Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam
Jestem tu nowy, zarejestrowałem się na waszym forum ponieważ nabyłem ostatnio Rovera 220. Kupiłem go dość okazyjnie jako typowy "dupowóz" (zabawkę na zloty innej marki trzymam w garażu )
Mam parę pytań, na początek muszę ogarnąć pedał gazu i sprzęgła ponieważ chodzą mega ciężko, ktoś wie dlaczego? Zdjąłem z pedału gazu sprężynę bo sprzedawca powiedział mi że założył takową bo żona miała za ciężką nogę. Ale problem nie zniknął, a jedynie pedał zaczął gorzej odbijać.
Diesel jak to diesel ale czy one tak mają że od dołu jest mułowaty jakby miał 50km dopiero nieco wyżej zaczyna lepiej iść. Wiadomo 86km szału nie zrobi ale w pasacie którego właśnie sprzedałem 90km w dieslu chodziło nie porównywalnie lepiej...
Miejcie wyrozumiałość dla mnie bo jestem tu nowy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 15, 2011 16:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
AutistA, No niestety ten typ tak ma co do gazu i sprzęgła. Linke sprzęgła można trochę po szarpacz na samo napinaczu w komorze silnika. Trochę to może polepszy ale nie oczekuj niestety cudów
To ja nie wiem co tam gość za sprężynę założył ale musisz tam dać sprężynę bo nie będzie pedał odbijało dobrze Jeszcze gdzieś chyba mam pedały od 220
Ten typ a serii dopiero od 2000 rpm ciągnie i pierwsze dwa biegi czyli 1. oraz 2. bieg wolno auto rozpędzają dopiero na 3. biegu fajnie przyspiesza. Co do reszty to jest brak Intercoolera. Ale z dokładka IC oraz kręcenie śrubek na pompie, wyregulowanie Turbo, można z niego ok 110-120KM wyciągnąć w miarę tanio
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Kwi 2008 Posty: 63 Skąd: WWE
Wysłany: Wto Lis 15, 2011 19:37
[quote="Mundekk"]Jeśli chodzi o gaz i sprzęgło to ten typ tak ma.....
nie wiem jak w R 220 sd/sdi ale w R25 iDT bynajmniej u mnie chodzi lekko gaz co do sprzęgła to nie ma tragedii porównując np. do golfa IV w mazdzie 626 to dopiero jest ciężko
szoso, Temat jest o 220SD W 220 SDi tez tak jest ale nie wymieniam tego bo temat jest o 220 SD. A kolega gralu, pisał o 25 wiec powiedziałem jak jest a nie jak jest w temacie Czytajcie uważnie temat i nie robcie Offtopow jak jest w innym modelu
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
właśnie szkoda że gaz jest na linke bo raz że chodzi jak chodzi a dwa że nie uruchomię sobie kosztem 2zł tempomatu jak to bywa w vw
dzięki panowie za zainteresowanie, będę coś kombinował, poza tym z każdym dniem widzę coraz większy potencjał w tym aucie na lekkie mody
nie lubię jeździć serią, a najbardziej to na seryjnym zawieszeniu kiedyś jak zostanie u mnie przerzuce sobie koło do przymierzenia z golfa 16x9 albo aira w ostateczności
Edit:
Ogarnąłem linki, gaz chodzi teraz lekko bez oporów, sprzęgło nieco lżej także jest dobrze.
Pytanie mam jeszcze taki, wentylator działa tylko na 3 i 4 biegu, tam jest również jakiś potencjometr czy w tych autach coś innego się psuje odpowiedzialnego za biegi wentylatora? I jeszcze jedno, rovery maja takie słabe ogrzewanie czy tylko u mnie tak jest? Nie grzeje gorącym powietrzem jak w moim vw, nagrzewnica czyżby do wymiany?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum