Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Czy ktoś z kolegów wie co może być przyczyną zbyt częstego przepalania się żarówek świateł mijania, (w ciągu 2 miesięcy już wymieniałem trzy komplety, z tym, że raz lewa a za parę dni prawa).
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 02, 2011 11:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
dość normalne w R 75, często się przepalają, ogólnie same żarówki są dość słabe w przypadku obciążenia i jakiś wahań napięcia czy innych, u mnie poskutkowało wymiana akumulatora bo był słaby i żarówki wytrzymywały dłuugo.
Pomierz wartości na aku i alternatorze podczas postoju i przy obciążeniach.
Dzięki wielkie. Postaram się jeszcze dziś to sprawdzić. Ale myślę, że to będzie wina akumulatorka, bo od momentu kupna roverka jeszcze go nie wymieniałem
Witam
Z tego co pamiętam to ogólnie H1 sa bardzo wrażliwe na drgania, i co za tym idzie, jeżeli wozisz ze sobą "zapas" to podają praktycznie od razu po założeniu.
wielu użytkowników R75 ma problemy z przepalaniem się H7
Niestety te nowoczesne żarówki mają delikatny żarnik i lubią się przepalać. Zwłaszcza w R75 diesel, gdzie na wolnych obrotach troszkę drga w porównaniu z innymi autami tej klasy.
Od czasu kiedy po sprowadzeniu auta z niemiec poszła pierwsza żarówka walczyłem pół roku z przepalajacymi sie żarówkami. Wkładałem różne (tanie, drogie, philips osram), aż w końcu kupiłem Osram Ultra Life i zapomniałem o problemie. Ponad rok jeżdźe na nich i nic przy żarówkach nie robię Kamień z serca, ponieważ żarówki już doprowadzały mnie do szału, zwłaszcza że walczyłem z nimi glównie w zimę, a wiadomo jak fajnie w zimę się wymienia żarówki.
http://allegro.onet.pl/li...category=0&sg=0
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 65 Skąd: KRAKÓW
Wysłany: Sro Lis 02, 2011 17:24
ogolnie to wlasnie h7 jest straszną lipa kolega w golfie non stop wymienia drugi ma citroena i to samo bardzo wrażliwe na wszystko nawet trzeba pamietac ze jka sie odpala to lampy trzeba zapalic kilkanaście ekund po odpaleniu!!!
Witam
Z tego co pamiętam to ogólnie H1 sa bardzo wrażliwe na drgania, i co za tym idzie, jeżeli wozisz ze sobą "zapas" to podają praktycznie od razu po założeniu.
ogolnie to wlasnie h7 jest straszną lipa kolega w golfie non stop wymienia drugi ma citroena i to samo bardzo wrażliwe na wszystko nawet trzeba pamietac ze jka sie odpala to lampy trzeba zapalic kilkanaście ekund po odpaleniu!!!
raczej zależy od auta... w lagunie rok przejeździłem na h7 philipsa a w roverze padają jak muchy te żarówki
raczej zależy od auta... w lagunie rok przejeździłem na h7 philipsa a w roverze padają jak muchy te żarówki
...u mnie wytrzymują zazwyczaj rok a padają gdy zmieniam po zimie koła na 17" żarówki już są mocno wyeksploatowane i widocznie większe drgania na 17" je wykańczają. Tak czy inaczej częstotliwość wymiany w normie. (żarówki firmy Osram)
_________________ Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis
W alfie mam też H7 i sprawuja się jak każde inne żarówki .... blue visiony pierwszej generacji wytrzymały u mnie ok 500h świecenia ... później jeździłem na standardowych philipsach premium i wytrzymały ok 7 miesięcy bez przepalenia (jakieś ponad 20kkm na nich zrobione), teraz na zime znowu założone blue visiony niby jakieś poprawione i zobaczymy jak się będą sprawowały. Kolor światła przyjemnie biały dam znać ile wytrzymają. A i u mnie jest tak, ze światła same się zapalają po włączeniu stacyjki (gasną przy kręceniu rozrusznikiem tylko) Więc częstsze przepalanie w R75 może być spowodowane albo za wysokim napieciem, albo właśnie drganiami od zawieszenia lub silnika.
Jak tak się dłużej zastanowić. To faktycznie zanim padł mi aku to żarówki wymieniałem co 2 miesiące. A odkąd mam nowy, czyli od 6 miesięcy nie przepaliła się jeszcze żadna. Odpukać bo szlak mnie trafia jak mam wymieniać z lewej strony
Może to być spowodowane tym, że co najmniej dla wewnętrznych żarówek jest wykorzystywana modulacja szerokości impulsów (PWM). Jest możliwe, że te impulsy nieco zakłócają obwody tranzystorów sterujących żarówkami H7, i impulsowe zakłócenia szybciej przepalają żarówki. Ale to tylko moja teoria - bo nie mam takiego problemu
jeszcze bym sprawdzil napięcie na zarówce przy załączonym silniku... wszystkie zarowki jakiegkolwiek producenta sa wrażliwe na skoki napięcie w góre, w dól nic sie nei dzieje jedynie slabiej śwwiecą. sprawdz czy nie masz zbyt wysokiego napięcia z alternatora, moze regulator napięcia ci pada
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
a u mnie było tak, że w ciągu pół roku wymieniałem 3 razy i za 3 razem nie było innych niz OSRAM -mówi się trudno odżałowałem te 20kilka złociszy i na razie odpukać 6m-cy mam spokój- czyli firma ma jednak znaczenie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum