Co do pompy wtryskowej sam miałem problem rok 2004 podczas jazdy z dużą prędkością odjąłem szybko gaz jak zobaczyłem czerwone kilkaset metrów dalej po puszczeniu gazy brak reakcji na gaz i zgasł i kuniec
odesłałem go szpecowi był o tym wątek gość zawinął sterownik i go ponad pół roku nie widziałem odesłał niedziałający nadal dopiero Midowicz po ponad roku ożywił ZRkę wstawiając inną pompę z 2004.
Lecz u mnie na 99% nie był padnięty sterownik lecz ułamanie się na tasiemce pod sterownikiem która przy odkręceniu odskoczyła jak sprężyna(miała ślady nalotu zaśniedzenia ) ale wątpię czy komuś to grozi jeszcze ja kupiłem go z przebiegiem 8tyś i zrobiłem 3tyś w miesiąc i chyba zbyt wytężona praca dała znać o sobie po tak długim postoju
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Aha widzicie czego jeszcze nie napisałem. Duży plus naszej Vp30 jest to ze mniej elementów jest niz np w Vp44 Porównywałem i tam o wiele więcej części jest jakoś narażone na zacinanie się. Jeszcze jak będę miał chwile czasu posprawdzam czy działają te nastawniki w pompie.
Druga pompa pójdzie Bosch VE 21 z SD na rozbiórkę
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
czy da radę w VP-44 przełożyć sterownik z drugiej pompy czy nie bardzo?
mój znajomy ma uwalony sterownik w BMW, jakiś debil źle coś polutował
ma drugą pompę używaną ale przerzucenie jej nie jest takie proste bo jest na łańcuchu z rozrządem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum