[ Dodano: Pią Lis 18, 2011 19:45 ]
tak bylo u mnie jak dopadłem gotowca z cdti, koleś przepisał parametry z gotowca do mojej mapy i na tym byl koniec modyfikacji
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 72 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Sob Lis 19, 2011 21:10
Witam,
czy moglibyście bliżej opisac taki proces wgrania oprogramowania z CDTi do CDT? Na czym to polega, na podmianie wybranych parametrów w CDT na wzór z CDTi?
Witam,
czy moglibyście bliżej opisac taki proces wgrania oprogramowania z CDTi do CDT? Na czym to polega, na podmianie wybranych parametrów w CDT na wzór z CDTi?
Prosze o sugestie,
thx!
podlanczam sie do pytania i jakie kaszta? czuc roznice w osiagach? jak ze spalaniem?
Jako, że niedawno byłem na wgrywaniu map od CDTI do mojego CDT powiem tak:
Podobno nie do każdego da się wgrać, ale w sumie to nie wiem dlaczego
Do niektórych wgrywanie trwa 15 min w innych znacznie krócej
Do 200km ma być różnie z tą mocą, bo samochód ma się przez ten czas ''uczyć'' nowych parametrów. Później samochód wyraźnie żywszy, elastyczniejszy w niższych partiach obrotów silnika, oczywiście dynamiczniej przyśpiesza.
Jednakże cały czas z mocą jest u mnie raz lepiej raz gorzej, ponieważ mam do wymiany przepływomierz, jeśli go wymienię, ma być dużo lepiej z mocą i zmniejszy się spalanie.
Au mnie nawet na padniętym przepływomierzu spalanie w trybie mieszanym spadło, wskazania komputera pokładowego od 5,3l/100km - trasa, monotonna jazda na niskich obrotach, do120km/h do 8,5l/100km w mieście przy katowaniu przy każdym ruszaniu.
Jako, że niedawno byłem na wgrywaniu map od CDTI do mojego CDT powiem tak:
Podobno nie do każdego da się wgrać, ale w sumie to nie wiem dlaczego
Do niektórych wgrywanie trwa 15 min w innych znacznie krócej
Do 200km ma być różnie z tą mocą, bo samochód ma się przez ten czas ''uczyć'' nowych parametrów. Później samochód wyraźnie żywszy, elastyczniejszy w niższych partiach obrotów silnika, oczywiście dynamiczniej przyśpiesza.
Jednakże cały czas z mocą jest u mnie raz lepiej raz gorzej, ponieważ mam do wymiany przepływomierz, jeśli go wymienię, ma być dużo lepiej z mocą i zmniejszy się spalanie.
Au mnie nawet na padniętym przepływomierzu spalanie w trybie mieszanym spadło, wskazania komputera pokładowego od 5,3l/100km - trasa, monotonna jazda na niskich obrotach, do120km/h do 8,5l/100km w mieście przy katowaniu przy każdym ruszaniu.
koszta? kto to robi? gwarancja? mozliwosc powrotu do oryginalu map?
możliwość powrotu do oryginału jest, tak samo jak można było wgrać CDTI ja byłem u mariusz418 wygrywał komputerem serwisowym T4
gwarancja? jeśli samochód odpali to znaczy, że jest OK i tyle co z gwarancji
koszta na pewno konkurencyjne co do tych wszystkich innych magików wygrywających jakieś mapy gotowce lub hamownie biorące po 1600zł...
[ Dodano: Pon Lis 21, 2011 22:45 ]
aha i nie da wgrać się do wszystkich R75 nie wiedzieć dlaczego, u mnie na szczęście udało się, może dlatego, że mój model rocznikowo 2000 a w młodszym się już nie dało, nie wiem dokładnie ale CDTi weszło chyba około roku 2003
Tomi, sprawdź tak z ciekawości czy masz taki sterownik pisze PHJOWI, ciekawe właśnie dlaczego do wszystkich wgrać się nie da, jakieś blokady na tych sterownikach? ale tylko na takich?
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Wto Lis 29, 2011 20:54
wszystko się rozbija o kodowania ZCS , do rocznika 2001 wrzesien , nie było wersji o podniesionej mocy , angole nie smiało kombinowali z softami i morze być sytuacja że na tych numerach odpali , druga opcja to tak jak Marek pisze flash wylutować z kompa i na programator ,w tedy nie ma żadnych problemów.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
No jak mi starczy odwagi i auto będzie stało na blacharce/lakierni to wyjmę kompa i moduł komfortu i zrobię operację odczytu moich parametrów. Potem wspólnie z adi-mistrzu spróbujemy ten kod rozpracować. A nóż widelec uda się program rozbić na atomy i potem ogarnąć jeszcze jakieś dodatki
To oczywiście bardzo optymistyczna wizja i pewnie daleko nam będzie do niej, ale kto nie kombinuje ten się nie dowie
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Ja się dziwie ze jeszcze nikt nie zrobił tak jak się robi remap w IDT czyli wylutowac chipy i na podstawki potem zamontować Mozna w tedy nagrać co sie da, a rożnych map do CDTi jest sporo dostępnych na sieci. Potem tylko hamownia i zobaczyć który dobry jest
MaReK, Ja zgrasz zawartość mapy podrzuć chętnie luknę na WInosl jak se wygląda
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
MaReK, Ja zgrasz zawartość mapy podrzuć chętnie luknę na WInosl jak se wygląda
Sam sobie looknę Ale oczywiście nie omieszkam się podzielić
Ja także za namową Adi-mistrzu chcę zrobić chipy na podstawkach i to kupić kości nowe i na nich dłubać, a oryginał schować do pudełka i mieć na czarną godzinę Tylko, że to już nie o same mapy chodzi, a o rozpracowanie więcej rzeczy. O ile z kompa silnika to można właściwie tylko mapami powalczyć, o tyle z modułu komfortu chciałbym wyłuskać rzeczy typu: otwieranie klapy bagażnika. Nie wiem jeszcze gdzie siedzą komunikaty wyświetlane na dużym wyświetlaczu, ale przy rozłożeniu kodu binarnego na czynniki pierwsze można byłoby je przetłumaczyć na dowolny język
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Wysłany: Czw Sty 19, 2012 08:46 [R75] Zmiana softu z CDT na CDTi.
Hey, mam taki problemik na własne chyba życzenie, kolega podesłał mi wsad który wgrywał do swojego ECU do Rover75 CDT 2000r sedan, ja chciałem ten sam wsad wgrać do Rover75 CDT 1999r sedan, niby sterowniki te same ale... jemu się udało a ja już autka nie odpaliłem.... w załączniki widok przed i po.
Jest szansa na uratowanie mojego ecu co bym teraz nie wybierał to nie można nic wgrać i ECU się nie przedstawia
[ Dodano: Czw Sty 19, 2012 08:20 ]
Naprawione moje ECU jak ktoś by kiedyś potrzebował to mam w lublinie gościa z T4 i całą reszta bajerów tzn programatorem itd itp moje ECU z wywalonym flashem zostało ponownie zaprogramowane, dopisany jeszcze raz cały pozostały układ modułów, sczytane co podobno mówią że nie możliwe moje stare BARCODE z kluczy i wpisane ponownie.... tak że "Kelaga jest zajefajny" koszt takiej usługi 200PLN po znajomości czas godzina pracy.... pełen szacuneczek
PS.Uważajcie na mody, ja już wiem że są w niektórych sterownikach potężne różnice i nawet jak podepnę nowy zestaw startowy to i tak autko nie będzie jak dawniej...
[ Dodano: Czw Sty 19, 2012 08:46 ]
Apropo sterowników to najważniejszą wykładnią jest podobno to co oznaczyłem w pliku ECU-info NR1 to jest info o zawartym układzie flash , mój np miał inny numerek i nie miał pojemności 512KB tylko 1MB i dla tegoż mój się wysypał...
NR2 miałem nimy taki sam jak inny ale to podobno jest mniej już znaczące, i nie polecam wgrywania obrazów od kogoś skończycie jak JA zniknie np trakcja lub przestanie działać tempomat czy vebasto... ja dostałem lekcję i porcję obwitych wyjaśnień...
Ja ma nadzieję, że na dniach będę miał galletto i MPPS'a i mam nadzieję, że zagada z moim i innymi sterownikami. Mam już mapki wzmocnione więc spróbuję najpierw u siebie. Oby tylko komunikacja przebiegła pomyślnie
Ktoś z Was dysponuje zdjęciem wnętrza sterownika silnika do diesla?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum