Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam,
mam pewien irytujący problem, kiedy przejeżdżam przez tak zwanego "policjanta" wyraźnie słychać takie chrobotnięcie (coś jakby guma tarła o metal) dobiegające z przodu samochodu, tak samo się dzieje jak mocniej przyhamuje. Ciekawostką jest fakt, że jeżeli przejeżdżam tyłem przez owego "policjanta" i hamuje na wstecznym to tego efektu nie ma. A jeszcze większy problem jest to chrobotanie zlokalizować ze względu fakt, że na postoju opierając się o maskę lub nawet skacząc na progu, nie słychać zupełnie nic Czy ktoś miał taką przypadłość i może mi podpowiedzieć skąd takie irytujące odgłosy mogą dobiegać?
można wymieniać i wymieniać, od łącznika po tulejkę, gumkę czy nawet osłonę silnika, podjedz na kanał daj 20 zł Panowie Ci potrzęsą i pokarzą co hałasuje:)
piterazim, chodzi Ci o o ten gumowy odbój na amortyzatorze? Jego też już potraktowałem, wyraźnie się przyciszyło, ale to jeszcze nie to.
[ Dodano: Sro Lis 23, 2011 13:00 ] kalafior, i nic z tym nie robisz? Mnie pomału zaczyna szlag trafiać, bo auto wygląda na limuzynę a trzeszczy jak stary tapczan
kalafior, i nic z tym nie robisz? Mnie pomału zaczyna szlag trafiać, bo auto wygląda na limuzynę a trzeszczy jak stary tapczan
staram sie nie jezdzic tymi uliczkami ze spiacymi policjantami bo przechodnie sie ogladaja co tak skrzypi a tak na powaznie to tez podejrzewam odbojnik na amortyzatorze
Wizard_gp, ja miałem taki problem jak mi się tuleja wahacza poluzowała, odkryłem to na szarpakach dopiero i radzę zrobić to samo, bo za szarpaczek grosze zapłacisz a będziesz pewny.
Kris, dzięki za info, ale popsiukałem gumy drążka stabilizatora i się uciszyło. Owe gumy wyglądają na całe, nie ma żadnych luzów, rodzi się pytanie czy je wymieniać?
A u mnie chrobotał na śpiących policjantach i wywoływał zdumienie przechodniów "WTF", łącznik stabilizatora. Dostało się pod gumową osłonę wody, syfu z zewnątrz i trzeszczał masakrycznie.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Wizard_gp, no to widać to to właśnie skoro popsikałeś i ucichło, więc wymienić nawet komplet można jak MaReK podpowiada, z tym, że te z przodu to chyba będzie problem zmienić.
Zarówno z przodu jak i z tyłu wystarczy aby cała oś była w górze. Bez kanału lub podnośnika to trochę upierdliwe, zwłaszcza teraz, jak zimno na dworze. Ja zmieniałem sam, ale będąc na podnośniku. 5 min. roboty.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum