a z Rave wynika że to jest fioletowo żółty kabel na 16 pinie w wtyczce
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 21, 2011 08:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
xROnx, podłączaj śmiało pod gniazdo zapalniczki, bo skoro masz dużą navi to i tak radia bez kluczyka nie włączysz. Podłączanie pod zasilanie wzmacniacza antenowego ma sens jedynie w takim układzie jak ma sknerko. Ja u siebie nie znalazłem w konsoli kostki od radia, chociaż wg rave powinna tam łączyć się z instalacją idącą do bagażnika. Widać jest dobrze schowana .
dafit, jeśli Twoje radio nie ma wyjścia na zasilanie wzmacniacza lub sterowanie anteną automatyczną to możesz wzmacniacz antenowy zasilać na stałe po włączeniu zapłonu niezależnie od załączenia radia
OK
Dzisiaj zrobiłem operacje podłączania zmieniarki. Wszystko jest OK. Zasilanie pociągnięte z zapalniczki (kabel fioletowo-żółty z tego co pamiętam - to tak dla potomnych) po drodze wstawiłem bezpiecznik 5A. Zmieniarka oryginalna wywalona - bo nie działała w ogóle.
a z Rave wynika że to jest fioletowo żółty kabel na 16 pinie w wtyczce
faktycznie jest to kabel fioletowo-żółty, podłączyłem pod sterowanie anteną i działa
tylko w taki układzie co to jest za kabel?, on też wchodzi do wzmacniacza ant.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum