_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 14, 2011 21:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
FUN to będzie jak silnik przez przegrodę wleci na siedzenie
Ja tam widzę kupę rzeźby z blachą i nic ponad to, karoseria przełożona od hondy na podwozie subaru.
Fakt faktem, na pewno nieźle się przy tym napracował, ale dla mnie nic aż tak niebywałego.
He hehehe jakby była rama to można wszystko a tak to hrdkorrrr totalny co by jak nie było to gdybym miał możliwość poganiania tym czymś to bym się śmignął bez chwili zastanowienia
_________________ Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć
hvil [Usunięty]
Wysłany: Wto Lis 15, 2011 00:07
Poza tym bez przesady wóz rzeźbiony nikt nie parzy czy mu sie strefy zgniotu zegną odpowiednio i czy poduchy wystrzelą, wóz do zabawy a jak się przydzwoni to chyba wiadomo poco za kolko się siadało:)
[ Dodano: Wto Lis 15, 2011 00:07 ]
P.s. dzelo23, pojazdy z ramą klatkową tez nie mają strefo zgniotu:-) jak dostaną w bok to miednicy kierowcy można szukać na siedzeniu pasażera:P
A ja nie wiem czego się czepiacie.
Ta fura ma lepszą sztywność niż nasze R. W środku są wzmocnienia, podłoga jest z subaru.
Jeśli chcecie dywagować o takich rzeczach to zobaczcie jak w Polsce robią Civic`i czterołapy. Stara buda już przegnita, silnik ze 300km a napęd z CRV`ki albo starego Civic`a AWD.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Ten samochod jest tak wyspawany, ma takie zastrzaly, że raczej się nie zlozy. Mysle, że jest bezpieczniejszy od wielu pordzewialych aut.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Ten samochod jest tak wyspawany, ma takie zastrzaly, że raczej się nie zlozy. Mysle, że jest bezpieczniejszy od wielu pordzewialych aut.
tak rozsypać się nie rozsypie, ale konstruktorzy samochodów pracują nad strefami kontrolowanego zgniotu... są potrzebne by np przy uderzeniu czołowym nie wyrwało Ci bebechów z zawiasów i nie wykończyło od środka
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum