Forum Klubu ROVERki.pl :: [r214] Nierowna praca po braku paliwa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r214] Nierowna praca po braku paliwa
Autor Wiadomość
dawidek54 



Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 12
Skąd: Bełchatów



  Wysłany: Pon Gru 05, 2011 18:58   [r214] Nierowna praca po braku paliwa
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997

Witam sprawa wygląda tak ,ze zabrakło benzyny do tego stopnia ze silnik zaczął nie równo pracować i po zatankowaniu nic się nie zmieniło dalej pracuje nie równo pomimo tego że po zalaniu parę razy przekręcałem kluczyk żeby pompa podała paliwo i nic z tego. POMOCY!!!
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 05, 2011 18:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Gru 05, 2011 19:00   

Na początek wymień filtr paliwa. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
dawidek54 



Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 12
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Pon Gru 05, 2011 19:15   

leszczu napisał/a:
Na początek wymień filtr paliwa. :wink:



Filtr wymieniony miesiąc temu razem z reszta filtrów i płynów.
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pon Gru 05, 2011 19:43   

Pompa paliwa ma ssak od dołu, oznacza to że jeśli coś przez lata nawpadało do baku (lub razem z tankowaniem się tam znalazło) i jest lżejsze od benzyny to pływa po powierzchni.
Może tego być całkiem sporo, więc gdy jest mało paliwa pompa zaczyna ssać górną warstwę paliwa czyli cały ten syfik.
On trafia do filtru paliwa i go sukcesywnie zatyka.
 
 
 
dawidek54 



Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 12
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Pon Gru 05, 2011 19:46   

ADI-mistrzu napisał/a:
Pompa paliwa ma ssak od dołu, oznacza to że jeśli coś przez lata nawpadało do baku (lub razem z tankowaniem się tam znalazło) i jest lżejsze od benzyny to pływa po powierzchni.
Może tego być całkiem sporo, więc gdy jest mało paliwa pompa zaczyna ssać górną warstwę paliwa czyli cały ten syfik.
On trafia do filtru paliwa i go sukcesywnie zatyka.



Jutro zakupie nowy filtr i napisze co się dzieje.
 
 
Guciek 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 100
Skąd: Kicin /Poznań



Wysłany: Pon Gru 05, 2011 22:38   

prawdopodobnie mam ten sam problem, to daj jeszcze znać jak Ci się udało odkręcić ten filtr bo u mnie nie chce ruszyć
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pon Gru 05, 2011 22:51   

Aby odkręcić filtr trzeba mieć dobre klucze.
Też nie mogłem tego dokonać, po kupnie lepszych kluczy ruszyło bez problemu.

Jak by ktoś nie wiedział, aby odkręcić przewód paliwowy od filtru trzeba jednym kluczem złapać filtr a drugim zaś nakrętkę przewodu paliwowego. Filtr jak i nakrętka są na 2 różne klucze płaskie.
 
 
 
Guciek 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 100
Skąd: Kicin /Poznań



Wysłany: Pon Gru 05, 2011 22:57   

tez podejrzewam kiepskie klucze bo na nakrętkę wężyka 13 ledwo się wciska a 14 ma luz
na filtr chyba 20 nie pamiętam, się wezmę za poszukanie porządnych kluczy może ruszy bo tam wd-40 nie ma sensu psikać raczej bo to aluminium i miedz, łatwiej było by gdyby się trzymał na gumowym wężu ;/ po za tym pierwszy raz spotkałem się z filtrem paliwa pod maska a nie pod autem
 
 
 
dawidek54 



Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 12
Skąd: Bełchatów



  Wysłany: Wto Gru 06, 2011 08:46   

Tak wiec po wymianie filtra nie ma żadnych zmian. Kopułka wyczyszczona była troche zaśniedziała ale nic to nie dało, jako kolejny problem widzę jeszcze ewentualnie cewkę.


Prawdopodobnie znalazłem przyczynę wydaje mi się ze padła sonda lambda ponieważ zwiększyło się spalanie i katalizator bardzo się grzeje.
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Gru 06, 2011 09:40   

Albo w pompie, za niskie ciśnienie podaje.
 
 
 
dawidek54 



Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 12
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Wto Gru 06, 2011 09:52   

ciśnienie raczej ok bo jak odkręciłem filtr i przekręciłem zapłon to mi cala maskę zawaliło benzyna.
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Gru 06, 2011 09:57   

A pisząc że nierówno pracuje to tylko na biegu jałowym?
Czy np. poszarpuje itd. ?
 
 
 
dawidek54 



Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 12
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Wto Gru 06, 2011 09:58   

efekt jest taki ze pracuje tak jakby nie chodził na wszystkich garach.
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Gru 06, 2011 10:02   

Może wtryskiwacz się zatkał.

Napisze co ja bym zrobił:
1. Wykręcił listwę wtryskową (na 2 śrubach jest) i wystawił dysze do góry. W czasie próby odpalenia wtryskiwacze będą pracować parami (1 z 3 i 2 z 4) i rozpylać na przemian mgiełkę na wysokość około 0.5m.
2. Wykręcił świece, wyczyścił je i ustawił szczelinę na nich na 0.85mm.
3. Podmienił cewkę zapłonową na jakąś inną dowolną (nawet z malucha).
 
 
 
dawidek54 



Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 12
Skąd: Bełchatów



  Wysłany: Wto Gru 06, 2011 11:55   

Autko naprawione przyczyną były świece i przewody. Teraz pracuje tak jak powinno Dzieki za pomoc. Temat zamknięty.
 
 
Guciek 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 100
Skąd: Kicin /Poznań



Wysłany: Wto Gru 06, 2011 12:28   

a była różnica ciepły zimny silnik? bo mam podobny problem tak minute po odpaleniu do czasu rozgrzania silnika
 
 
 
dawidek54 



Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 12
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Wto Gru 06, 2011 16:09   

Nie było żadnej różnicy pracował jak traktor po zmierzeniu przewodów wyszło ze się nadają w jedno miejsce, świece wymienione i wszystko gra i buczy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214 Si 97r] Szarpanie i nierówna praca ????
Yzedef Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pon Paź 08, 2007 09:20
piter34
Brak nowych postów [R214] Nierówna praca silnika
waldi80 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Pon Sty 10, 2011 20:45
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [R25 1.4 01] nierówna praca silnika
na luzie silnik pracuje nierówno
wlk Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Wto Sie 19, 2008 09:07
Brt
Brak nowych postów [R25]Nierówna praca silnika
Kopys Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Gru 08, 2014 18:42
Kopys
Brak nowych postów [R 214 Si '97 16v] Drgania, nierówna praca
blackbetty Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 20 Pon Kwi 20, 2009 14:17
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink