Forum Klubu ROVERki.pl :: [620 SDi] Podwyzszenie Rovera poprzez sprezyny
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[620 SDi] Podwyzszenie Rovera poprzez sprezyny
Autor Wiadomość
Pawkaz 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Sob Gru 10, 2011 15:15   [620 SDi] Podwyzszenie Rovera poprzez sprezyny
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Czy mozna w jakis sposob np poprzez sprezyny "podniesc" Roverka ? Przeszukalem forum i znalazlem tylko informacje na temat obnizenia
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Gru 10, 2011 15:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Sob Gru 10, 2011 19:36   

A masz go obniżonego że chcesz podnosić? Innego sposobu niż wymiana sprężyn nie ma, zakładając nowe amorki auto też idzie ciut w górę ale nie o to chodzi.
 
 
BorysOpole 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 316
Skąd: Opole



Wysłany: Sob Gru 10, 2011 19:42   

Niektórzy wkładają takie grube gumy w sprężyny tylko nie wiem jak potem z trwałością takiego rozwiązania
 
 
 
Pawkaz 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Sob Gru 10, 2011 20:06   

bastek napisał/a:
A masz go obniżonego że chcesz podnosić?

Mam seryjnego, wszystkie amortyzatory wymienione ale z checia bym go jeszcze podwyzszyl
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Sob Gru 10, 2011 23:41   

Pawkaz, to może Ty zmień auto na offroada :lol: Ja bym z chęcią lekko posadził moje r600 bo z przodu górny wahacz idzie zmienić bez ściągania koła :roll: Podwyższających sprężyn nigdzie nie kupisz.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Gru 10, 2011 23:58   

Ja bym tez to chciał mieć dla mojej 45 :wink: Na originale te auta za nisko siedzą wszystkie :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Nie Gru 11, 2011 14:40   

troche podniesie go opona z mega profilem :mrgreen:
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Pon Gru 12, 2011 11:30   

zalezy ile chcesz podniesc i czy zalezy o podniesienie przy obciazeniach. mozna zamowic gdzies sprezyny troche wyzsze. jesli zalezy ci zeby nie siadal przy wiekszym obciazeniu, to polecam gumy, o ktorych wspomnial borys - mialem w poprzednim samochodzie i sie spisywaly bardzo dobrze. do roverka tez planowalem, ale obecnie najczesciej jezdze sam, wiec jest to zbedne. troche podniesc tez mozna przez profil - mysle, ze jak zwiekszysz o 5-ke, to nie powinno obcierac, a bedzie troche wyzej (w zaleznosci od szerokosci)
 
 
Pawkaz 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Pon Gru 12, 2011 17:13   

Zawsze jezdze sam i bagaznik mam pusty.Mam oponki w dobrym stanie wiec narazie odpuszcze sobie podwyzszenie.Moze za rok o tym znowu pomysle.Temacik mozna zamknac ;)
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
empe 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 110
Skąd: Kalisz



Wysłany: Pon Gru 12, 2011 18:56   

A może masz obcięte sprężyny? Może jakiś mega "tjiuner" zrobił z auta lowridera? :D
Albo sprężyny są już zmęczone i siadły i nic na to nie poradzisz oprócz wymiany na inne/nowe.

A te gumy o których piszą wyżej koledzy dają tylko to, że auto nie dobija pod obciążeniem. Wkładasz je w sprężyny i przy dużym nacisku powodują dodatkową amortyzację i tyle.
 
 
Pawkaz 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 1664
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Wto Gru 13, 2011 16:27   

empe napisał/a:
A może masz obcięte sprężyny? Może jakiś mega "tjiuner" zrobił z auta lowridera?

Nie nie.Auto kupilem od kolegi a mial je 3 lata-byl pierwszym wlascicielem w PL.Wyglada jak inne R ale ja bym wolal wyzej siedziec
_________________
Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C :D
 
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Wto Gru 13, 2011 19:21   

W R nie da się zrobić tjuningu przez obcięcie spręzyn

A gumy mogą spowodowac pęknięcie spręzyny gdyz cała prace wykonują pozostałe zwoje
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
empe 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 110
Skąd: Kalisz



Wysłany: Wto Gru 13, 2011 19:59   

Da się czy nie, nie wiem, nigdy się nad tym nie zastanawiałem ;)
dla rodzimych magików-mechaników wszystko jest możliwe ;)

A gumy o których mówiłem nie blokują sprężyny tylko w momencie jej maksymalnego ściśnięcia powodują dodatkową amortyzację. W takim przypadku pomiędzy zwojami jest dodatkowo guma która, w teorii powinna odbierać części energii i zapobiegać dobijaniu zawieszenia.

W praktyce to takie gumy z czasem się rozpadają i szkoda sobie zawracać nimi głowę, tym bardziej, że rover to nie ciężarówka :D
 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Wto Gru 13, 2011 23:37   

z jednej strony krys ma racje - gumy sa na tyle twarde, ze pozostale zwoje dostaja bardziej po tylku, ale z obcinaniem sie nie zgodze - w kazdym samochodzie da sie obciac i jesli nie jest to pneumatyka lub gwint to powinno obnizyc - pozostaje tylko pytanie jak duzo pozniej wlozymy w zawias przy takim "oszczedzaniu" :wink:

jesli pawkaz ma serie to tak jak pisalem wczesniej - pozostaje w jakiejs rodzimej firmie zamowic sobie wyzsze sprezyny - ponoc nie wychodzi to jakos specjalnie drogo - chyba, ze sie uparcie bedziesz trzymal jakiejs progresywnej charakterystyki :wink:
 
 
arczi83 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 310
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Gru 14, 2011 09:09   

A nie słyszeliście po prostu o metodzie rozciągania sprężyn?. Nie wiem jak w innych miastach, ale w Krakowie jest osoba która zajmuje się czymś takim.
Kiedyś nawet miałem taki przyrząd zrobiony z 3 młotów którym rozciągnęliśmy sprężynę o 3 cm, po założeniu do auta stał wyżej o jakieś 2cm.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Sprężyny z Accord do Rovera?
Liponek Rover serii 600, Honda Accord 0 Sob Lut 11, 2017 10:52
Liponek
Brak nowych postów [R600] Sprężyny
rover600 Rover serii 600, Honda Accord 19 Pon Maj 04, 2015 21:12
tomii620si
Brak nowych postów [R600] Jakie sprężyny
swiru Rover serii 600, Honda Accord 6 Nie Maj 10, 2015 17:51
Dreamowy
Brak nowych postów [620sdi] sprezyny prod
luksus11 Rover serii 600, Honda Accord 2 Wto Wrz 13, 2011 19:45
luksus11
Brak nowych postów [R620] Sprężyny tylnego zawieszenia.
mario1 Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Mar 20, 2013 21:56
Marrkus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink