Pomógł: 43 razy Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 310 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Gru 16, 2011 15:41
Jugol, mylisz się bo to nie jest nakrętka na klucz torx. Ona jest 12-to kątna, czyli zwykłe oczko z klucza płasko oczkowego czy "kopytka" lub nasadka 12-to kątna takie jak np tu: http://allegro.pl/nasadki...1962016395.html
puściła mi uszczelka przy kolektorze wydechowym w miejscy stuku z głowicą silnika zaraz pod alternatorem żeby zdjąć kolektor muszę to rozkręcić, potem jeszcze planowanie kolektora nowe śruby itp
Natomiast nie wiem czy te śruby z turbiny mają normalny gwint czy jakiś inny
maja normalny gwint mam taka w ręku bo jak zmieniałem sprężarkę musiałem dać większe śruby jak chcesz mam uszczelkę między turbo a kolektor bo mi została:p
dobryziom - masz może informację o szpilkach jakie wchodzą w blok tzn ile cm tam się wkręca, chciałem zamówić w tomateam ale być może dopiero bedą mieli po nowym roku , jak bym miał wymiary to dopasuje z innego samochodu wiem że średnica szpilki 10mm, a za uszczelkę dzieki szkoda że nie wiedziałem wcześniej zamówiłem w jednym sklepie już wcześniej
to jak jesteśmy przy śrubach dzięki za linki panowie bardzo mi pomogły w tej kwestii, nie chce żeby przy wymianie zabrakło mi jakiegoś elementu,
na zdjęciu z postu jest ta dziwna nakrętka orientujcie się czy ta śruba pomiędzy kolektorem a turbiną jest wymienna tam są cztery śruby ? i jakie mają wymiary ? no już za tą pomoc stawiam piwo
jest wymienna ale wykręcenie ich z żeliwa sprężarki będzie trudne... przerabiałem taki temat i bez nagrzewania ich potrafią pęknąć... więc ja bym ich nie ruszał.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum