Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Mam problem (tak mi sie wydaje) ze wspomaganiem . Każdy kto ze mna jedzie mówi , że nie mam wspomagania . Faktem jest , że musze sie bardzo dużo nakrecić żeby samochód skręcał jak należy . Płyn mam do pełna . W czym może być problem ? A może to normalne w tym samochodzie ?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lis 19, 2011 22:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Płyn wymienilem niedawno , opony 195/55R15 . Jakiś czas temu mialem wyciek , ale dociśnięty został zacisk i potem wycieku nie bylo , oczywiście uzupelniłem wtedy płyn .
Jeżeli masz szerokie opony, to może Ci się gorzej kręcić kierownicą, chiciaż aż takich szerokich to nie masz jeszcze. A może zerwał Ci się pasek klinowy do pompy wspomagania? Chociaż wątpię, bo pewnie wtedy w ogóle byś nie umiał kierownicą kręcić. Ale piszę bo różnie to bywa
Pasek jest cały . Kierownicą kręci sie w miare lekko , tylko chodzi o to , że zeby skrecic trzeba zrobic duzo obrotów . Jeździłem samochodami ze wspomaganiem i czuje dużą różnicę .
To nie zależy od wspomagania, a od przekładni kierowniczej.
Moim zdaniem masz wszystko a to jest tylko Twoje odczucie.
Zrób taki test. Na postoju policz obroty kierownicy od jednego skrajnego położenia do drugiego i porównamy.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Od prostych kół do pełnego skrętu w jedną stronę wychodzi mniej więcej trzy pełne obroty . Od maksymalnego skrętu do maksymalnego w drugą stronę mniej więcej 6 . Kręci się lekko tylko każdy kto ze mną jedzie śmieje się , że tyle musze kręcić .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum