Wysłany: Sob Paź 31, 2009 09:42 [MGF] skręca w lewo
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001
Witam,
od ponad roku jestem właścicielką MG-F, jest wspaniały za wyjątkiem paru niedoskonałości które zaczynają mnie denerwować. Po odpaleniu kierownica zawsze wykonuje ruch skrętu w lewo, po ruszeniu kierownica potrafi skręcić się nawet na 2 obroty ( to jest niebezpieczne).W czasie jazdy po niedoskonałościach naszych dróg uporczywie chce skręcić w lewo , trzeba dosyć mocno trzymać kierownicę, przy prędkościach powyżej 130 km/h zaczyna myszkować i staje się ztrasznie niestabilny. Czasami (niewiadomo od czegoto to zależy)jedzie bardzo równo jak po szynach. Byłam w serwisie w Gdyni BMW-ROVER ale niestety rozłożyli ręce , wyłączyli mi wspomaganie , bo wtedy objawy ustępowały.....ale ile można jeździć bez wspomagania ( wolę pocić się na siłowni). Może ktoś z Was będzie miał pomysł i wskazówki co mojemu maleństwu dolega?
Ostatnio zmieniony przez emes Wto Lis 23, 2010 21:16, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Paź 31, 2009 09:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mozliwe jest takze uszkodzenie maglownicy(kolumny) i jest to tez bardziej prawdopodobna...
Najpierw trzeba podmienic pompe(ktora mozesz kupic u mnie) a nastepnie sprawdzic przewody, potem maglownica(kolumna) i drazki...
Ostatnio zmieniony przez NEOSSS Sob Paź 31, 2009 17:34, w całości zmieniany 1 raz
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sob Paź 31, 2009 17:13
NEOSSS napisał/a:
Mozliwe jest takze uszkodzenie maglownicy i jest to tez bardziej prawdopodobna...
Najpierw trzeba podmienic pompe(ktora mozesz kupic u mnie) a nastepnie sprawdzic weze, potem maglownica i drazki...
Masz pompy do wspomagania do MGF'a Tam jest wspomaganie elektryczne, a nie takie jak w pozostałych modelach.
Tomi, pompa wspomagania elektryczna dziala na tej samej zasadzie w MG F i TF co bodajze w Punto II przy kreceniu kierownica silniczek elektryczny wspomaga nam krecenie... Pompe jaki cala kolumne posiadam...
Pomógł: 5 razy Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 86 Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: Nie Paź 23, 2011 19:21
NEOSSS napisał/a:
Tomi, pompa wspomagania elektryczna dziala na tej samej zasadzie w MG F i TF co bodajze w Punto II przy kreceniu kierownica silniczek elektryczny wspomaga nam krecenie... Pompe jaki cala kolumne posiadam...
W MGFie w ogole nie ma pompy wspomagania ...
jest silnik elektryczny zamontowany na kolumnie kierowniczej pod deską rozdzielczą o napięciu pracy 9V, po 4,5V na skręt w jedną ze stron.
Mógł zawieść czujnik wspomagania, bądź najzwyczajniej w świecie należy odłączyć silnik wspomagania i podłączyć go za jakiś czas ...
z racji rozkładu masy MGFie kierownica nie chodzi dużo ciężej w porównaniu ze wspomaganiem lub bez ...
Pozdrawiam,
Skwirek
_________________ "Człowiek, który nie dąży do spełniania własnych marzeń równie dobrze mógłby być warzywem"
z racji rozkładu masy MGFie kierownica nie chodzi dużo ciężej w porównaniu ze wspomaganiem lub bez ...
no mi się kiedyś nie wiadomo czemu, wyłączyło wspomaganie (samo) to o ile jazda nie jest problemem (z wyjątkiem agresywnego pokonywania zakrętów z dużą prędkością/przyspieszeniem, tudzież zmiany po dwa koleiniaste pasy naraz) to parkowanie przypominało mi czasy poloneza dwa dni później samo się włączyło.
Skwirek napisał/a:
W MGFie w ogole nie ma pompy wspomagania ...
jest silnik elektryczny
i bardzo dobrze - dzięki temu czuje się auto perfekcyjnie - po zmianie samochodu na dowolny mam dyskomfort - kierownica nie reaguje na koleiny czy nierówności, albo na zmianę przyczepności... nie wyrywa się, ale przez to nie wiesz czy nie łapiesz już podsterowności - a to utudnia jazdę na "granicy"
_________________ Czytanie postów na forum może powodować schorzenia psychiczne i utratę wiary w ludzką inteligencję
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum