Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997
Witam!
Do wymiany mam przewód zapłonu który idzie od kopułki do cewki jest on popękany i w nocy widać iskry bo przebija i rover mi szarpie aktualnie mam taki jak dodałem w załączniku.
Dołączę się do tematu żeby nie tworzyć kolejnego. Jak wymienić ten przewód bo ostatnio próbowałem i po zdjęciu starego nie potrafiłem założyć nowego bo nie szło go nasadzić na ta końcówkę co jest za kolektorem. Macie na to jakiś knif może?
_________________ Pozdrawiam
Jacek
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Paź 28, 2011 22:18
Daruj sobie Janmora i Sentacha... chyba, że chcesz często wymieniać. Boscha też nie warto. Zainwestuj w ElektroSpark lub NGK.
Wiem że dużo osób poleca tu przewody NGK czytałem na forum ale one są dość drogie jak dla mnie akurat nie jestem przy kasie a potrzebuje tylko ten jeden przewód a wszędzie sprzedają całe komplety dużo tym roverkiem nie jeżdżę bo miesięczne robię jakieś 500km wiec na jakiś czas by wytrzymał jak dla mnie ale nie wiem czy będzie pasował...
[ Dodano: Sob Paź 29, 2011 00:14 ]
Gacor napisał/a:
Dołączę się do tematu żeby nie tworzyć kolejnego. Jak wymienić ten przewód bo ostatnio próbowałem i po zdjęciu starego nie potrafiłem założyć nowego bo nie szło go nasadzić na ta końcówkę co jest za kolektorem. Macie na to jakiś knif może?
może dokładnie obejrzyj nowy przewód i porównaj ze starym czy pasują wtyczki czy te same wymiary itp bo może ten ma inne...
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sob Paź 29, 2011 04:31
kris2828 napisał/a:
Wiem że dużo osób poleca tu przewody NGK czytałem na forum ale one są dość drogie jak dla mnie akurat nie jestem przy kasie a potrzebuje tylko ten jeden przewód a wszędzie sprzedają całe komplety dużo tym roverkiem nie jeżdżę bo miesięczne robię jakieś 500km wiec na jakiś czas by wytrzymał jak dla mnie ale nie wiem czy będzie pasował...
Opowiem Ci jedną histryjkę...
Kiedyś przyjechała do nas Roverkiem 416 dobra znajoma. Była to jesień lub wiosna (nie pamiętam dokładnie), czyli pora roku, gdy nocą temperatura spadał w okolice ze 0 st. C. Rano trzeba było jechać, a tu Roverek odmówił posłyszeństwa i nie chce dać się uruchomić. Znając dolegliwości Roverków, mówię, że do wymiany standardowy zestaw (kopułka, palec, przewody). W odpowiedzi usłyszałem, że przewody niedawno wymieniane. Więc tym lepiej, bo koszty mniejsze i mniej roboty z wymianą przewodów. Wziąłwszy kopułkę i palec poszliśmy do auta. Odkęrciłem kopułkę (nie odłączając przewodów) i wymieniłem palec i kopułkę. Po dokręceniu nowej kopułki zacząłem przekładać wtyczki przewodów. Niezły był zonk, gdy okazało, że w nowych przewodach (po paru miesiącach) wtyczki były tak powypalane i skorodowane, że jedna lub 2 przy próbie ściągnięcia zostały ręku.
Kupno takiego szajsu daje Ci tylko złudne poczucie bezpieczeństwa, że masz nową część. Może ona Ci pochodzić jedynie parę miesięcy. Jednak oczywiście wybór należy do Ciebie...
Ponadto, kiedyś nawet sprzedawałem takie przewody, jednak wycofałem je z oferty z racji dużej ilości reklamacji.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Mar 2011 Posty: 17 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Paź 31, 2011 12:33
I historia Tomiego powinna być podsumowaniem tego wątku.
Kup najzwyklejsze na świecie Bosche, i po problemie, tutaj masz coś takiego np - przewody zapłonowe. Nie ma co kombinować, nie są też jakieś ogromne koszty.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 211 Skąd: Dzikowiec
Wysłany: Wto Sty 17, 2012 16:08
Ja tam mam od duzego fiata z silnikiem poloneza 1.5 i nie narzekam. Maja troche inne dlugosci a jedyne co nie pasuje to przewod od cewki do kopulki. Ale cena duzo tansze sa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum