Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420Di] NIE MOGĘ ODPALIĆ AUTA -ZWARCIE?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420Di] NIE MOGĘ ODPALIĆ AUTA -ZWARCIE?
Autor Wiadomość
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Nie Paź 23, 2011 13:54   

pilota musisz zsynchronizować z samochodem. Po podłączeniu ujemnej klemy (gdy podłączona jest +) naciskasz pilotem przycisk zamykania drzwi aż się zamkną. Jak masz tak rozładowany aku to nawet na kablach samochód może nie odpalić. Pewnie masz gdzeis zwarcie, albo aku padło całkowicie. Jak już odpalisz samochód jedź do punktu w którym sprzedają akumulatory żeby Ci sprawdzili, lub do elektryka czy nie ma gdzieś upływu prądu, i czy akumulator sprawny.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Paź 23, 2011 13:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
-BEST- 




Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 38
Skąd: WROCŁAW



Wysłany: Wto Paź 25, 2011 21:55   

Problem rozwiązany.
Możecie wierzyć, albo nie. Nie było sensu szukać zwarcia, braku (minusa) ani ładować akumulatora... Bo kuźwa (i to mi trochę zajęło czasu, aby do tego dojść bez jakichkolwiek urządzeń pomiarowych) aku miał chyba jakieś zwarcie wewnątrz. Hehe wykończył 3 prostowniki zanim na to wpadłem. Pierwszy prostownik był już stary więc myślałem że umarł ze starości. Drugi był samoróbką więc też pomyślałem że coś nie tak. Trzeci był nowy ze sklepu. I wtedy mną "trząchnęło", że to aku jest do dupy. Nie wiem dokładnie co z nim było, ale pozbyłem się go tego samego dnia.
Podsumowując:
po zakupie nowego aku auto ożyło bez żadnych problemów.
Dziękuję wszystkim za rady. Dużo się dowiedziałem.
PS.
Wiecie może co mogło się stać z tym aku???
_________________
-BEST-
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Sro Paź 26, 2011 14:27   

-BEST- napisał/a:
PS.
Wiecie może co mogło się stać z tym aku???


Chyba sam sobie odpowiedziałeś powyżej:
,,aku miał chyba jakieś zwarcie wewnątrz''

...chyba, że chodziło Ci o drugą odpowiedź:

,,pozbyłem się go tego samego dnia'' :mrgreen:
 
 
jerzy53 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 64
Skąd: Sochaczew



Wysłany: Sro Paź 26, 2011 17:12   

Od kilkunastu lat akumulatory mają mniejsze gabaryty , przy zachowaniu takich samych parametrów , co wiąże się z bardzo małą przestrzenią pod płytami ( w starych aku było 2-3 razy luźniej ) . Dlatego utleniające się drobiny spadające z płyt tworzą na dnie warstwę przewodzącą i jak się tego nazbiera więcej , z dnia na dzień aku jest do wyrzucenia ( bo ten "syf "na dnie robi zwarcie ). Nie pomoże ładowanie , płukanie ani żadne zabiegi . Kiedyś w starych akumulatorach , miedzy płytami a dnem było dużo miejsca to aku tracił pojemność , słabł , można go było doładowywać . Teraz do końca dziala , a jak przestanie trzeba wyrzucić ( chyba że rozladuje się z naszej winy , np. zostawimy auto na światłach ) .
 
 
-BEST- 




Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 38
Skąd: WROCŁAW



Wysłany: Czw Paź 27, 2011 17:42   

jerzy53 napisał/a:
Od kilkunastu lat akumulatory mają mniejsze gabaryty , przy zachowaniu takich samych parametrów , co wiąże się z bardzo małą przestrzenią pod płytami ( w starych aku było 2-3 razy luźniej ) . Dlatego utleniające się drobiny spadające z płyt tworzą na dnie warstwę przewodzącą i jak się tego nazbiera więcej , z dnia na dzień aku jest do wyrzucenia ( bo ten "syf "na dnie robi zwarcie ). Nie pomoże ładowanie , płukanie ani żadne zabiegi . Kiedyś w starych akumulatorach , miedzy płytami a dnem było dużo miejsca to aku tracił pojemność , słabł , można go było doładowywać . Teraz do końca dziala , a jak przestanie trzeba wyrzucić ( chyba że rozladuje się z naszej winy , np. zostawimy auto na światłach ) .


Dzięki to bardzo wyczerpująca odpowiedź.
Swoją drogą nie wiedziałem że takie cuda są możliwe. No ale jakby aku było "długowieczne" to nie było by sprzedaży. A tak interes się kręci...
_________________
-BEST-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420 2,0si 99r.] Nie mogę odpalić!!!
zil Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Sty 31, 2010 13:52
cooladrian
Brak nowych postów [Rover 420 SDI]-Nie mogę odpalić
tronsek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pią Sty 15, 2010 12:54
Hera_23
Brak nowych postów [R 45 2.0 iDT 2001r] Nie mogę odpalić!
Adam_s21 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Wto Wrz 14, 2010 15:20
Adam_s21
Brak nowych postów [Rover 416 16V 98'] Nie moge odpalić - pomocy
Trostak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Czw Cze 17, 2010 16:42
Trostak
Brak nowych postów [r 420d] SZYBKO POMOCY... NIE moge odpalic
psamolek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Czw Lip 30, 2009 21:47
truten23



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink