Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1998
JOŁ dzis zmieniałem uszczelke misy oleju olej zlałem jak silnik był ciepły ,miske zdjołem i dopiero po jakims czasie z silnika pojawila sie mala kropelka płynu chłodniczego ( skapywała na mise bardzo zadko ) czyzby to hgf przez to ze na cieplym silniku olej zlany??/ dodam ze na dobrze rozgrzanym silniku i przy dodaniu gazu pojawiaja sie male pechezyki powietrza w zbiorniczku wyrownawczym kurde jesli to bedzie uszczelka to w wawie kogo polecacie zeby mi to naprawili
_________________ ....special stereo system ....
SPAMU¦
Wysłany: Sob Paź 29, 2011 16:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
czyzby to hgf przez to ze na cieplym silniku olej zlany??
Na zimnym raczej byś nie zlał, a bez oleju prędzej byś go zatarł.
hertz25 napisał/a:
miske zdjołem i dopiero po jakims czasie z silnika pojawila sie mala kropelka płynu chłodniczego ( skapywała na mise bardzo zadko )
hertz25 napisał/a:
dodam ze na dobrze rozgrzanym silniku i przy dodaniu gazu pojawiaja sie male pechezyki powietrza w zbiorniczku wyrownawczym
Jaka jest konsystencja oleju? Odkręć korek od oleju i zobacz czy nie ma śladów tzw masełka oraz zobacz czy w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego nie ma śladów oleju.
Pęcherzyki mogą się pojawiać też jeżeli jest nieszczelność w układzie.
tz pod korkiem widac ze zbierją sie kropelki wody ale nieduzo ,z rury mocno nie dymi ale na koncowce tlumika zbiera sie woda, podejzewam ze to poczatki hgf ,kurde przed zmiana oleju i uszczelki misy olejowej bylo ok sam bym sobie zalatwil uszczelke
joł zmienilem uszczelke pod głowicą ,ale ostatnio przyjzalem sie ze na rozgrzanym silniku jak dodam gazu to troche jakby plyn sie cofal z dolnego weza do zbiorniczka tz jakby ktos wąż sciskal ale minimalnie czy to jest normalne ,moze pompa dostaje obrotow i tak sie dzieje
[ Dodano: Wto Lis 22, 2011 18:20 ]
nagralem krotki filmik dzieje sie tak jak dobrze jest rozgrzany silnik ,na zimnym niewystepuje takie cos czy to normalne http://www.youtube.com/watch?v=g8GiDtgqo7A
Kolego powiem ci tak: odkręć korek od zbiorniczka z płynem wyrównawczym, odpal i rozgrzej silnik do normalnej temp (polowa skali), i zaobserwuj czy bulgotanie występuje od spodu (co źle wróży), czy wlewa się do zbiorniczka bocznym wężykiem (co jest normalne). Gdy wlewa się bocznym wężykiem widać to jako bulgotanie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum