Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 1999
Drodzy forumowicze
potrzebna pilna pomoc. W drodze do wroclawia w Łodzi wjechalem w inny samochod i uszkodzilem chlodnice caly plyn wyciekl. Czy w takim stanie dojafe do wroclawia biorac pod uwage dosyc niska temperature powietrza. Czy raczej zdecydowanie to odradzacie. Z ubezpieczenia mam mozliwosc odholowania auta do najblizszego mechanika ale niespecjalnie mnie to urzadza.czy ktos z łódzkich forumowiczow posiada chlodnice na zbyciu moze?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 16, 2011 20:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Bez chłodnicy sprawnej nie dasz rady zajechać.
Cholera wypiłem 2 piwa bo jestem z Łodzi ale w auto nie wsiądę.
Gdzie stoisz może by holować auto do Krzyśka na Rojną w Łodzi.
Jesteś w stanie zorganizować sobie jakiś transport do domu.
Masz jakieś baniaki przy sobie.
Możesz gdzieś wody dużo nabrać.
Jak mocne są to uszkodzenia.
Woda kapie czy zleciało całkowicie.
Jestem na trasie na katowice na ulicy rzgowskiej na skrzyzowaniu z dachowa.uszkodzenia nie sa duze reflektory cale maska lekko wygieta. Wyglada na to ze tylko chlodniva poszla. Zbiorniczek oproznil sie caly w przeciagu kilku minut. Moze jak zamknie sie duzy obieg chlodzenia to ominie chlodnice?wlacze nawiew kupie duzo wody i moze cos z tego bedzie.stoje pod monopolowym wiec kupie troche wody doleje do zbiornika i zobacze co sie bedzie dziac. Dam znac co i jak.pozdro i dzieki za szybkaodpow iedz
[ Dodano: Pią Gru 16, 2011 20:34 ]
Dolalem wody ale momentalnie wszystko wycieklo przez jakas nieszczelnosc z prawej strony patrzac od przodu.moze to nie clodnica a jakis wezyk?termostat powinien chyba sie zamknac juz zatem wyciek jest poza chlodnica?czy zamknie sie dopiero jesli jest jakas ciecz w ukladzie?chyba jestem w ciemnej du..e :-\
wszystko wycieklo przez jakas nieszczelnosc z prawej strony patrzac od przodu
z prawej strony jest wąż dolny chłodnicy od spodu, mogło Ci wyłamać ten króciec co wystaje, ewentualnie dziura jest gdzieś na dole. Raczej nie uda Ci się tego zatamować. Może znajdziesz gdzieś nawet mniejszą chłodnice póki co i jakoś dojedziesz.
Jak masz linkę to mogę Cię odholować, poza tym nie godź się na wywózkę auta do ja...lu na brukowej. Tam łapówki dają firmom ubezpieczeniowym i później są same problemy z odebraniem/naprawą auta, poza tym rzeźbiarze.
[ Dodano: Pią Gru 16, 2011 21:23 ]
Jak potrzebny Ci wąż dolny to akurat taki mam. Miałem go wymienić u siebie, ale okazało się że u mnie była rzeźba z chłodnicą, a przewód ok. Jestem z Łodzi także mogę podjechać
Na razie wstrzymajj sie.jestem w trakcie zalatwiania rozwiazania problemu
[ Dodano: Pią Gru 16, 2011 22:06 ]
Szczescie w nieszczesciu ze do monopolowego prxy ktorym stalem podjechal jakis jegomosc ktory okazal sie mechanikiem ktory ma zaklad 100 metrow dalej.podjechalismy zobaczyc co i jak i okazalo sie ze urwal sie bolec w lewym rogu przy chlodnicy i przez niego wsxystko sie wylewalo. Wkrecil srube walna poksyline i mozna jechac. Dziekivza dobre checi. Jak ktos z lodzi bedzie mail stloczke we wroclawiu to moze liczyc na moja pomoc
Z ubezpieczenia mam mozliwosc odholowania auta do najblizszego mechanika ale niespecjalnie mnie to urzadza.
pewnie masz ale nie za darmo, 3 dni temu dzwoniłem do PZU to za 40km drogi chcieli ode mnie prawie 200zł więc nie wiem na czym polega ich ta pomoc jeżeli i tak trzeba płacić.
Udało się odjechać do domu bez większych problemów po drodze. Wyciek płynu praktycznie został w całości powstrzymany, aczkolwiek dzisiaj rano zauważyłem plamę pod zderzakiem, ale chłodnica i tak do wymiany pójdzie.
Tak czy inaczej na forum znalazłem kilka postów na temat naprawy auta po frontowych stłuczkach, więc dla ścisłości chciałbym się upewnić, czy wszystko dobrze zrozumiałem.
Na pewno do wymiany pójdzie przedni pas wraz z dolną belką, w zestawie na TomaTeam za około 200 zł:
Zderzak oczywiście oraz maska do wymiany, aczkolwiek maskę to chyba najpierw wyklepię bo to najmniejszy problem. Od reflektorów popękały plastikowe zaczepy i nie wiem czy można z tym coś zrobić, bo sam reflektor jest cały i sprawny. Może dałoby się wymienić same plastiki? Trudno ocenić stan wentylatora i chłodnicy klimatyzacji, ale myślę, że nic się im nie stało. Okaże się po zdjęciu zderzaka.
Czy jest coś jeszcze na co powinienem zwrócić uwagę? Boczne prowadnice wyglądają na proste. Poniżej zamieszczam kilka zdjęć.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Nie Gru 18, 2011 20:18
Pas przedni, zderzak, maskę i belkę pod zderzak (tą rurkę, do której przykręca się zderzak pod tablicą rejestracyjną) proponuję kupić używane oryginalne. Będzie lepiej i taniej (ważne, aby nie było już wcześniej naprawiane). Lampy możesz spokojnie kupić zamiennik (ważne aby było to DJ AUTO, a nie DEPO). Nowe lampy będą świeciły dobrze i dobrze wyglądały. Chłodnice lepiej kupić nowe, tylko nie kupuj najtańszych, bo najtańsze uszczelniane są gumowymi origami i się do niczego nie nadają.
Kupiłem na allegro własnie tej firmy i do dziś swiatła świecą po drzewach zamiast po drodze , poprostu nie idzie ich wyregulować , ponieważ regulacja sie konczy na dziwnej wysokosci tych że lamp , teraz już po fakcie , ale jak bym miał kupować to szukał bym uzywanych ale orginały
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pon Gru 19, 2011 08:52
kondzio508 napisał/a:
Tomi napisał/a:
DJ AUTO,
A ja odradzam tą firmę lamp ..
Kupiłem na allegro własnie tej firmy i do dziś swiatła świecą po drzewach zamiast po drodze , poprostu nie idzie ich wyregulować , ponieważ regulacja sie konczy na dziwnej wysokosci tych że lamp , teraz już po fakcie , ale jak bym miał kupować to szukał bym uzywanych ale orginały
Może kupiłeś uszkodzone, lub źle zablokowane przez silniczki wysokości poziomu świecenia.
Dzięki Tomi za wskazówki. Co do elementów konstrukcyjnych, domyślam się że nie ma różnicy między kontynentalną wersją, a angielską? Idealnie byłoby również trafić na ten sam kolor lakieru. Z tym, że według VIN kolor mojego auta to LQW - antracyt. Jak dla mnie antracyt to bardziej powinien wpadać w czerń niż w granat. Na zdjęciu profilowym aktualny kolor jest bardziej widoczny. W takim układzie nie wiem czy jest sens szukać koloru po jego kodzie. Mam podejrzenie, że auto mogło zostać przemalowane przez poprzedniego właściciela.
Nie jest tak źle
Jak byś chciał to w Łodzi stoi jeden anglik z nadpalonym tyłem na części.
Napisz po 21 to dam jakieś namiary bo nie mam notesu w pracy.
Z tym, że według VIN kolor mojego auta to LQW - antracyt. Jak dla mnie antracyt to bardziej powinien wpadać w czerń niż w granat. Na zdjęciu profilowym aktualny kolor jest bardziej widoczny. W takim układzie nie wiem czy jest sens szukać koloru po jego kodzie. Mam podejrzenie, że auto mogło zostać przemalowane przez poprzedniego właściciela.
wg mnie kolor jest ok, też mam LQW ale po zdjęciach to ciężko ocenić
wg mnie kolor jest ok, też mam LQW ale po zdjęciach to ciężko ocenić
Przejrzałem auta z garażu innych forumowiczów i chyba faktycznie ten kolor tak wygląda. Tak czy inaczej, nie jest to chyba najpopularniejszy z kolorów.
Swoją drogą szukałem chłodnicy i natknąłem się na jedna taką oferowaną przez firme RegPlast:
I sprawuje się bardzo dobrze. Różni się tym że ma mniejsza ilość kanałów wodnych ale za to dużo szerszych. Osobiście samochód trzyma mi dobrze temperaturę, wskazówka od temperatury potrafi max 1mm się wahnąć więc raczej jest dobra.
Na którą pokazałeś miałem poprzednio tylko już mocno skorodowaną, ale mimo to także trzymała bardzo dobrze temperaturę.
Myślę że niema to akurat znaczenia jaka chłodnia, jedna jak i druga sprawuje się dobrze.
P.S.
Ja mam auto bez klimy tak więc musisz znaleźć dla siebie z klimą.
Jeśli masz klimatyzację fabryczną a nie dokładaną później (np. Diavia czy Alex Original), to wskazana przez Ciebie chłodnica nie będzie pasować. Ta do wersji z klimą jest większa, poza tym górne wyprowadzenie węża ma od tyłu, nie z boku. Szukaj czegoś takiego:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum