znalazłem brakujące miejsce lecz kabelek się tak nie fortunnie ukruszył ze koncówka sotała we wtyczce i trzeba zmienić kostkę iz bardzo ciężko wyciągnąć ten brakujący element ze srodka wtyczki w każdym razie zrobiłem to na krótko aby sprawdzić czy to to aby napewno no fakt faktem przez ten właśnie kabel jak zamykałem drzwi nie paliły się kierunki otwierać nie chciał wcale ich teraz gdy zrobiłem na krótko wszystko wróciło do normy.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 189 Skąd: Chrzanów
Wysłany: Sob Gru 03, 2011 21:10
podjedziesz do elektromechanika to powinien ci to wyciagnac zalozyc nowa koncowke i zmontowac za przyslowiowe piwo...5 min pracy...chyba ze sam wyciagniesz jakos szczypcami..jesli sie boisz to lepiej jedz niz masz popsuc wiecej:]
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 151 Skąd: Przemyśl / Kraków
Wysłany: Sob Gru 03, 2011 21:40
dopiszę się do tematu, bo mam podobny problem jak Grzesiek79, tylko u mnie można otworzyć i zamknąć drzwi pilotem. Jedynie gdy otwieram drzwi kluczykiem, to otwierają się tylko drzwi kierowcy (posiadam wersję 3D).
leszczu gdzie znajdę bezpiecznik od centralki? Chodzi o ten pod maską? Może tam powinienem szukać, chociaż jak wszystko inne działa, to trochę wątpię.
Kolejna sprawa, to kierunki migają tylko 1 raz jak otwieram drzwi pilotem. Przy zamykaniu nie migają.
Ogólnie po kupnie auta miałem problem z szybami. Przy otwartych drzwiach nie działało opuszczanie i podnoszenie szyb. Elektryk sprawdził wtyczkę przy drzwiach. Po zdjęciu gumowej osłonki wyleciała woda. Niektóre kable w tym te od szyby były zaśniedziałe. Po wymianie było ok, ale powiedział, żebym w przyszłości wymienił wiązkę w całych drzwiach. Czemu wspomniał o całej wiązce a nie wymianie tylko wtyczki?
Czy to może w niej siedzieć problem z otwieraniem?
podjedziesz do elektromechanika to powinien ci to wyciagnac zalozyc nowa koncowke i zmontowac za przyslowiowe piwo...5 min pracy...chyba ze sam wyciagniesz jakos szczypcami..jesli sie boisz to lepiej jedz niz masz popsuc wiecej:]
podjadę jutro na złom wyjmę drugą wtyczkę tzn obetnę kabelki z wtyczką i sam sobie przylutuję po kolorach najważniejsze że wiadomo gdzie był problem
wątpię, bo z tego co wiem mają zamrugać 3 razy przy otwieraniu i 3 razy przy zamykaniu
1 raz przy zamknięciu i 1 raz przy otwieraniu. tak bynajmniej jest u mnie
[ Dodano: Nie Gru 04, 2011 15:06 ]
Witam ja już po kapitalnej naprawie wszystko działa jak należy mianowicie pojechałem na złom wypiołem 2 taką samą kostkę wróciłem do domu wypiołem swoja i malutkim srubokręcikiem wyciagłem tą wsówkę co utkwiła potem z kostki ze złowu wyciągłem wsówkę która była mi potrzebna związałem kabelki zaizolowałem wsadziłem wsówkę i działa wszystko jak należy mało tego teraz nawet jak zamykam kluczek to centralny otwiera i zamyka wszystkie drzwi tak więc jak ktos ma problemy z centralnym nie sprawdza wiązkę w drzwiach bo tam moze mieć problem z kabelkiem który albo nie styka albo się wypił ...
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 151 Skąd: Przemyśl / Kraków
Wysłany: Nie Gru 04, 2011 16:34
znalazłem w instrukcji:
"Jeżeli drzwi zamkną się prawidłowo, wszystkie kierunkowskazy błysną trzy
razy i włączy się lampka kontrolna funkcjonowania systemu alarmowego
znajdująca się na desce rozdzielczej.
Jeżeli światła kierunkowskazów nie błysną w momencie zamykania samochodu
przy użyciu pilota, oznacza to, iż któryś z elementów nadwozia tj.: pokrywa
komory silnika, bagażnik lub drzwi nie zostały całkowicie zamknięte. W takim
przypadku zostaną włączone obwody alarmu i immobilisera oprócz układu
ultradźwiękowej ochrony wnętrza przedziału pasażerskiego(opcja). Po
domknięciu drzwi lub jednej z pokryw trzykrotnie błysną światła
kierunkowskazów a system alarmowy uzbroi się samoczynnie włączając
równocześnie wszystkie obwody.
W przypadku gdy wszystkie elementy nadwozia tj.: drzwi, pokrywy silnika i
bagażnika są zamknięte a kierunkowskazy nie błysnęły, wskazuje to na awarię
systemu alarmowego. Należy wtedy udać się do ASO Rover. "
Pomógł: 7 razy Dołączył: 04 Paź 2010 Posty: 151 Skąd: Przemyśl / Kraków
Wysłany: Nie Gru 04, 2011 19:57
to u mnie jest coś nie tak z zamykaniem.Przy otwieraniu jest ok, bo mruga 1 raz. Przy zamykaniu pilotem nic nie mruga, a przy zamykaniu kluczykiem drzwi pasażera się nie zamykają.
Witam wszystkich.
Zgodnie z zaleceniami- nie zakładam nowego tematu tylko piszę tutaj bo problem mam podobny....
Mianowicie: od dzisiejszego ranka nie jestem wstanie otworzyć samochodu pilotem. Wczoraj przyjechałem z pracy, wszystko było OK a dzisiaj poprostu nie działa .
Wielokrotne próby naciskania pilota nic nie dały... Oczywiście używałem obu pilotów i żaden nie działa. Wyglada to jakby centralny przestał działać- nie otwiera drzwi, nie zaświeca lampki, nie migają kierunki- nic. Drzwi kierowcy na szczęście mogę otworzyć kluczykime ale próba odpalenia samochodu kończy się na tym, że gdy tylko włacze zapłon syrena zaczyna trąbić a sam zapłon jest jakby odcięty.
Pierwsze co zrobiłem do wymiana bateri w pilocie- nie pomogło.
Potem przeczytałem na Forum, że może to być kwestia "synchronizacji" pilotów- więc zgodnie ze wskazówkami czterokrotnie wciskałem zamknij i otwórz- nic.
W następnym poście ktos napisał, żeby odłaczyc klemę na 5 minut, potem zapalić samochód, wcisnąć zamknij, otwórz- znowu nic.
Prąd też sprawdziłem- kolega podjechał swoim samochodem i używając kabli próbowałem otworzyć auto. Też nie pomogło.
Z tego co przeczytałem na Forum nie sprawdziłem tylko 2 opcji: bezpieczników i wiązek przy drzwiach. Zrobie to jutro jak tylko światło dzienne pozwoli.
Jakiś czas temu miałem juz podobną sytuację... Pod supermarketem nie chciał mi się samochód otworzyć ale po paru próbach zadziałało (i dzięki Bogu bo stałem na płatnym parkingu ), potem przez jakis czas było OK. Do dzisiaj... Dodam jeszcze, że zauwarzyłem, że czasami podczas zamykania auta centralka w drzwiach pasażera jakby zgrzytała (taki dziwny dzwięk jakby coś się zacinało) trwający może 2 sekundy i zdarzyło sie kilka razy... Nie wiem czy ma to z tym cos wspólnego ale może dla kogoś będzie to istotna informacja...
Jeśli ma to jakieś znaczenie to dodam jeszcze, że chodzi o trzy drzwiową 214Si z 1998 roku a oznaczenie na pilotach to "3TXB".
Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc!
Powalcz jeszcze z synchronizacją pilota. Otwórz samochód i wsiądź do środka. Zbliż pilot do dolnej części osłony kierownicy i naciskaj przycisk zamykania minimum 4-5 razy.
Zrobiłem jak napisałeś. Nawet resetując piloty (wyciagając i wkładając baterie) i niestety nie pomogło... A że zabrałem ze soba szczypce i laterke to sprawdziłem bezpieczniki- "niestety" są dobre. Przynajmniej tych kilka, które są w małej skrzynce obok akumulatora (nie wiem czy są gdzieś jeszcze jakieś inne).
Z tego co przeczytałem na Forum nie sprawdziłem tylko 2 opcji: bezpieczników i wiązek przy drzwiach. Zrobie to jutro jak tylko światło dzienne pozwoli.
kup nową bat do pilota,wyciągnij starą przytrzymaj dwa przyciski około 5 sekund wsadz nową bat.otwórz drzwi kluczykiem i zamknij pilotem otwórz pilotem odpal fure i gitara.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum