Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Lis 07, 2007 18:46
W bagażniku na prawym nadkolu tuż za tapicerką. Taka (chyba w twoim roczniku) metalowa skrzynka. Jak delikatnie odchylisz boczek w bagażniku to zobaczysz na pewno.
Popraw temat na zgodny z zasadami tego forum zanim cię admini zjadą
witam zakupiłem alarm ze sterowaniem zamkiem centralnym chcial bym sie podpiac pod orginalny zamek jak to zrobic czy pod mastera czy trzeba przy centralce prosze.
[ Dodano: Czw Lis 03, 2011 23:11 ]
Jesli ktos sie orjetuje jak to zrobic t prosze o jakigos manuala z gory dziekuje
[ Dodano: Czw Lis 03, 2011 23:12 ]
Sorki dodam ze to Rover 620 96r
Dzięki za podpowiedz tylko mam problem bo nie wiem gdzie mogę ja znaleźć z góry dziękuję za podpowiedź powiem tylko ze jest to oryginalny zamek i chciałbym go wykorzystać:-)
witam.ja podpiołem swój uniwersalny alarm pod instalacje w bagarzniku.zakupiłem alarm u STIGa wraz z czujnikami ruchu i wstrzasu.wszystko dzała-czujniki,kierunki mrygaja,diody w drzwiach,surenka daje znak tylko jest jeden problem...niezamykaja się drzwi może to być spowodowane brakiem centralki orginalnej w bagarzniku?? zamówiłem już ja ale chce sie upewnić ze bedzie grało czy może coś pomigałem z kablami ale watpię .
Mayson może masz pojęcie coś na ten temat i może troszkę na temat podłaczenia wzór konspekt
_________________ będę GO miał do puki koła będą się kręcić
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Lis 15, 2011 21:32
Zazwyczaj alarmy mają tylko sterowanianie centralnym zamkiem rzadziej wbudowany w siebie zamek centralny. Gdybyś miał alarm firmowo montowany w bagażniku (ten oryginalny) i prócz niego dołączył dodatkowy alarm mógłbyś sterować wbudowanym w oryginalny alarm zamkiem centralnym. Jeśli taka opcja nie wchodzi w grę musisz poszukać samego sterownika centralnego zamka i podpiąć go z alarmem i z instalacją w samochodzie
kotulsky, alarm to alarm, central to central. Jeśli fabrycznie miałeś centralny i alarm, to po prawej stronie pod osłoną powinna być centralka. W nią wpinasz moduł sterujący zamkiem centralnym. Schemat podłączenia jest w instrukcji centrala, w manualu serwisowym, i tu na Forum w którymś wątku też ktoś chyba podawał. Jeśli nie miałeś nigdy centralnego, to sam moduł nie wystarczy, bo oczywiście potrzebne są siłowniki w drzwiach, ale to pewnie jest oczywiste
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
był seryjnie alarm z centralem ale już niema centralki tej w bagażniku.podłaczyłem uniwersalny alarm i podpiołem pod kabelki które odpowiadaja za sygnał otwarcia i zamknięcia. poskładałem kostki do centralki alarmu uniwernalnego a kostki z orginalnej instalacji wisza. alarm się uzbraja ale drzwi nierygluja więc bez oryginalnej centralki niepujdzie??
_________________ będę GO miał do puki koła będą się kręcić
Pewnie pójdzie, ale trzeba się wpiąć w odpowiednie kable, które zostały po oryginalnej centralce. No chyba, że siłowniki padły. Ja schematu nie znam, robił mi to elektryk.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
dodam tylko żę ten dokupiony alarm to tylko alarm z wychodzacym wyłacznie sygnałem do otwarcia i zamknięcia.
i pytanie podstawowe- jak załatwić sprawę z immo by się nigdy niezałaczył bo nieposiadam pilota i klucza z chipem ( bo jak wiadomo centralki z tego rocznika były scalone tj centralny+alarm+immo)
[ Dodano: Czw Lis 24, 2011 21:17 ]
problemu ciag dalszy .centralka uniwersalna podłaczona,orginalna też (lecz ze szrotu od innego dieselka z tego rocznika niestety bez pilota) i... co jest grane?? po uzbrojeniu z pilona niby gra ale już po rozbrojeniu pilotem nie.kierunki migaja bez przerwy i po chwili zaczyna wyć syrena. odłaczam uniwersalna centralkę alarmu,zostaje tylko ta orginalna...centralny działa,silnik odpala ale pojawia się problem z jego zgaszeniem...kluczyk w ręku a silnik nadal pracuje...reszta zreszta tez np wycieraczki prześledziłem wszystko; przewód po przewodzie,lut po lucie i jest należycie.więc co to jest?? wina braku pilota i kluczyka z zatopionym chipem do dokupionej centralki od dawcy?? a można w jakiś sposób oszukać( wyłaczyć immobilaizer) by niczego nieblokował jeśli już??
_________________ będę GO miał do puki koła będą się kręcić
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Lis 24, 2011 21:37
Oj masz chyba wersję przedliftową (lift był na początku '96). W starszych R600 immo było zaszyte w alarmie. Nie było grubego kluczyka z chipem wewnątrz tylko zwykły łamany, a rolę immo pełnił alarm. Miał dość specyficzne działanie. Gdy zamykałeś samochód z kluczyka, bądź wciśnięciem rygla w drzwiach kierowcy włączał się tylko alarm (i to chyba nawet w ograniczonym zakresie - bez czujek ultrasonicznych). Gdy zamykałeś pilotem to alarm był aktywowany w pełni dodatkowo do ECU był wysyłany sygnał z immo (kodzik blokujący możliwość uruchomienia). Otwarcie samochodu kluczykiem umożliwiało wejście do wnętrza ale podczas uruchamiania odzywał się tylko klakson. Dopiero w momencie strzelenia z pilota w czujkę alarm się rozbrajał i immo wysyłało sygnał odblokowujący.
To że ci auto działało bez centralki alarmu świadczy/może świadczyć o tym że wycięto immo w ECU a to że alarm wysyła sygnał immo powoduje tylko zamieszanie. trzeba by było poszukać w schematach który przewód jest odpowiedzialny za immo i go uciąć. pozostanie alarm z centralnym na którym ci zależy.
Dodam jeszcze tylko że alarm jaki posiadasz sterowany był z pilota na podczerwień i był całkowicie stałokodowy. Czyli mając jeden sprawny pilot i jakieś urządzenie zczytujące (kiedyś były programatory pilotów na podczerwień) można se dorobić dowolną ilość pilocików - nie koniecznie wygalających jak w oryginale ale działających.
Oczywiście nie jestem alfą omegą ale taki jest stan mojej wiedzy na temat tego "cuda"
tak tak wersja przed liftem jak najbardziej.dlatego poszukuje jakiejkolwiek opcji wyłaczenia immo lecz by centralny działał bo alarm dołozyłem uniwersalny.może masz troszkę wiedzy na temat wyłaczenia immo poprzez kluczyk w zamku drzwi kierowcy o ile to możliwe bo coś takiego kiedyś wyczytałem na forum. lub który kabelek odpowiada za te wariacje immo??
_________________ będę GO miał do puki koła będą się kręcić
tak jak najbardziej.kiedyś immo zaskoczyło bo niemiałem do niego pilota i elektronik usunał cała orginal centralkę ale czy coś jeszcze kombinował tego mi niewiadomo.teraz jak założyłem nowa to auto z leksza wariuje ( np jak opisałem powyżej) dobrze by było gdyby ktoś orientował się jak unieszkodliwić immo na wszelkie sposoby byle skutecznie ale by działał centralny
_________________ będę GO miał do puki koła będą się kręcić
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob Lis 26, 2011 22:21
Niestety nie znalazłem schematu dla diesla przedliftowego. Ale ECU silnika chyba się nie zmieniło za bardzo w między czasie. W poliftowych R600 w wtyczce ECU (masz pod nogami pasażera) na pozycji nr 44 jest czarno-czerwony przewód odpowiedzialny za układ immobilizera. Sprawdź jak to wygląda u ciebie i leć po nitce do kłębka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum