airkrzys, skoro temat dotyczy tego samego problemu, proszę tu kontynuować, zamiast zakładać nowy temat, przynajmniej wiadomo, co już było zrobione, sprawdzone itd.
_________________ Pozdrawiam Monika
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 13, 2010 17:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 12 Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: Sro Lip 14, 2010 00:08 [R75 2.0 CDT 200r] roverek gaśnie w czasie jazdy
oj i znowu napsociłem, wybacz.
A wracając do tematu, jeżeli chodzi o wtryski to mogę sobie darować ten kierunek? W zasadzie jestem zdecydowany na wymianę pompy (pomp) oby pomogło.
u mnie gdy zimny odpala prawie ze normalnie ale było wczesniej lepiej, przy jezdzie i dodaniu wiecej gazu aby przyspieszyc gasnie tak prz 3000 obrotów mniej więcej, gdy zgasnie w trakcie jazdy mozna go zaraz odpalic bez problemu. Na postoju po 5 minutach juz go nie odpale, chyba ze za pomocą plaka lub samostarta. Wtryski wszystkie wymienione i dalej to samo..... komputer nic nie wykazuje
[ Dodano: Czw Sie 05, 2010 22:16 ]
wreszcie pomogło, wymieniłem zawór wysokiego cisnienia i działa super. Oczywiscie kupiłem od modelu 3.0 d BMW , bosch o nr 0281002480. Inny niż miałem, nowy posiada na koncu filterek,moj nie miał.
Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 12 Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: Pon Sie 09, 2010 21:14
witam, wybaczcie, że dopiero piszę ale jakoś zalatany jestem ostatnio, a więc wymieniłem najpierw pompę w baku i nic nie pomogło, dalej gasł przy 3000 więc mój znajomy który zajmuje się głównie elektryką powiedział, że to muszą być wtryski i rzeczywiście, na przelewach wyszło, że trzeci wtryskiwacz strasznie leje (szklankę całą, kiedy inne ok kieliszka) więc odstawiłem auto do speca od diesla no i wyciągną tego wtryska, ale w
Białymstoku nikt nie potrafił go zregenerować (brak końcówek możliwych do kupienia - tak twierdzili spece od regeneracji). Więc kupiłem od freelandera zregenerowany boschowski wstawiliśmy (przy okazji wymienił odmę), kolega wyczyścił wszystkie styki i autko śmiga jak nowe, mniej pali i ładnie się wkręca na obroty na każdym biegu. No ale poniosłem koszty. Także dzięki wszystkim za pomoc, mam teraz prośbę, może znacie kogoś kto dobrze i niedrogo zregeneruje mi wtryska - to będę miał w zapasie (Warszawa albo inne miasto z możliwością przesłanie kurierem). Będę wdzięczny
Silnik gasł mi podczas jazdy zwłaszcza podczas hamowania silnikiem ,i po ponownym przekręceniu kluczyka samochód palił ROVER75 diesel - i wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa (ok.500zł.) problem zginął -powodzenia.
Wysłany: Sro Sty 29, 2014 22:34 silnik gaśnie i zapala się check engine
panowie po regulacji webasta autko dostało dziwnej przypadłości kichał prychał gasł w najmniej oczekiwanym momencie i nie ważne czy akurat z gazem czy bez.. dostał 20litrów diesel z dodatkiem denaturatu poj.200gramm i pelen but do oporu czytaj do odcięcia i jeszcze ze dwa razy zgasł-przegoniłem go na 3cim biegu do 125km/h stop do zera bez dotykania gazu i powtórka kolejno 1,2,3 do oporu i swobodne wytracenie po powrocie do domu na spokojnie wyłączylem zapłon wysiadłem zapaliłem fajke i po ok 10min wsiadłem przekreciłem zapłon -wszystkie kontrolki zgasły i już jest \ok normalnie gasnie normalnie zapala chodzi jak złotko przy czym za oknem jest -14'C WIELE RAZY MIAŁEM GO DOŚĆ ALE OKAZAŁ SIĘ TAK PROSTY W OBSŁUDZE ŻE AŻ GO POKOCHAŁEM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum