mozliwosc wstawienia zdjecia, ale tworzy jedna calosc z kopulka, znaczy sie nie ma tych dwoch malych srobek z przodu najlatwiej mowiac, przy wtyczce zasilajacej, ale i tak go wyciagnalem, wymoczylem w ropie, oszuszam zakladam juz z nowymi kablami i mam nadzieje, ze problem zniknie, ewentualnie wtedy sprobuje sonde.
Po wymianie swiec, filtrow, kabli, szarpanie i wszystkie inne dolegliwosci minely jak reka odjal:) Jedyny problem jaki pozostal to sprawnosc krokowca, po wlaczeniu silnika utrzymuje 1500 obrotow, zalozylem cos na zasadzie recznego ustawienia przeplywy powietrza, ktory wspiera krokowca i obrota sa na poziomie 1000, czyli krokowiec do wymiany tak? Jak sa mniej wiecej koszta nowego?
[ Dodano: Wto Paź 18, 2011 20:56 ]
Po wymianie swiec, filtrow, kabli, szarpanie i wszystkie inne dolegliwosci minely jak reka odjal:) Jedyny problem jaki pozostal to sprawnosc krokowca, po wlaczeniu silnika utrzymuje 1500 obrotow, zalozylem cos na zasadzie recznego ustawienia przeplywy powietrza, ktory wspiera krokowca i obrota sa na poziomie 1000, czyli krokowiec do wymiany tak? Jak sa mniej wiecej koszta nowego?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum