Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416 Tourer] Brembo - zaciski 4-tłoczkowe
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416 Tourer] Brembo - zaciski 4-tłoczkowe
Autor Wiadomość
gierczol 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 106
Skąd: Zielona Góra



  Wysłany: Wto Lis 08, 2011 20:30   [R416 Tourer] Brembo - zaciski 4-tłoczkowe
Typ: SLi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998

W związku z tym, że Roverkowe hamulce mi nie odpowiadają, chciałbym zmienić zaciski na przedniej osi. Padło na dwie pozycje, pierwsza zaciski z preludy vti i tarcze 282mm lub druga zaciski brembo z tarczą 315/326mm.
Jako, że posiadam te drugie zaciski, stwierdziłem, że zagoszczą w miejscu starych czterotłoczkowe brembo. Parę wątpliwości już rozwikłałem, jednak zastanawiają mnie dwie sprawy.

Czy seryjna pompa wydoli?
Co z ABS, da radę tak silnym zaciskom?


Pozdrawiam,
Maciej
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lis 08, 2011 20:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 08, 2011 22:14   

gierczol napisał/a:
Czy seryjna pompa wydoli?
Co z ABS, da radę tak silnym zaciskom?

Nie wiem jaką masz pompę ale kumpel ma 4 tłoczki na tarczy 33X z pompą 15/16' i wszystko gra.
Pomyśl jak działa ABS i będziesz znał rozwiązanie drugiego pytania ;)

Ps. Zacisk z BMW/Alfy/Fiat`a/Peugeot`a?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
gierczol 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 106
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Sro Lis 09, 2011 09:35   

Zaciski z Peugeota 406 Coupe. Informacja na przyszłość dla chcących zaciski z Peugeota, Brembo występujące w 607 jest inne (większy zacisk) niz te z 406 ;)
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lis 10, 2011 00:17   

1 małe pytanie...na co Ci takie wielkie hample przy motorze 1.6? 282 z zs/zr spokojnie starcza nawet przy 200KM...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Czw Lis 10, 2011 00:49   

Markzo napisał/a:
1 małe pytanie...na co Ci takie wielkie hample przy motorze 1.6?

Żeby ABS miał co robić ...
 
 
 
gierczol 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 106
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Czw Lis 10, 2011 09:29   

A na co kobietom wielkie biusty, skoro miseczka B jest fajna? :grin:

Po 1. żeby hamowało lepiej (mam zaciski, więc nie będę kupował od preludy).
Po 2. żeby ładnie wyglądało przy feldze 17''.

:)
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 10, 2011 10:00   

gierczol napisał/a:
A na co kobietom wielkie biusty, skoro miseczka B jest fajna?
Właśnie :ok:

A co z tarczami ?? Od czego masz zamiar dobrać ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
gierczol 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 106
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Czw Lis 10, 2011 15:47   

Tarcze albo od 406, albo od MB W210 E420. Wiem, wiem, inny rozstaw otworów. Ale to nie problem :) Poradzimy sobie z tym! ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 10, 2011 20:49   

Możesz jeszcze rzucić okiem w stronę tarcz z Focusa I RS i ST. Rozstaw lepszy bo 4x108 ;)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 11, 2011 18:29   

jeśli tarcza 305 starczy to można szukać brembo do fiat 500 abarth 695 competizione
wydaje mi sie ze w facie powinno być 4x100 ewentualnie 4x98
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416 Tourer] hak holowniczy
maniekott Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
2 Pią Lis 25, 2011 19:09
maniekott
Brak nowych postów [R416 tourer]swiatla dzienne
maniekott Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
0 Czw Gru 20, 2012 22:51
maniekott
Brak nowych postów [R416 Tourer] k-seria - dławi go.
gierczol Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
14 Pon Cze 18, 2012 22:27
sknerko
Brak nowych postów [R416 TOURER] D16Z2 reset PGM-FI
wron Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
5 Wto Gru 06, 2011 22:43
Tomek1212
Brak nowych postów [R416 Tourer] resetujacy sie zegarek
maniekott Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
1 Wto Lip 12, 2011 22:28
darek_wp



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink