Forum Klubu ROVERki.pl :: [r620 Sdi] problem z paliwem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r620 Sdi] problem z paliwem
Autor Wiadomość
michal065 



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: plock



Wysłany: Pią Paź 21, 2011 23:37   [r620 Sdi] problem z paliwem
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam moj problem wyglada nastepujaco: Po podlaczeniu paliwa z butelki podlaczonej bezposrednio do pompy wszystko jest ok jednak gdy paliwo zaciagane jest ze zbiornika samochod nie odpala i czasami zapala sie check wymienilem juz przewod paliwa zbiornik jest czysty. Prosze o pomoc
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 21, 2011 23:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Sob Paź 22, 2011 00:20   

rozumiem, ze filtr tez wymieniony?
sprawdzales czy gruszka jest ok?
co z przewodem filtr-pompa? tez wymieniles?
 
 
maciej1 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 149
Skąd: Lipno



Wysłany: Sob Paź 22, 2011 06:06   

Witam
Podepne sie pod temat: to taki ważny ten przewód "filtr - pompa"? Ma wpływ na jakośc uruchomienia silnika?
Pozdrawiam
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Sob Paź 22, 2011 07:21   

z pewnością ma kolego maciej1, jeśli dawno nie był wymieniany to filtr to podstawa, potem przewód filtr pompa - radzę uważnie sprawdzić metalowe rurki, u mnie są trochę skorodowane to dla bezpieczeństwa puściłem bezpośrednio gumowym wężem filtr - pompa.

ps. drożność wszystkich węży i filtru jest ważna ponieważ pompa bezpośrednio ze zbiornika zasysa paliwo, więc wszystko musi być szczelne i nie może napotykać trudności :)
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
maciej1 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 149
Skąd: Lipno



Wysłany: Sob Paź 22, 2011 07:29   

Ok, dziekuje za info. Tak dopytuje, bo w zeszłym roku autko paliło mi dosłownie na dotyk. Teraz szczególnie z rana trwa to ułamek sekundy i tak myslę może właśnie gdzieś przyczyna leży w układzie paliwowym (gruszka, filtr ok)
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Sob Paź 22, 2011 07:45   

warto sprawdzić :) dla świętego spokoju hehe
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
michal065 



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: plock



Wysłany: Sob Paź 22, 2011 09:25   

Wlasnie psialem to troche zaspany i zapomnialem dodac ze wyciagnalem gruszke poniewaz w srodku strachciala guma i lecialy z niej syfy straszne w jej miejsce wstawilem filtr dodatkowy taki maly za 6 zl. Przewod Filtr-pompa pojde zaraz wymienic i postaram sie zalatwic gruszke
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Sob Paź 22, 2011 11:22   

michal065 napisał/a:
Wlasnie psialem to troche zaspany i zapomnialem dodac ze wyciagnalem gruszke poniewaz w srodku strachciala guma i lecialy z niej syfy straszne w jej miejsce wstawilem filtr dodatkowy taki maly za 6 zl. Przewod Filtr-pompa pojde zaraz wymienic i postaram sie zalatwic gruszke


nawet jak zakupisz gruszkę zostaw i tak zaworek zwrotny, wiem z doświadczenia, że jakość gruszek oferowanych w sklepach w kwocie 30-35zł jest fatalna, nijak się mają do oryginału, zaworki są słabe, i przepuszczają (2 kupiłem i w 2ch to samo...) jeden trzymał mocno a z 2giej strony powoli puszczał... gruszka przydaje się jak chcemy odpowietrzyć układ po wymianie przewodów czy coś... luzujemy odpowietrznik na pompie i gruszkujemy aż pocieknie... :)
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
maciej1 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 149
Skąd: Lipno



Wysłany: Sob Paź 22, 2011 15:09   

Zaworek przed gruszką jak patrzec od ściany grodziowej, tak?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Paź 22, 2011 15:31   

tak, paliwo ma się nie cofać z gruszki
 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Sob Paź 22, 2011 22:34   

michal065 napisał/a:
w jej miejsce wstawilem filtr dodatkowy taki maly za 6 zl.

zamiast filtra daj zaworek zwrotny
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Nie Paź 23, 2011 09:59   

R.E.D. napisał/a:
michal065 napisał/a:
w jej miejsce wstawilem filtr dodatkowy taki maly za 6 zl.

zamiast filtra daj zaworek zwrotny


heh, jeśli to miał być żart to zabrakło jakiejś śmiesznej minki...

ps. oczywiście tak nie rób
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Nie Paź 23, 2011 11:28   

kruszan napisał/a:
heh, jeśli to miał być żart to zabrakło jakiejś śmiesznej minki...

ps. oczywiście tak nie rób


nie - to nie byl zart - pewnie nie dostrzegles w cytacie slowa "dodatkowy" :cool:
ja tez na poczatku kombinowalem podobnie i przez dodatkowy filtr montowany na przewod tylko paliwo sie cofalo, dzieki czemu krecilem chyba z dwie minuty zanim zapalil :roll:
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Nie Paź 23, 2011 13:25   

hmm filterek? ja cały czas myślał, em, że kolega michal065 zakupił zawór zwrotny i zamontował go przed gruszką... :P

sry za zamieszanie :) mój błąd
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
maciej1 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 149
Skąd: Lipno



Wysłany: Nie Paź 23, 2011 15:57   

Szoso pisze, że zaworek ma byc przed gruszką. No to jak w końcu :?:
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Nie Paź 23, 2011 18:38   

patrząc od ściany grodziowej zawór zwrotny, potem gruszka normalnie i filtr paliwa :)
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
michal065 



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: plock



Wysłany: Nie Paź 23, 2011 20:35   

podsumowujac dla wszystkich amatorow mechanikow: Jezeli robisz cos nie rob tego w balaganie i nie zapomnij kolejnosci prace swoje rob sumiennie
PS Honda wrocila na drogi dziekuje do widzenia
 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Nie Paź 23, 2011 21:00   

to napisz dla szukajacych w przyszlosci co bylo nie tak i jak to rozwiazales :wink:
 
 
maciej1 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 149
Skąd: Lipno



Wysłany: Pon Paź 24, 2011 07:46   

Tak jest słuszna uwaga. Przyda się na pewno
 
 
michal065 



Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: plock



Wysłany: Pon Paź 24, 2011 14:48   

Wiec tak demontaz zbiornika przeprowadzony byl w nocy na dworze przy blasku latarki zostaly pomylone przewody odplywowy z ssacym i to prawdopodobnie bylo powodem zapowietrzanai sie pompy mowie to przypuszczalnie poniewaz usterka zniknela po zamianie przewodow. Szerokosci
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 600 Sdi] Problemy z paliwem
MrSorohc89 Rover serii 600, Honda Accord 13 Czw Cze 16, 2011 18:53
Koju
Brak nowych postów [R600] Problemy z paliwem.
arszenick Rover serii 600, Honda Accord 17 Wto Wrz 25, 2007 22:27
thef
Brak nowych postów [R620Si] Gaśnie, faluje na obrotach i śmierdzi paliwem
liberoy Rover serii 600, Honda Accord 25 Czw Paź 10, 2013 19:38
elvisek107
Brak nowych postów [R620] Problem z tylna klapa w R620
Chodzi o zalozenie z R600(po kolizji)
lu_cky Rover serii 600, Honda Accord 4 Nie Paź 11, 2009 18:30
marthinez
Brak nowych postów [R620 SDI] Problem z A/C
zaq Rover serii 600, Honda Accord 15 Czw Lip 11, 2013 16:49
bazyl1218



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink