Wysłany: Nie Gru 18, 2011 19:02 [R45] Check Engine i brak styku na masie akumulatora T4
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam.Podczas próby odpalenia samochodu wszytko mi zgasło.Okazało się że miałem luźna klemę minusową,więc ja dokręciłem.Gdy odpaliłem samochód zaczęła się świecić kontrolka
Check Engine.Silnik pracuje normalnie i jest jak zawsze żwawy.Nie wiem czy mogę tak jeździć.Pchodzę z pod Opola.Może ktoś zna gdzie w pobliżu można podjechać na TESTBOOK T4.I jeszcze jedno pytanko.Czy gdy błąd się usunie to kontrolka zgaśnie bez TESTBOOKA?
Ostatnio zmieniony przez barney79 Pią Gru 23, 2011 10:31, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 18, 2011 19:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czy gdy błąd się usunie to kontrolka zgaśnie bez TESTBOOKA?
Kontrolka gasnie gdy dane urzadzenie pracuje juz dobrze. A z pamieci kasuje sie po 50 przekreceniach stacyjki bez wystapienia bledu. Przynajmniej tak jest w SDi.
barney79, Ciekawe co to za błąd wywaliło Jak sie świeci mimo ze działa to był jakiś ostry problem i zapamiętał komp. T4 albo jakiś KTS da rade usunąć błąd
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
bizon, 45 jest inaczej jak w 420 Napisałem to powyzej dla 45 W 45 może już tej usterki nie być ale jak była poważna to dalej się check pali i nie zgaśnie sam
W 420 jak sam wiesz działa to inaczej
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Jutro jadę do Mikołowa.Dzwoniłem do warsztatu z tego posta.
http://forum.roverki.eu/v...er=asc&start=20
koszt 100 złotych.Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.Dam znać co było przyczyną.
[ Dodano: Sro Gru 21, 2011 19:58 ]
Byłem w serwisie.Niestety Błąd komunikacji.Na 2 komputerach zero reakcji.Nie wiem dla czego.POMOCY.
barney79, KTS robili Ale brak komunikacji na OBD czy do pompy
Brak komunikacji na OBD.Może wtyczka,pin zaśniedziały?Za uwarzyłem że często pilot nie działa jak by się rozprogramowywał i muszę często go na nowo kodować.Bateria jest nowa.Czy może też coś być z immo i kontrolka wskazuje na uszkodzenie immobilajzera?
[ Dodano: Pią Sty 13, 2012 05:13 ]
Witam.Byłem w warsztacie.Podłączyli komputer(na zapłonie). Błędów brak a kontrolka świeci.2 komputer także pokazuje brak błędu.Wskazują na wyłączoną kontrolkę MIL.Co może być nie tak?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum