Koła przełożyłem tył na przód bez zmian. Drązek przyznam jest krzywy. Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny
_________________ Łukasz
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Czw Paź 06, 2011 18:08
piszczuS1991 napisał/a:
A co ma do tego drążek? mi się wydaje że to nie przeszkadza.
Moim zdaniem zależność jest prosta. Skoro jest krzywy drążek kierowniczy, to musiał dostać w koło. Jeśli tak było, to mogę się założyć, że piasta (flansza) jest również krzywa.
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Sob Paź 08, 2011 20:03
Panowie, żeby nie tworzyć nowego podbije ten temat Czy faktycznie konieczne są te śruby przy tarczach? widzialem w mazdzie 626 tarcze bez tych śrub i nawet otworów na nie nie było A i tak od razu pytanie troszkę z innej beczki...byłem dzisiaj u mechanika aby ten ustawil mi zbierzność , wymienilem łącznik stabilizatora i końcówkę drażka i lekko mnie ściągało w prawo no ale pomimo braku problemów wcześniej ten stwierdził że mam przednie koła pochylone do środka i winą mogą być czerwone sprężyny no i magiel że luz ma trochę mnie to wszystko zdziwiło bo może i faktycznie koła są do środka ale w niczym mi to nie przeszkadzało spotkaliście się z czymś takim? Pozdrawiam
Tarły to fakt wysiągnełem prawe koło bo było cofnięte pojechałem potem na zrobienie zbierzności i problem z głowy. Za wszelkie dojście do tego problemu Bardzo dziękuję
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum