Forum Klubu ROVERki.pl :: [420D] ABS świeci cały czas
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[420D] ABS świeci cały czas
Autor Wiadomość
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 07, 2011 15:45   

Remigiusz, byc moze mam ten pin 30 przypiety na stale i to dlatego, ale jezdze tym samochodem 2 lata i negatywnych tego skutkow nie znalazlem wiec nie bede nic zmienial

[ Dodano: Pon Lis 07, 2011 15:45 ]
Remigiusz, ale wedlug Twoich opisow 12 to brak bledow a u mnie zawsze migalo na poczatku 12 jako inicjalizacja a potem bledy
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 07, 2011 15:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 07, 2011 15:46   

Ja się w to nigdy nie bawiłem :D Wiec napisałem tylko to co mam w swojej bazie danych :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 07, 2011 15:47   

Rozumiem chodzi mi ylko o to ze to kolejne odstepstwo od normy :D
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 07, 2011 15:47   

bizon, Bo Kod 12 jak oglądniesz tabele jest tylko inicjalizacja i jak miga 12 cały czas to nie ma błędów :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 07, 2011 15:48   

Wedlug mojej tabeli dokladnie tak (mimo iz kiepsko znam niemiecki), odnioslem sie do tego co napisales wczesniej ze 12 to brak bledow
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 07, 2011 15:48   

Tobie to w końcu mruga 12 za każdym razem jak przekręcisz zapłon :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 07, 2011 15:52   

Jak mam spiete w zlaczu diagnostycznym

[ Dodano: Pon Lis 07, 2011 15:52 ]
To co pisalem znam z wlasnych doswiadczen z moim samochodem, nie z instrukcji (tabele skad mam to nawet nie pamietam) jesli nie jest to seryjne to dobrze ze zauwazyliscie nim inni zaczeli by sie obawiac ze u nich tak nie jest.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 07, 2011 15:54   

bizon, Aha, bo mi się coś wydaje ze ten czerwono/zielony kabel od ABS jest to samo co przy OBD :wink:

Bo dla wtyczki OBD żeby Check engine odczytać tez jest napisane, złączyć razem zielono/czerwony kabel na OBD :wink:

[ Dodano: Pon Lis 07, 2011 15:54 ]
bizon, Table masz odemnie ja to tutaj kiedyś gdzieś wstawiłem :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 07, 2011 15:57   

To moze kiedys sie ktos poswieci z was i rozlaczy jeden z czujnikow i zrobi diagnowstyke jak dla check engine i zobaczy czy mu abs bedzie migalo

[ Dodano: Pon Lis 07, 2011 15:57 ]
Jeszcze mam druga liste chyba dla 600tek:
Code
Fault
1
Hydraulic pump motor over-run (contact BBA)
1-2
Hydraulic pump motor (contact BBA)
1-3
High pressure leak (possibly modulator)
1-4
Pressure switch (contact BBA)
1-8
Pressure accumulator
2-1
Handbrake warning lamp switch circuit faulty
3-1
Right hand front rotor damage
3-2
Left hand front rotor damage
3-4
Right hand rear rotor damage
3-8
Left hand rear rotor damage
3-12
Different tyre sizes fitted
4-1
Right hand front wheel sensor
4-2
Left hand front wheel sensor
4-4
Right hand rear wheel sensor
4-8
Left hand rear wheel sensor
5-4
Right hand rear wheel lock
5-8
Left hand rear wheel lock
6-1
Front fail safe relay
6-4
Rear fail safe relay
7-1
Right hand front modulator solenoid valve
7-2
Left hand front modulator solenoid valve
8-1
ABS operation fault
8-2
Electronic control unit (ECU) fault
8-4
Electronic control unit (ECU) - internal circuit fault

a kiedys widzialem duzo tematow co to za blad "Hydraulic pump motor (contact BBA)"
a to zapewne bylo to 12 z tamtej tabeli a ludzie czytali z tej jako blad
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 07, 2011 16:18   

Sprawdziłem to jeszcze w Rave:

Ten pierwszy opisz Pin30 dotyczy jednak tylko Rover 200 :wink:

Do R 400 dotyczy to:
ABS 5 Test
Inicjalizacja:
zielono/czerwony Kabel od C 22 do masy podłączyć
(wtyczka 9-pinowa pod zbiornikiem wyrównawczym)
Włączyć zapłon

Wybłyskiwanie:
na ABS kontrolce
(brak błędów Kod 12)

Kasowanie:
20 włączyć i wyłączyć zapłon



bizon, U ciebie mi się coś wydaje ktoś pewnie wstawił diode i złączyć ten PIN green/red od ABS razem z pinem ECU co idzie do wtyczkę OBD i teraz masz podwójną diagnozę. Sprytne :wink:

Bo nic się nie stanie jak się te kable razem złączy :wink: I to wszystko bez przeciągania kabli :razz: Podoba mi sie to rozwiązane u ciebie :mrgreen:

Tutaj jeszcze która wtyczka C22 to jest:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 07, 2011 16:20   

Remigiusz napisał/a:
Podoba mi sie to rozwiązane u ciebie :mrgreen:

Dziekuje aczkolwiek to nie moja zasluga :D
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 07, 2011 16:25   

czyli rzeźba zrobiona w słusznej sprawie i nawet działa :smile:
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 07, 2011 16:27   

Biedny Acer juz chyba nie wie jak ma sprawdzic, za duzo namajtalismy :)
 
 
 
Acer 




Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 23
Skąd: Opole



Wysłany: Pon Lis 07, 2011 21:07   

haha widzę że tu długa rozmowa była jak mnie nie było :D Dzięki wszystkim za pomoc, ale już rozwiązałem problem ;] Szukając tych wtyków od ABS zobaczyłem że jeden wtyk nie jest dociśnięty to go docisnąłem ale nadal nie działało, zobaczyłem jeszcze raz, przeczyściłem bo był lekko zaśniedziały i teraz działa :mrgreen:
 
 
merh 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 74
Skąd: Lubartów



Wysłany: Czw Lis 10, 2011 18:21   

jesli chcesz sie dowiedziec czy to czujnik,to rozepnij kostkę,ktora do niego prowadzi i sprawdz opornosc. ja tak zrobiłem i znalazłem wadę. przyczyną był lewy tylny przewod do czujnika.na wysokosci tuleji wahacza poprzecznego i ułamał w srodku. jak ruszałem przewodem,to raz działalo a raz nie. wyciałem,polutowałem i działa.

to rozwiazanie dla innych,bo wiem ze to czesta przypadłosc tak jak pekajace pierscienie na przegubach
 
 
 
k.matras12 



Dołączył: 01 Paź 2011
Posty: 12
Skąd: Zakliczyn



Wysłany: Nie Lis 13, 2011 23:08   

witam.
u mnie jest 1,7k oma musisz zlokalizować wszystkie wtyczki od czujników ABS ( żółte lub białe ok 6 cm. ) Od tylnych kół są w okolicach tylnych wahaczy a od przednich - od kierowcy w okolicach amortyzatora od strony silnika a od strony pasażera zaraz przy pompie ABS. Wskazania omomierza powinieneś mieć tył w okolicach własnie 1,7 a przód chyba 2,0. Lub rozepnij wtyczkę od pompy ABS może masz styki tak zaśniedziałe że nie stykają po po prostu. Ewentualnie sprawdź czy czasem nie masz zardzewiałych piast od ABS-ów są takie zębatki na podstawie których czujniki sprawdzają czy koła się kręcą w przypadku hamowania ( znajdują się zaraz przy czujnikach ) A błędy ABS same się kasują.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [420D]Swiatło oświetlenia kabiny świeci cały czas
Acer Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Sro Lis 02, 2011 20:52
tronsek
Brak nowych postów [45 iDT 02'] Co to za kontrolka i czemu świeci cały czas
Czerwona dioda pomiędzy włącznikiem kilimy i zamknięcia obiegu powietrza poniżej zegarka...
Holender Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Nie Gru 27, 2009 20:16
Holender
Brak nowych postów [420D/96] Czas grzania świec
Kistek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 19 Sro Cze 16, 2010 12:57
Mombrey
Brak nowych postów [R45] Migają cały czas kierunkowskazy
jak skasować ten błąd
Gość Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Sob Paź 27, 2007 13:41
PHJOWI
Brak nowych postów [R 420] świece żarowe grzeją cały czas
mi_sza1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Nie Sty 26, 2014 21:06
mi_sza1



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink